Best Kept Secret 2017

Horst Tappert

Campingartiest
13 jan 2015
88
0
@visdave34 Marlon Williams als dagopener in een van de kleinere tenten (niet TWO) op zaterdag of zondag. Dus met alleen bestemmingsverkeer als publiek. Dat moét zalig wakker worden zijn.

@EddieVerder Frank Turner kan volgens mij prima op BKS. Overdag op ONE. Hij is in ieder geval niet minder BKS dan pak 'm beet Two Door Cinema Club of Half Moon Run die ook een dergelijke spot hadden op BKS.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.962
538
@visdave34 Marlon Williams als dagopener in een van de kleinere tenten (niet TWO) op zaterdag of zondag. Dus met alleen bestemmingsverkeer als publiek. Dat moét zalig wakker worden zijn.
Yes please! Ik word nog in mijn eigen bed wakker, maar na een autoritje met Marlon mijn BKS-dag beginnen, zou meer dan welkom zijn...
 

Kevin VD

Playlistbediener
9 dec 2016
16
0
Hey,

ik heb even een vraagje. Maar weet niet of hier de goede plaats is.
Het wordt mijn eerste BKS en ik en mijn vriendin hebben een Festipi gehuurd om in te overnachten.
Bij de bestelling werd vermeld dat je binnen de 4 weken bevestiging kreeg.
Heeft er iemand al deze bevestiging gekregen.
Ben van nature nogal snel ongerust en zou het jammer vinden mocht het uiteindelijk niet in orde zijn.
Alvast bedankt.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Hey,

ik heb even een vraagje. Maar weet niet of hier de goede plaats is.
Het wordt mijn eerste BKS en ik en mijn vriendin hebben een Festipi gehuurd om in te overnachten.
Bij de bestelling werd vermeld dat je binnen de 4 weken bevestiging kreeg.
Heeft er iemand al deze bevestiging gekregen.
Ben van nature nogal snel ongerust en zou het jammer vinden mocht het uiteindelijk niet in orde zijn.
Alvast bedankt.

Ik heb zelf geen/nooit een festipi gekocht. Maar het lijkt me dan slim om eventueel nog een weekje te wachten of gewoon Eventim een mailtje sturen. Niks om je zorgen over te maken als je ziet dat je betaald hebt.
Gewoon eventjes contact zoeken met de ticketverkoper.
 

Michiel1617899561

Randprogramma
12 nov 2016
171
0
Was toch ook nooit een gerucht? KOL past niet echt op BKS. Laatste headliner zal wel ergens uit het rijtje Bon Iver, Frank Ocean, The XX of eventueel op herhaling wat ik niet direct verwacht Alt-J of Sigur Ros. Daarnaast is Placebo misschien ook mogelijk als headliner. Ze touren en als ze headliner willen zijn is BKS het festival voor hen.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.662
1.185
Zelfde weekend in Duitsland:
o.a. Whitney, Cigarettes After Sex, Kate Tempest, Ryley Walker, Royal Canoe,...

Zie: Maifeld Derby festival (zijn al heel de maand elke dag een naam aan het bekend maken.)
Vorig jaar oa. Daughter, James Blake, Flume, Battles, Dinosaur Jr, Destroyer, Explosions In The Sky, Julian Baker, Metz,... kortom veel overlap met BKS
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.462
1.609
Zullen van Bergenfest sowieso Whitney en ik denk ook Julia Jacklin op de affiche hebben staan. Hebben vandaag ook Liam Gallagher en Richard Ashcroft bekendgemaakt, eerste mag van mij thuisblijven maar Richard Ashcroft zou ik erg gaaf vinden voor de headliner op de One of een plekje daarvoor.
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
664
340
Sigur Ros kan weggestreept worden. Net aangekondigd dat ze tijdens Best Kept Secret een tour door Noord-Amerika doen.

http://sigur-ros.co.uk/tour/presale/?cs-step=members&utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_campaign=2240&utm_term=teaser&utm_content=post
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
664
340
Ik mag toch hopen dat Die Antwoord niet komt. Wat een kutmuziek met een gimmick is dat zeg.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ik mag toch hopen dat Die Antwoord niet komt. Wat een kutmuziek met een gimmick is dat zeg.

Dan weet je ook net eventjes de naam er tussenuit de vissen die erg kut is. De rest is stuk voor stuk erg cool.
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
993
120
In mijn wereld is er geen wij en zij als je naar DTRH of BKS kijkt. Die twee festivals bestaan heel goed naast elkaar, ze vissen uit berschillende artiestenpools. De winnaar is de festivalliefhebber toch ? 2 hele goeie festivals in Nederland met een megagoeie venue.

Ha Primus ! op Northside ! Het is geen regel (kijk maar naar Duran Duran vorig jaar) dat de artiesten van northside op BKS staan, maar Too many Puppy's zou wel heel gaaf zijn, is toch een van de beste alternative nummers ooit gemaakt !
 

Astroboy

Playlistbediener
30 nov 2016
9
0
Geruchten Update !

Grote kanshebbers als derde headliner :

The XX
Alt-J
Elbow
Phoenix


Sub :

Aphex Twin
Bon Iver
James Blake
Metronomy
Moderat
Dinosaur Jr
Frank Turner
Swans
Grandaddy
Mac de Marco
Run the Jewels
Flying Lotus
Primus
Foster the People
King Krule
The Black Angels
Broken Social Scene
The Afghan Wigs
Glass Animals
Pond
Badbadnotgood
Stuff.
Angel Olsen
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
993
120
Leuk die voorpret, dus als ik dan de herhalers of driedubbel herhalers eruit haal......dan krijg je dit lijstje, waarbij ik er dua van uit ga dat the black angels, elbow, james blake, swans, mo en the 1975 in ieder geval voor de 2e keer komen.

The XX

Phoenix
Frank Ocean
the Kills
Nada Surf
Mando Diao
Mo
The 1975
Bastille
Aphex Twin
Bon Iver
James Blake
Moderat
Swans
Grandaddy
Flying Lotus
Primus
Off Bloom
Foster the People
The Black Angels
Broken Social Scene
Pond
Angel Olsen
 

Koen87

Playlistbediener
20 dec 2013
33
7
The XX, Alt-J, Elbow, Mac de Marco en Moderat lijken mij te zijn afgevallen met hun spot op Lowlands. Glass Animals stond vorig jaar op BKS dus lijkt me ook sterk. Met Bon Iver zullen ze een hele mooi naam boeken in het rijtje Radiohead & Arcade Fire. Al zal het dan geen overwegend 'vrolijk' festival zijn :wink:
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.462
1.609
Toch wel verrast dat the xx op Lowlands staat, had verwacht dat ze dat vorig jaar met de boeking van Jamie xx al hadden geregeld voor de komende editie. Frank Ocean lijkt me dan nu de grootste kanshebber om de laatste positie als headliner in te vullen.
 

jacobz

Randprogramma
30 nov 2014
123
68
the XX, Elbow en Moderat zijn dus afgevallen als mogelijke headliner. Meest voor de hand liggend is nu Bon Iver, Frank Ocean of Fleet Foxes.
Misschien komen ze nog wel met een verassing als Stone Roses, the Strokes ofzo. Is er al iets bekend over The National volgend jaar? Lijkt er niet op dat zij gaan touren...

Zou het ook best vet vinden als ze vrijdag met een kleinere headliner komen en in de breedte gewoon heel veel goede namen.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.833
1.740
the XX, Elbow en Moderat zijn dus afgevallen als mogelijke headliner. Meest voor de hand liggend is nu Bon Iver, Frank Ocean of Fleet Foxes.
Misschien komen ze nog wel met een verassing als Stone Roses, the Strokes ofzo. Is er al iets bekend over The National volgend jaar? Lijkt er niet op dat zij gaan touren…

Zou het ook best vet vinden als ze vrijdag met een kleinere headliner komen en in de breedte gewoon heel veel goede namen.

[/quote

Misschien weer een gewaagde headliner? Net als Jamie XX dit jaar.
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Ik las dat Mad Cool Festival volgend jaar Foster The People heeft staan. Ik hoop dat ze komen naar Best Kept, of is dat meer een naam voor DTRH, Lowlands?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken