Best Kept Secret 2016

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Noemde het al in een ander topic, maar Savages lijkt me vrij zeker, wat betreft de iets kleinere namen.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.467
708
Hier ook maar even plaatsen: The National op Tinderbox.

The National - Beck - Foals/Tame Impala/The XX. Zou een mooi headlinertrio vormen.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.683
666
Je vergeet Wilco nog in dat lijstje als goede kanshebber.

The National – Beck – Foals/Tame Impala/The XX/Wilco

 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Hier ook maar even plaatsen: The National op Tinderbox.

Lekkeeeeeeer!!

Als die nu niet richting Hilvarenbeek komen voel ik me een beentje kut.
Hoop dat pinkpop ze niet wegkaapt net zoals bij Arcade Fire, ik zie ze liever headlinen.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.467
708
Je vergeet Wilco nog in dat lijstje als goede kanshebber.

The National – Beck – Foals/Tame Impala/The XX/Wilco

Wilco is eerder iets voor de TWO toch? Als Interpol en Belle & Sebastian daar kunnen staan, dan Wilco ook.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.751
1.331
Misschien van Hellfest (zelfde weekend) dit overnemen

Melvins en Fu Manchu Eventueel STAGE FIVE headliner materiaal? (of zijn ze daar te groot voor?)
Rival Sons eventueel Stage TWO materiaal?
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.671
2.004
Zie BKS alleen een dergelijke spot invullen als ze echt iets bijzonders kunnen boeken zoals Jonny en niet een dertien in een dozijn bandje als the Slow Show. Als ze het nog eens gaan doen zie ik daar eerder een Steve Reich staan.
 

Seventheen Seconds

Gouden Tip
11 mei 2015
263
81
Iedereen weet dat Steve Reich op zondag 19 juni 2016 optreed in Leipzig. Dus wat is dat nu weer voor een onzin wat je uitbraakt. Als je niets te melden hebt blijf dan weg van dit forum.
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.671
2.004
Zo, voel je je aangevallen omdat ik je bandje aanval? Begrijpend lezen is kennelijk ook niet je sterkste kant, want zeg in mijn post nergens dat ik Steve Reich specifiek al voor de editie van 2016 noem. Geloof ook niet dat we nu iedere editie gaan zien dat het terrein vroeger open gaat voor een optreden om elf uur.
 

Timvank

Randprogramma
18 jan 2015
223
0
Zie BKS alleen een dergelijke spot invullen als ze echt iets bijzonders kunnen boeken zoals Jonny en niet een dertien in een dozijn bandje als the Slow Show. Als ze het nog eens gaan doen zie ik daar eerder een Steve Reich staan.

Inderdaad.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Iedereen weet dat Steve Reich op zondag 19 juni 2016 optreed in Leipzig. Dus wat is dat nu weer voor een onzin wat je uitbraakt. Als je niets te melden hebt blijf dan weg van dit forum.

Doe even rustig man, ik denk eigenlijk dat bijna niemand de tourdata van Steve Reich uit zijn hoofd kent. En dan nog zou dit toch alleen maar een argument voor zijn? Hij kan net zo goed op zaterdag komen, lijkt me prachtig. En het is een discussieforum waar we van elkaar kunnen leren, als iemand een domme opmerking maakt (wat ik in dit geval totaal niet vind overigens) moet hij zeker niet wegblijven. Het mooie van dit forum is dat er totaal geen snobistische sfeer hangt, maar mensen weel heel nieuwsgierig zijn naar muziek.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.467
708
Om de sfeer hier terug wat omhoog te brengen: in principe hoort Primavera morgen of dinsdag met haar eerste headliner te komen, aangezien woensdag de prijzen omhoog gaan. Primavera kennende is het een naam die nog geen tourdata bekend gemaakt heeft, dus Beck en The National vallen al af. Ook LCD Soundsystem is het waarschijnlijk niet, aangezien Coachella de reunie tot stand gebracht heeft en zij dus vermoedelijk als eerste gaan aankondigen. En Tame Impala heeft volgens mij nog iets te veel onuitverkochte shows staan om nu al festivalshows bekend te gaan maken.

Stone Roses worden hier en daar genoemd, die zouden morgen nieuws brengen volgens sommige bronnen.
 

TheNational

Randprogramma
12 nov 2012
241
0
Denk dat we na deze aankondiging The Stone Roses op Best Kept Secret kunnen vergeten. Lijkt me sterkt dat ze 3 dagen na elkaar optreden. Maar het kan natuurlijk altijd, al lijkt mij de kans nihil.
 

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
Je vergeet Wilco nog in dat lijstje als goede kanshebber.

The National – Beck – Foals/Tame Impala/The XX/Wilco

Heel goed lijstje. Ik denk dat we wel kunnen rekenen op Foals als headliner voor de komende editie. The National vind ik een lastige. Sure, ze staan op Tinderbox, maar vorig jaar had geen enkel Nederlands festival ook maar één artiest overlappend met dit festival, dus ik vind het geen 1+1=2 in ieder geval.
Tame Impala ligt natuurlijk voor de hand, maar zou ook zomaar op een ander festival kunnen staan. Het wordt in ieder geval idioot hard gehypt op 3FM, wat mij meer het gevoel geeft dat we die op Pinkpop gaan zien.
Jamie XX gaf afgelopen aan nog geen haast te maken met The XX, dus ik weet niet of we daar iets uit kunnen afleiden. En Wilco zie ik niet direct headlinen, maar als een sub-headliner, formaatje Death Cab for Cutie.

En over Beck durf ik echt niets te zeggen. Dat is mijn grote droom, maar daar durf ik echt niet op te hopen (te bang voor teleurstelling).
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Jamie XX gaf afgelopen aan nog geen haast te maken met The XX, dus ik weet niet of we daar iets uit kunnen afleiden.
Ik meen ergens gelezen te hebben (misschien hier), dat hij na deze tour met een the xx album aan de slag ging, maar dan lijkt het me alsnog niet dat ze deze zomer al gaan touren.

En Wilco zie ik niet direct headlinen, maar als een sub-headliner, formaatje Death Cab for Cutie.
Misschien een afsluiter in TWO
 

Timvank

Randprogramma
18 jan 2015
223
0
Ik dacht eigenlijk dat The xx al aardig wat studio-uren aan LP3 had besteed. Hoeft dus allemaal niet per se heel lang te duren toch?
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ik dacht eigenlijk dat The xx al aardig wat studio-uren aan LP3 had besteed. Hoeft dus allemaal niet per se heel lang te duren toch?

Die zijn al heeeeel erg lang bezig met nieuwe muziek, ik verwacht toch echt wel dat we die komende zomer ergens gaan zien.
Ook erg benieuwd welke kant ze op gaan trouwens.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken