Best Kept Secret 2016

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.421
653
Jamie XX zijn uitspraken kunnen we al met een korrel zout nemen, heeft een soloshow staan op een dance festival 2 weken na BKS.
 

Luud

Dagopener
23 mrt 2013
674
0
The Stone Roses, dat zou toch ook wel leuk zijn voor op BKS. Natuurlijk hebben die de flop van Pukkelpop gehad en zullen de festivals hier wat huiverig zijn om ze te boeken, maar The Libertines hadden het echt niet heel veel beter gedaan op Pukkelpop dat jaar en die werkte wel op BKS. Misschien dat ze het weer aandurven?
 

Timvank

Randprogramma
18 jan 2015
223
0
Jamie XX zijn uitspraken kunnen we al met een korrel zout nemen, heeft een soloshow staan op een dance festival 2 weken na BKS.

Hij hoeft toch alleen maar wat plaatjes te draaien, dus ik denk dat dat niet per se heel veel zegt.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
BKS heeft altijd wel een act die veel engelsen trekt. Dus dan zouden The Stone Roses best logisch zijn.
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Ik hoop toch op iets anders.. ik zit al een paar jaar te twijfelen om te gaan maar de headliners spreken me steeds niet zo aan. Nu geloof ik best dat ik het alsnog wel erg tof zou vinden maar toch zou een toffe headliner me misschien eens over kunnen halen. The Stone Roses in ieder geval niet.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.389
581
Tja, Best Kept Secret is ook niet een festival dat per se op grote headliners inzet. Pinkpop doet dat wel door The Rolling Stones bijv. te boeken terwijl niet veel eerder Kensington nog op het podium staat. Ik zou ook meer naar de gehele lineup kijken en of het je alles bij elkaar leuk lijkt, dan kun je ook nog proberen een dagje te gaan.
 

Luud

Dagopener
23 mrt 2013
674
0
Tja, Best Kept Secret is ook niet een festival dat per se op grote headliners inzet. Pinkpop doet dat wel door The Rolling Stones bijv. te boeken terwijl niet veel eerder Kensington nog op het podium staat. Ik zou ook meer naar de gehele lineup kijken en of het je alles bij elkaar leuk lijkt, dan kun je ook nog proberen een dagje te gaan.

Precies ja. Ik ga ook altijd naar BKS omdat ik daar de hele dag wat te doen heb en niet een hele dag naar Kensington bandjes hoef te kijken terwijl je zit te wachten op de headliner.
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.518
1.708
Zouden ze wel 3 dagen achter elkaar moeten spelen. Ik zou het heel erg tof vinden!
Zie ze eerder op de zondag nog een derde show in Manchester doen, zal financieel ook een stuk aantrekkelijker zijn dan een trip naar het vasteland voor een middelgroot Europees festival.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Die gaan echt geen 3e gig doen in hetzelfde weekend op een klein strandfeestje in de buurt van Tilburg.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.421
653
Thomas wrote:
Zouden ze wel 3 dagen achter elkaar moeten spelen. Ik zou het heel erg tof vinden!


Zie ze eerder op de zondag nog een derde show in Manchester doen, zal financieel ook een stuk aantrekkelijker zijn dan een trip naar het vasteland voor een middelgroot Europees festival.

Ondertussen hebben ze die derde show op zondag aangekondigd en uitverkocht.
 

JeroenJ

Campingartiest
22 okt 2015
97
0
Zouden Deftones geen kanshebber zijn? Als subheadliner of headliner Two?

Zou superdik zijn, kan ik mijn vrienden laten zien waar ik vroeger keihard op los ging. Maar als ik zo kijk naar voorgaande boekingen, zal het wel niet..

Vind wel dat dat een gemis is aan BKS, mag van mij wel harde gitaren staan.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Vind wel dat dat een gemis is aan BKS, mag van mij wel harde gitaren staan.

Mwah harde gitaren genoeg, maar BKS zoekt dat meer in een andere hoek. Genoeg voorbeelden: Swans, Marmozets, Fat White Family, Truckfighters, Mogwai om maar wat dingen te noemen. En dan nog natuurlijk een hele zooi aan garagerock bandjes
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.389
581
Inderdaad. Vorig jaar stond heel stage 5 vol met harde muziek toch, of was dat alleen op vrijdag? Daarnaast is het ook geen metalfestival ofso dus dat moet je ook niet hoog op het affiche verwachten.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Inderdaad. Vorig jaar stond heel stage 5 vol met harde muziek toch, of was dat alleen op vrijdag? Daarnaast is het ook geen metalfestival ofso dus dat moet je ook niet hoog op het affiche verwachten.
Voornamelijk de vrijdag, maar ook op de andere dagen was er ook meer dan genoeg te vinden als je dat wilde.
 

Libertine

Playlistbediener
6 feb 2015
19
0
Ik zie Suede en Manic Street Preachers wel nog verschijnen op BKS. Suede hun nieuw album komt in januari uit met een daarop volgende tour en MSP heeft net een concert aangekondigd eind mei in Swansea, voor het 20 jarig bestaan van hun plaat Everything Must Go.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.421
653
Ik zie het niet meteen gebeuren. Lijkt me eerder een eenmalige show vlakbij huis, in afwachting van de Radiohead release. Eventueel wat hypen, een nieuw RH nummer spelen ofzo. Tegen de zomer zal hij wel volledig op Radiohead gericht zijn.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken