Best Kept Secret 2017

TheNational

Randprogramma
12 nov 2012
241
0
Van de namen die in de buurt zijn hoop/verwacht ik de volgende:

Whitney - Richard Ashcroft - Liam Gallagher - Frank Ocean - Solange - Aphex Twin - Warpaint - Phoenix - Kurt Vile - James Blake - C Duncan - Cage The Elephant - Run The Jewels - Japandroids - Swans - King Gizzard & The Lizard Wizard - Kevin Morby
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ben erg benieuwd wat de laatste headliner gaat worden. Ik had inderdaad ook mijn geld op The XX gezet.
Frank Ocean lijkt me nog steeds iets voor North Sea Jazz.
 

TheNational

Randprogramma
12 nov 2012
241
0
Ik ben ook benieuwd, wat zouden nog kanshebbers kunnen zijn voor deze laatste spot? Aphex Twin, Frank Ocean, Placebo, Bon Iver of toch The National?
 

HunterRule

Randprogramma
15 jan 2015
179
17
The XX en Moderat zijn jammer, maar ingecalculeerde verliezen aan Lowlands. Ik hoop vooral erg op Spoon, Metronomy, Japandroids, !!! en Local Natives nu. Ik houd zeker rekening met een kleinere 3e headliner als James Blake, Frank Ocean of Phoenix, welke ik allen prima zou vinden. Voor de rest verwacht ik weer een undercard vol met nog onbekende pareltjes.
 

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
Ik gok op een naam die we nog niet veel hebben horen circuleren. Kendrick Lamar of Grizzly Bear misschien?
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
989
119
Ja Placebo, of gewoon n keer de Kaiserchiefs. The National mag van mij echt weg blijven.....Zijn de KAiserchiefs tegenwoordig ook niet heel goedkoop voor een vet feestje ?
 

Jasperrr

Randprogramma
15 dec 2016
131
8
Placebo zou wel passen, Kaiser Chiefs niet echt. Die zouden naar mijn idee gewoon niet op BKS passen (eerder een Pinkpop act misschien).

Ik zou zeggen dat Bon Iver en The National afvallen, die zitten namelijk 16/17 juni in Winsconsin voor Eaux Claires. Denk niet dat die snel een vlucht van 9 uur(?) gaan maken (net na of voor hun optreden) om BKS erbij te pakken.

Dus dan de opties volgens mij; Phoenix, Frank Ocean, Placebo, Fleet Foxes.
 

Koen87

Playlistbediener
20 dec 2013
33
7
De Kaiser Chiefs hebben recentelijk een tour gedaan door de clubs in Nederland. Ik vind ook dat ze te vaak op de Nederlandse festivals hebben gestaan, dus nee: liever niet. Grizzly Bear of Spoon lijken mij erg tof! Ik denk dat de kans op The National erg klein is. Vorig jaar DTRH en dit jaar weinig op de planning. Ik verwacht dat ze momenteel bezig zijn met nieuw materiaal.
 

eggy

Playlistbediener
13 feb 2015
39
14
Foster the People en The Black Angels zou heel erg vet zijn! Die mogen van mij wel komen.

Gisteren bij The Temper Trap geweest, zijn die geen kanshebbers?
 

Freazy

Gouden Tip
3 dec 2013
279
0
Misschien komen ze nog wel met een verassing als Stone Roses, the Strokes ofzo.

hou op hoor
dat zijn de enige twee namen die ik nog móét zien

maar ik zal er maar niet te veel op hopen, aangezien ik er niet vanuit ga dat ze komen
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Bon Iver op 5 juni in Dublin tesamen met Flying Lotus.. Geen Eaux Claires dan ofso?
 

Richie

Nieuw lid
10 jun 2015
4
0
Bon Iver op 5 juni in Dublin tesamen met Flying Lotus.. Geen Eaux Claires dan ofso?

5 juni is natuurlijk geen 16 juni. Lijkt me niet dat ze hun eigen festival overslaan.

Ik sluit het niet uit, maar ik bescherm mezelf vooral tegen valse hoop. Ik zou namelijk helemaal uit mijn dak gaan als Bon Iver toch blijkt te komen, maar die kans lijkt me bija nihil haha.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
1 juni - Barcelona (Primavera)
5 juni - Dublin (Forbidden Fruit Festival)
16 juni - Wisconsin (Eaux Claires)
22 juli - Minneapolis (Rock The Garden)

Lijkt wel een heen en weer gevlieg zo heel de tijd haha (als je er aan denkt dat ie rond de periode van Glastonbury & Rock Werchter ook wel in Europa zal zijn..
 

TheNational

Randprogramma
12 nov 2012
241
0
Nu Woo-Hah! zijn eerste namen bekend heeft gemaakt, lijken de kansen voor Run The Jewels op BKS ook weer te stijgen.
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.437
1.537
Zou dat echt een geweldige sub vinden, hopelijk gaat DTRH niet met ze aan de haal.
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.437
1.537
Animal Collective tourt in mei twee weken door Noord-Amerika, zou een mooie toevoeging zijn voor een late spot in de Two.
 

CesarMoz

Playlistbediener
18 dec 2016
19
0
Pet Shop Boys Play at Tinderbox fest June 24, can be a great headliner for Friday night
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken