Joris wrote:
James wrote:
Joris wrote:
Kasabian lijkt mij ook nog wel een naam die volgend jaar wat festivals mee pakt, zouden die als sub op BKS kunnen staan of is dat geen match.
Ik kijk vanavond trouwens wel even hoe die verkoop is gegaan, concert in AFAS is namelijk nog niet uitverkocht.
Is zeker wel uitverkocht! Kijk maar op de site van AFAS Live, bovendien lijkt deze band me best headliner waardig hoor, voor BKS, als Run The Jewels het mag.. die kregen niet eens een Ronda vol
Het was inderdaad helemaal vol (denk ik, de tribune op de grond was zelfs weg?!?!) Hele zaal ging uit z’n dak en ze gaven een topshow. Zeker headliner waardig. Enige probleem is denk ik dat minimaal 40% van het publiek uit de UK kwam. Nederlandse fanbase valt dus vrij tegen.
Ben ik met je eens, ik stond redelijk vooraan, en ik durf zelfs te beweren dat het percentage Engelsen nog hoger lag dan 40%… zeker voorin stonden echt alleen maar Britten…
Maar het was wel écht een topshow inderdaad. Als ze nou Kasabian en The Stone Roses aankondigen bij BKS, wordt het straks nog overspoeld door Engelsen..