Best Kept Secret 2018

Jack1617899544

Gouden Tip
30 sep 2014
333
1
King Gizzard & the Lizard Wizard komen natuurlijk niet terug volgend jaar, maar je kan wél genieten van hun vierde plaat van het jaar! Die is vanaf nú bij mij te bestellen via All Things Loud: http://allthingsloud.bigcartel.com/product/king-gizzard-the-lizard-wizard-polygondwanaland-vinyl
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.671
1.201
Nick Cave ook blijkbaar op All Points East op 3 juni.

Roskilde komt ook met wat namen: David Byrne, Gorillaz, Fleet Foxes, First Aid Kit, Slaves and more!
 

Jack1617899544

Gouden Tip
30 sep 2014
333
1
Jack wrote:
King Gizzard & the Lizard Wizard komen natuurlijk niet terug volgend jaar, maar je kan wél genieten van hun vierde plaat van het jaar! Die is vanaf nú bij mij te bestellen via All Things Loud: http://allthingsloud.bigcartel.com/product/king-gizzard-the-lizard-wizard-polygondwanaland-vinyl

Terwijl ze zelf het album gratis online zetten en bewust dit niet via een label verspreiden. Lekker bezig, Jack!

En terwijl ze fans verzoeken om hun eigen labels te starten en het album te verkopen! Inderdaad lekker bezig, want het verkoopt best goed; thanks man!
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.671
1.201
Depeche Mode een optie?

Ik denk niet dat ze op Pinkpop gaan staan.
Qua grootte niet groter dan een Radiohead.
En ik vind ze een minder niet-bij-BKS-passende boeking dan Jamie XX of Run The Jewels.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.549
837
Op het pinkpop forum zijn ze niet blij dat jij DM een optie vind voor pinkpop.

Maar ik denk dat DM een mooie optie is voor wel festival in Nederland dan ook.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.671
1.201
Op het pinkpop forum zijn ze niet blij dat jij DM een optie vind voor pinkpop.

Maar ik denk dat DM een mooie optie is voor wel festival in Nederland dan ook.

ALS ze op Pinkpop staan gaan ze niet dé 3e headliner zijn denk ik maar eerder een soort dance afsluiter die evenwaardig is als de headliner. Net als Martin Garrix maar dan in bandvorm. Martin Garrix zijn optreden was toch een succes heb ik hier en daar gelezen.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.364
1.815
Op het pinkpop forum zijn ze niet blij dat jij DM een optie vind voor pinkpop.

Maar ik denk dat DM een mooie optie is voor wel festival in Nederland dan ook.

Helemaal mee eens. Maar toch verwacht ik ze niet zo snel op BKS (al zouden ze daar qua grootte wel passen ja, want als Radiohead kan, kan Depeche Mode ook).

Lowlands dan wellicht?
 

MixTape

Gouden Tip
26 okt 2017
326
0
FF iets geks: Prophets Of Rage zeiden gisteren in Tilburg dat ze in 2018 weer gaan touren in Europa. Die kunnen we dus ook nog wel op een festival verwachten.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.671
1.201
FF iets geks: Prophets Of Rage zeiden gisteren in Tilburg dat ze in 2018 weer gaan touren in Europa. Die kunnen we dus ook nog wel op een festival verwachten.

Past écht niet op BKS. Zal eerder Fortarock, Zwarte Cross, Paaspop of Lowlands ofzo worden.
 

RGBee

Playlistbediener
28 jan 2017
34
0
Wat wel zou passen is Courtney Barnett met Kurt Vile. Heerlijk album uit, solo beide goed ... nu als duo; kom maar door.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.671
1.201
Aangezien Pearl Jam waarschijnlijk de 3e headliner voor Pinkpop word hebben The Killers nog geen Nederlandse festival show. Ik denk ook niet dat zeg 2 maand in Europa gaan zitten, dus Lowlands ook geen optie. Ik denk dat ze te groot zijn of DTRH? Dan blijft BKS nog over. Nieuw gokje:

BKS: The Killers + The XX + The National
DTRH: Nick Cave + Massive Attack + Björk

 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Aangezien Pearl Jam waarschijnlijk de 3e headliner voor Pinkpop word hebben The Killers nog geen Nederlandse festival show. Ik denk ook niet dat zeg 2 maand in Europa gaan zitten, dus Lowlands ook geen optie. Ik denk dat ze te groot zijn of DTRH? Dan blijft BKS nog over. Nieuw gokje:

BKS: The Killers + The XX + The National
DTRH: Nick Cave + Massive Attack + Björk

Dan haalt DTRH de écht alternatieve namen binnen.. Zou ik heel erg jammer vinden, en kan het me haast ook niet voorstellen. BKS onderscheidt zich al jaren met goede alternatieve namen en om dan nu met The Killers en The xx te komen zie ik gewoon niet gebeuren. Nick Cave naar BKS en The Killers gewoon niet naar Nederland, en dan Tame Impala of iets dergelijks gewoon als laatste headliner op DTRH?
 

TheNational

Randprogramma
12 nov 2012
241
0
Ik denk ook niet dat The Killers naar BKS komen, ik verwacht ze toch op Pukkelpop en Lowlands eigenlijk.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.600
606
The Killers kan ook nog wel bij Pinkpop erbij. Die hebben nog steeds niet de Ziggo Dome uitverkocht. Dus headliner lijkt me te hoog gegrepen.
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
The Killers kan ook nog wel bij Pinkpop erbij. Die hebben nog steeds niet de Ziggo Dome uitverkocht. Dus headliner lijkt me te hoog gegrepen.

No way dat die voor minder komen, hebben er al een keer als headliner gestaan dus die gaan nooit akkoord met minder, staan überhaupt overal als headliner.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.671
1.201
neracroft wrote:
Aangezien Pearl Jam waarschijnlijk de 3e headliner voor Pinkpop word hebben The Killers nog geen Nederlandse festival show. Ik denk ook niet dat zeg 2 maand in Europa gaan zitten, dus Lowlands ook geen optie. Ik denk dat ze te groot zijn of DTRH? Dan blijft BKS nog over. Nieuw gokje:

BKS: The Killers + The XX + The National
DTRH: Nick Cave + Massive Attack + Björk

Dan haalt DTRH de écht alternatieve namen binnen.. Zou ik heel erg jammer vinden, en kan het me haast ook niet voorstellen. BKS onderscheidt zich al jaren met goede alternatieve namen en om dan nu met The Killers en The xx te komen zie ik gewoon niet gebeuren.

The Killers + The XX zijn toch even alternatief als de meeste vorige BKS headliners? Arctic Monkeys, Franz Ferdinand, Libertines, Jamie XX, Arcade Fire, Editors, Elbow, Alt-J, Noell Gallagher, Beck,...
 

TheNational

Randprogramma
12 nov 2012
241
0
Vind The Killers toch net iets anders dan de bands die jij noemt, geen idee waarom? Gewoon een gevoelskwestie denk ik
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.069
8.712
The Killers is toch een stapje poppier/meer mainstream denk ik. Past niet echt op Best Kept Secret.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.949
6.204
Dat rijtje headliners van DTRH is imo sterker dan BKS, wat toch iet wat vreemd is als je bekijkt met wat ze vorig jaar als headliners hadden: Massive Attack - Oscar & The Wolf - Fleet Foxes.. Lijkt me niet echt logisch dat Cave in de Hotot zou optreden, daar is ie veel te groot/populair voor geworden (al wens ik 't ze natuurlijk wel toe hé, daar niet van).
Nu ze een eerste datum bekend hebben is The Killers voor BKS best een optie maar dat gaat toch totaal niet gebeuren? Die zijn toch veel te mainstream om echt een "best kept secret" te zijn..?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken