Best Kept Secret 2016

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.391
584
Ja zou wel chill zijn, maar wanneer komen die namen nou? Die eerste namen mogen ze wel eens bekend gaan maken. Voorlopig zou ik met New Order al heel blij zijn.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.422
653
Dinsdag nieuwe namen voor Northside. Het bijhorende filmpje hint sterk naar Bon Iver, Beach House en Wilco.

Edit: blijkbaar kan de hint van Bon Iver ook perfect op Cee Lo Green slaan (en die laatste heeft net een nieuw album uit, dusja).
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.709
1.245
Ja zou wel chill zijn, maar wanneer komen die namen nou? Die eerste namen mogen ze wel eens bekend gaan maken. Voorlopig zou ik met New Order al heel blij zijn.

Vorig jaar was het wachten tot februari voor we de eerste namen kregen, dus het kan nog wel even duren...
 

Ivo

Randprogramma
1 sep 2015
149
0
Black Lies wrote:
Ja zou wel chill zijn, maar wanneer komen die namen nou? Die eerste namen mogen ze wel eens bekend gaan maken. Voorlopig zou ik met New Order al heel blij zijn.


Vorig jaar was het wachten tot februari voor we de eerste namen kregen, dus het kan nog wel even duren…
Volgens mij heeft BKS aangegeven om nog voor het eind van het jaar met de eerste namen te komen, toch?
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.709
1.245
neracroft wrote:
Black Lies wrote:
Ja zou wel chill zijn, maar wanneer komen die namen nou? Die eerste namen mogen ze wel eens bekend gaan maken. Voorlopig zou ik met New Order al heel blij zijn.


Vorig jaar was het wachten tot februari voor we de eerste namen kregen, dus het kan nog wel even duren…


Volgens mij heeft BKS aangegeven om nog voor het eind van het jaar met de eerste namen te komen, toch?

Van die uitspraak weet ik niets, maar het kan zeker hoor :)
Al neem ik uitspraken zoals 'new names coming soon' nooit echt serieus, duurt soms nog maanden... maar ik weet natuurlijk niet hoe zij het nu hebben verkondigd.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.422
653
Ze zeiden deze woensdag nog 'in the next few weeks'. Dan mag je er toch op rekenen dat het ten laatste eind november/begin december komt.

Ook niet vergeten dat de aankondiging vorig jaar bewust werd uitgesteld om zoveel mogelijk namen in 1 keer te geven, vermoedelijk omdat ze onzeker waren over hun headliners. Als ze nu reeds Beck of The National kunnen aankondigen zullen ze zoiets zeker niet laten liggen.
 

Horst Tappert

Campingartiest
13 jan 2015
88
0
Door de hechte samenwerking verwacht ik op de een of andere manier dat de eerste aankondigingen komend weekend gaan komen bij Le Guess Who?
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Door de hechte samenwerking verwacht ik op de een of andere manier dat de eerste aankondigingen komend weekend gaan komen bij Le Guess Who?
Ehh... Die samenwerking valt geloof ik best wel mee. Ze plaatsen alleen soms wat dingetjes van elkaar omdat ze beiden in Utrecht zitten en deels dezelfde doelgroep hebben. Of ik vergis me, maar ik heb verder nooit iets gehoord over een samenwerking.
 

Horst Tappert

Campingartiest
13 jan 2015
88
0
Horst Tappert wrote:
Door de hechte samenwerking verwacht ik op de een of andere manier dat de eerste aankondigingen komend weekend gaan komen bij Le Guess Who?

Ehh… Die samenwerking valt geloof ik best wel mee. Ze plaatsen alleen soms wat dingetjes van elkaar omdat ze beiden in Utrecht zitten en deels dezelfde doelgroep hebben. Of ik vergis me, maar ik heb verder nooit iets gehoord over een samenwerking.
Het zijn in ieder geval 'partners' van elkaar. Blijkens de respectievelijke websites. Daarnaast hebben de festivals allebei hun wortels diep in Utrecht en de locale scene aldaar.
En als je dan denkt aan PR en publicaties: ik denk dat van de LGW-bezoekers minimaal negentig procent BKS als favoriete buitenfestival ziet. Programmering (zeker de onderkant van BKS) kent veel raakvlakken. Daarnaast is de complete serieuze media aanwezig in Utrecht. BKS zal het vast niet vervelend vinden als die allemaal de net vrijgekomen namen de social media ingooien.
Ik ga me in ieder geval niet verbazen als het een en ander aan BKS-posters op LGW-venues hangen komen weekend.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Dinsdag nieuwe namen voor Northside. Het bijhorende filmpje hint sterk naar Bon Iver, Beach House en Wilco.
Wilco en Beach House lijken mij wel zeker voor Northside. Bon Iver lijkt niet te passen in deze hint. (Edit: Of misschien die eerste naam..?)
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.422
653
Kereltje wrote:
Dinsdag nieuwe namen voor Northside. Het bijhorende filmpje hint sterk naar Bon Iver, Beach House en Wilco.

Wilco en Beach House lijken mij wel zeker voor Northside. Bon Iver lijkt niet te passen in deze hint. (Edit: Of misschien die eerste naam..?)

Ja, ik had al een correctie toegevoegd dat Cee-Lo Green waarschijnlijker leek. Al zie ik die ook niet meteen in deze foto passen. Wel interessant dat het nog zo veel namen zijn, het eerste filmpje hintte slechts naar 4 artiesten. Dus er ontbreekt nog een artiest die op Facebook meer dan 1 miljoen fans heeft (1,9 miljoen dacht ik), maar tegelijk wel binnen de programmering van festivals als Northside past.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Die derde naam zou wel eens EDITORS kunnen zijn.
Of de een na laatste


Modest Mouse? 1.865.000 Likes, zou de 4e naam kunnen zijn, probleem is dat je de afstand niet weet tussen die letters…
Zie die eigenlijk niet twee jaar achter elkaar Europese zomerfestivals doen eigenlijk :( (zeker niet in dezelfde periode). En ze hebben nu ook helemaal niets meer gepland qua tourdata.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Franz Ferdinand? Past echter niet in de puzzel van vandaag, overigens 1.985.000 Likes.
Modest Mouse? 1.865.000 Likes, zou de 4e naam kunnen zijn, probleem is dat je de afstand niet weet tussen die letters…
Die 1.9m+ likes zijn ook nog gekoppeld aan een plaats ergens in Georgia (VS) als ik die hint video van eerder goed bekijk. (Atlanta ofzo?)
Als je er van uitgaat dat de 5e naam Beach House is kan je misschien wat makkelijker schatten. Of gewoon wachten tot morgen 12:30
 

Horst Tappert

Campingartiest
13 jan 2015
88
0
Over bands gesproken die best zouden passen op Best Kept Secret... Ween gaat weer het podium op. Vooralsnog maar twee shows. Hopen mag. Toch?
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.709
1.245
Loop niet echt warm van die Northside namen... had nog wel iets leukers verwacht naast Wilco en Beach House.

Het feit dat Pixies 2 weken later ook in Europa zit vind ik dan weer wel leuk om te horen. Alt-J kwam na 2 jaar ook terug als headliner. Dus de kans bestaat zeker, en ze mogen het zeker doen van mij, maar ik denk niet dat ze Pixies nu al nog eens zouden kiezen als headliner.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken