Best Kept Secret 2016

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.063
654
Je kent er niks van, maar je vindt ze wel overschat. Dat moet je me eens uitleggen... ;)
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.188
1.214
Libertine wrote:
Manic Street Preachers

Heb dit altijd als een overschatte kutband gezien. Ken er eigenlijk niks van buiten ‘Motorcycle Emptiness’ maar weet niet wat ik er van moet denken.

Check bijvoorbeeld If you tolerate this your Children will be next, you stole the Sun from my Heart, a Design for Life, you love us, there by the Grace of God, Motown Junk...

En live staan die als een huis.

Allesbehalve een overschatte kutband.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Je kent er niks van, maar je vindt ze wel overschat. Dat moet je me eens uitleggen…

Heb wel ooit iets van hun aangehad, maar blijft gewoon niet hangen bij mij.
In de UK zijn ze heel erg groot maar als ik hun topnummers hoor snap ik dat echt niet.

 

Timvank

Randprogramma
18 jan 2015
223
0
Ik zie het niet meteen gebeuren. Lijkt me eerder een eenmalige show vlakbij huis, in afwachting van de Radiohead release. Eventueel wat hypen, een nieuw RH nummer spelen ofzo. Tegen de zomer zal hij wel volledig op Radiohead gericht zijn.

Denk ik inderdaad ook.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.709
1.245
Foals en New Order een week later op Roskilde...

Lijken me perfecte Stage ONE en Stage TWO headliners.
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.522
1.709
Zag New Order in 2012 voor Blur in Hyde Park en was er toen maar weinig van onder de indruk. Erg gezapig, met alleen een opleving bij Blue Monday en Love Will Tear Us Apart.

Foals lijkt steeds waarschijnlijker te worden nu ik ze niet weer op DTRH zie staan en nog niet populair genoeg zijn voor een hoge spot op Pinkpop.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Foals lijkt me vrij zeker als headliner, nu al helemaal. Hoe groot is New Order eigenlijk, zou dat ook een headliner zijn?
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.709
1.245
Foals lijkt me vrij zeker als headliner, nu al helemaal. Hoe groot is New Order eigenlijk, zou dat ook een headliner zijn?

Ik heb New Order nooit hard gevolgd en ben ze lang blijven onthouden als 'die van Joy Division'... Maar die nieuwste plaat blijft lovende kritiek krijgen, dus ik kan het niet goed inschatten. Wil ze zeker wel eens live zien, maar hen als headliner zou ik een beetje teleurstellend vinden.
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.522
1.709
Lijkt mij toch ook een publiekstrekker voor Woo Hah, hoop dat ze daar te zien zullen zijn. Qua hiphop zou ik heel graag Run The Jewels willen zien, maar ben bang dat zij na dit jaar stoppen met touren.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.391
584
Helemaal met Thomas eens. Hoop dat New order komt, maar het is geen headliner en wiz khalifa verwacht ik ook op asap's plek. Foals is overigens wel headliner denk ik.
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.522
1.709
Ah, wist niet dat Wiz nu bij Friendly Fire zit, maakt het een stuk waarschijnlijker ja. Zie een James Bay gewoon op Pinkpop staan, waar Kendrick Lamar te duur zal zijn voor BKS.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Lijkt er inderdaad op dat we zekers iets van nieuws moeten gaan krijgen in de komende weken.
Wiz valt tegenwoordig misschien onder Friendly Fire maar is dat nou echt een BKS naam?? Wijkt dit niet iets te ver af van het hiphop wat we op BKS verwachten?
Na Rocky kan natuurlijk vrijwel alles komen dat dan weer wel.

Zie ook dat Action Bronson in dat lijstje staat. Hij past ook wel prima op BKS als hij niet al naar Woo-Hah komt.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Ik betwijfel zelfs of Foals wel headliner is
Foals heeft DTRH al geheadlined op de holy fire tour, die gaan nu geen stapje terug doen. En terecht (niet dat ik ze weer hoef te zien, maar gun ze de groei wel.

Meh, hoef Wiz Kalifa nou eigenlijk niet te zien, dan veel liever Kendrick als headliner (maar dat zal wel een stapje te ver gaan.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.422
653
Dinsdag nieuwe namen voor Northside. Het bijhorende filmpje hint sterk naar Bon Iver, Beach House en Wilco.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Net een aankondiging van ATP Iceland (1-3 Juli) met nieuwe namen. O.a. Sleep, Thee Oh Sees, Ty Segall and the Muggers, Angel Olsen, Tortoise.
Geen idee of dat relevant is want vorig jaar was er ook bijna geen overlap maargoed..
 

Timvank

Randprogramma
18 jan 2015
223
0
Dinsdag nieuwe namen voor Northside. Het bijhorende filmpje hint sterk naar Bon Iver, Beach House en Wilco.

Man, als Wilco en Bon Iver naar BKS komen, dan ben ik de gelukkigste man op aard.
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.522
1.709
Als BKS straks met een eerste lichting namen komt waar Beck, Bon Iver, Beach House en Wilco deel uitmaken ben ik al dolgelukkig, zou een aanzet zijn voor de beste line-up tot nu toe.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken