Best Kept Secret 2017

Hugo

Campingartiest
17 jun 2016
57
0
Neem aan dat tegenover de headliner iets in de Five geprogrammeerd staat, andere podia zal lastig worden door het geluid dat van de One komt.

Dat is waar ook. Over het hoofd gezien...
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
993
120
De zondag wordt heel speciaal......2,5 uur Radiohead ! Genieten met een hoofdletter G!
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
993
120
Dus je hebt nu genoemd:
Pet Shop Boys
Depeche Mode
Major Lazer

OK.....geen van allen zijn fit voor BKS.
Depeche Mode is misschien de best bet, maar dan moeten ze wel zon reunietour van hun beste album ooit (Violator) doen.....
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
993
120
Hallo.
Major Lazer play at Park life, June 10
Dus je hebt nu genoemd:
Pet Shop Boys
Depeche Mode
Major Lazer

OK.....geen van allen zijn fit voor BKS.
Depeche Mode is misschien de best bet, maar dan moeten ze wel zon reunietour van hun beste album ooit (Violator) doen.....
 
12 nov 2016
655
392
Los van dat ze al in NL spelen, is Depeche Mode veels te duur op dit moment. Een relatief korte headlinerset zou ook afbreuk doen aan hun catalogus van muziek.
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.459
1.604
Yo, vraagje, gebaseerd op voorgaande edities, zijn er wi-fi hotspots op het festivalterrein of op de camping?
Terrein sowieso niet en denk op de camping ook niet, al weet ik dat niet zeker.
 
12 nov 2016
655
392
hythloth wrote:
Yo, vraagje, gebaseerd op voorgaande edities, zijn er wi-fi hotspots op het festivalterrein of op de camping?


Terrein sowieso niet en denk op de camping ook niet, al weet ik dat niet zeker.

Verbaasd me niet, vaak komen zulke wi-fi spots van commerciele sponsors waarvan BKS hopelijk weinig standjes heeft. In ieder geval bedankt voor het antwoorden!
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
993
120
Yo, vraagje, gebaseerd op voorgaande edities, zijn er wi-fi hotspots op het festivalterrein of op de camping?

Finding wifi is sooooooo 2016.....go 4g ! Werkt als een tierelier op het BKS terrein. als je belg bent, koop een nl sim kaartje. kost net zo veel als 1 pulled pork quarter pounder....
 
12 nov 2016
655
392
hythloth wrote:
Yo, vraagje, gebaseerd op voorgaande edities, zijn er wi-fi hotspots op het festivalterrein of op de camping?


Finding wifi is sooooooo 2016…..go 4g ! Werkt als een tierelier op het BKS terrein. als je belg bent, koop een nl sim kaartje. kost net zo veel als 1 pulled pork quarter pounder….

Ik zal vanuit een ander continent komen, maar bedankt voor de tip voor de NL sim kaart.
 

CesarMoz

Playlistbediener
18 dec 2016
19
0
Kasabian tour 2017
Italy 19 to 23 July
https://m.soundcloud.com/kasabianofficial/christmaspressie
 

CesarMoz

Playlistbediener
18 dec 2016
19
0
https://m.soundcloud.com/theavalanches/bad-day-w-freddie-gibbs-rough-mix-1-a-christmas-jam-for-you-all :idea:
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
664
340
Waarom staat dit in dit topic? Dit lijkt me beter ergens in het 'Muziek' forum hier passen. Het zou natuurlijk wel leuk zijn om Freddie Gibbs op Best Kept Secret te zien, maar ik verwacht het eerlijk gezegd niet.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Is Avalanches + Freddie Gibbs.
Die eerstgenoemde lijkt vast te staan voor Glastonbury dus alle 2 mooie kanshebbers.
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
993
120
Waarom staat dit in dit topic? Dit lijkt me beter ergens in het ‘Muziek’ forum hier passen. Het zou natuurlijk wel leuk zijn om Freddie Gibbs op Best Kept Secret te zien, maar ik verwacht het eerlijk gezegd niet.
Nee, als je cezar moet geloven komt U2 nog naar BKS17.....Hou de Primavera Sound lijst in de gaten. Die bands gaan nederlandse festivals doen in Juni, Cezar/
 

Daruda

Randprogramma
29 okt 2015
228
3
Happy New Year! De laatste weekendkaarten voor Best Kept Secret 2017 zijn nú in de verkoop. Dus zorg dat je er snel bij bent als je Radiohead en Arcade Fire komende zomer niet wilt missen! Ondertussen werken we achter de schermen keihard om nog veel meer mooie namen aan de line-up toe te voegen. Daarover binnenkort meer.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken