Best Kept Secret 2018

Normaliter zou je The Killers niet op BKS verwachten, maar datzelfde geldt voor Franz Ferdinand, Arctic Monkeys, Editors, Noel Gallagher, The Libertines, Beck: allemaal niet echt alternatieve namen die je zowel op BKS als Pinkpop tegen zou kunnen komen. Voor mij persoonlijk zou Nick Cave, Björk, The Killers het beste rijtje zijn voor BKS als ik de gespeculeerde headliners voor volgens jaar zo zie.

Normaliter zou je The Killers niet op BKS verwachten, maar datzelfde geldt voor Franz Ferdinand, Arctic Monkeys, Editors, Noel Gallagher, The Libertines, Beck: allemaal niet echt alternatieve namen die je zowel op BKS als Pinkpop tegen zou kunnen komen.

Je noemt hier +/- 40% van voorgaande BKS headliners. En dan zeg je die zou je normaliter neit verwachten.
Als ruim meer dan 1/3 van de bands die er staan een genre/stijl/soort van bands zijn die je 'normaliter' niet verwacht. Dan kan je zo'n namen toch wel verwachten?

En Run The Jewels en Jamie XX was normaliter niet te verwachten vond ik dan.

The Killers is toch een stapje poppier/meer mainstream denk ik. Past niet echt op Best Kept Secret.

BKS was in het verleden toch niet vies van wat poppy bands...Christine and the Queens (met choreografie/dansers!) The 1975, George Ezra...om maar een paar te noemen. Vind het soms een verademing naast alle zichzelf te serieus nemende acts ;-)

Ik denk ook niet dat The Killers naar BKS komen, ik verwacht ze toch op Pukkelpop en Lowlands eigenlijk.
ik denk ook niet BKS, gelijk met Bonnaroo waar ze groot gerucht zijn al een tijdje

Er kan van alles op BKS, alleen zie ik dat de organisatie eerder voor Bjork dan The Killers zal kiezen. Indie dat ze zijn.....of The killers worden toch omgeruild voor iest moois als The War on Drugs. En Bjork gaat naar DTRH.

Misschien ben ik too much een The Killers fanboy, maar dat is toch niet echt oppy maar een prima indie rock band?

Hot Fuss & Sam's Town _O_

Misschien ben ik too much een The Killers fanboy, maar dat is toch niet echt poppy maar een prima indie rock band?

Hot Fuss & Sam’s Town _O_

Waar ze mee bekend zijn is wel echt popmuziek. En verder best veel materiaal van ze eigenlijk (vind ik dan).
Klopt dat ze als Indie rock bestempeld kunnen worden, alleen merendeel zien ze alleen maar voor die handvol poppy hits.
Wat ook direct de reden kan zijn dat BKS liever The Killers boekt, gezien ze dan (waarschijnlijk) meer kaarten zullen verkopen dan als ze een Björk o.i.d. boeken..

Laten we hopen van niet.

Mr Brightside, When We Were Young, Smile Like You Mean It, All These Things I’ve Done, Read My Mind, Somebody Told Me... weinig “pop” aan.

Of mijn definitie van pop is dan anders. Maar ik vind het niet anders dan Noel Gallagher die zijn Oasis hits kwam spelen.

Al hoop ik natuurlijk ook op Björk. Er is zoveel keuze dit jaar voor BKS en DTRH... ben benieuwd.

Mr Brightside, When We Were Young, Smile Like You Mean It, All These Things I’ve Done, Read My Mind, Somebody Told Me… weinig “pop” aan.

Of mijn definitie van pop is dan anders. Maar ik vind het niet anders dan Noel Gallagher die zijn Oasis hits kwam spelen.

Al hoop ik natuurlijk ook op Björk. Er is zoveel keuze dit jaar voor BKS en DTRH… ben benieuwd.

The Killers stonden in 2013 nog als dagafsluiter op Pinkpop. Waarom zouden die dan nu op BKS staan? Zeker met het huidige potentiële aanbod aan meer typische BKS-hoofdacts. Ik zie het niet gebeuren. Misschien een eigen concert in de Ziggo of zo, maar niet op dit festival.

Ja, alleen Champaign Supernova werd gespeeld door Noel Gallagher, verder geen Oasis nummer gehoord. Klopt.

The Killers zat vorig jaar in het FKP Scorpio roster (Bravalla) als ik me niet vergis, normaliter zal dit jaar wel niet zo zijn dan. The Killers zou een mooie headliner zijn...

Noel Gallagher speelde ook nog Digsy's Dinner, The Masterplan, Fade Away & Don't Look Back In Anger van Oasis

Air Traffic zegt op Instagram dat ze maandag met nieuws voor Nederland & Duitsland komen, iets voor BKS? Heb ze vorige maand in Amsterdam gezien, en is echt een heerlijk bandje! Lijkt mij leuk om ze op Best Kept Secret nog eens te zien, in de THREE of iets dergelijks.

Air Traffic zegt op Instagram dat ze maandag met nieuws voor Nederland & Duitsland komen, iets voor BKS? Heb ze vorige maand in Amsterdam gezien, en is echt een heerlijk bandje! Lijkt mij leuk om ze op Best Kept Secret nog eens te zien, in de THREE of iets dergelijks.

Niet echt een BKS band vind ik, en als ze er staan verwacht ik ze gewoon op Stage ONE.

Qua festivals in Nederland zal het eerder Pinkpop, Lowlands of Paaspop ofzo zijn. Maar die aankondiging zal eerder een clubshow zijn denk ik.

James wrote:

Niet echt een BKS band vind ik, en als ze er staan verwacht ik ze gewoon op Stage ONE.

Qua festivals in Nederland zal het eerder Pinkpop, Lowlands of Paaspop ofzo zijn. Maar die aankondiging zal eerder een clubshow zijn denk ik.

Is inderdaad een clubshow, in Tivoli, dus op een festival verwacht ik ze eigenlijk niet meer zo en anders op Lowlands, omdat dat nog aan het einde van de zomer is. Naja, we zien wel.

Waarschijnlijk fake, maar kwam dit tegen op het forum van efestivals.

The Cure misschien ook bij de geruchten zetten?

DTRH en BKS zullen stilaan wel met nieuws komen denk ik, ik geef ze beide nog 2 weken en dan verwacht ik wel iets!

Waarschijnlijk fake, maar kwam dit tegen op het forum van efestivals.
fake, lijkt me idd...
Kurt Vile lijkt in VS te zijn dan.
The Killers zoals eerder aangegeven groot gerucht voor Bonnaroo.
Nick Cave ontbreekt imo ;)

Morgen lijkt Hurricane in ieder geval al met nieuws te komen. Verder wachten we gewoon maar af op de organisatie. Persoonlijk zou ik tekenen voor dit affiche. Maar bijv. een MGMT en My Bloody Valentine staan hoger dan Kurt Vile & Courtney Barnett zou ik zeggen. Leuk lijstje, maar verder ook totaal niet in de stijl van BKS, dus lijkt me een fake inderdaad.

Users who are viewing this thread