Best Kept Secret 2016

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Editors is toch te groot voor BKS? Die kunnen Pinkpop inmiddels wel headlinen. En TDCC is best populair hoor, vooral in Engeland. Best toegankelijk ook maar dan toch een klein beetje alternatief. Net zoals Tame Impala, Foals, Alt-J en die hele bende minder alternatieve namen die toch wel weer altijd op BKS staan.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Editors is toch te groot voor BKS? Die kunnen Pinkpop inmiddels wel headlinen. En TDCC is best populair hoor, vooral in Engeland. Best toegankelijk ook maar dan toch een klein beetje alternatief. Net zoals Tame Impala, Foals, Alt-J en die hele bende minder alternatieve namen die toch wel weer altijd op BKS staan.

Die hebben hier toch nooit groter dan paradiso of middagspots gestaan? En hebben sindsdien toch ook niet echt iets bijzonders uitgebracht wat hogere spots zou rechtvaardigen, als ik me niet vergis.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.467
708
Black Lies wrote:
Editors is toch te groot voor BKS? Die kunnen Pinkpop inmiddels wel headlinen. En TDCC is best populair hoor, vooral in Engeland. Best toegankelijk ook maar dan toch een klein beetje alternatief. Net zoals Tame Impala, Foals, Alt-J en die hele bende minder alternatieve namen die toch wel weer altijd op BKS staan.


Die hebben hier toch nooit groter dan paradiso of middagspots gestaan? En hebben sindsdien toch ook niet echt iets bijzonders uitgebracht wat hogere spots zou rechtvaardigen, als ik me niet vergis.

TDCC was toch al sub op de eerste editie van BKS?
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
MRMantel wrote:
Black Lies wrote:
Editors is toch te groot voor BKS? Die kunnen Pinkpop inmiddels wel headlinen. En TDCC is best populair hoor, vooral in Engeland. Best toegankelijk ook maar dan toch een klein beetje alternatief. Net zoals Tame Impala, Foals, Alt-J en die hele bende minder alternatieve namen die toch wel weer altijd op BKS staan.


Die hebben hier toch nooit groter dan paradiso of middagspots gestaan? En hebben sindsdien toch ook niet echt iets bijzonders uitgebracht wat hogere spots zou rechtvaardigen, als ik me niet vergis.


TDCC was toch al sub op de eerste editie van BKS?

Oh shit je hebt gelijk, ik ben er toen niet heen gegaan dus herinnerde me vooral het optreden op Lowlands.

Nou ze gaan in ieder geval niet headlinen, dus hopelijk is er geen rechtvaardiging om ze terug te laten komen.
 

Seventheen Seconds

Gouden Tip
11 mei 2015
263
81
Van mij hoeft er niks over te komen van die namen van Hurricane. TDCC vind ik wel weer zo’n typische 3fm band om op BKS te zetten. Royal Republic en The Hives kan ik niet serieus nemen als band dus hoop dat die weg blijven.

Mee eens graag een nieuwe lading namen.
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Editors is toch te groot voor BKS? Die kunnen Pinkpop inmiddels wel headlinen. En TDCC is best populair hoor, vooral in Engeland. Best toegankelijk ook maar dan toch een klein beetje alternatief. Net zoals Tame Impala, Foals, Alt-J en die hele bende minder alternatieve namen die toch wel weer altijd op BKS staan.

Ik denk dat Editors kwa grootte best een goede naam is voor BKS als headliner. Pinkpop gaan ze in mijn ogen niet headlinen. Maar het is een band die dus ofwel BKS of DTRH gaat headlinen of wel sub gaat zijn op Pinkpop.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.467
708
Black Lies wrote:
Editors is toch te groot voor BKS? Die kunnen Pinkpop inmiddels wel headlinen. En TDCC is best populair hoor, vooral in Engeland. Best toegankelijk ook maar dan toch een klein beetje alternatief. Net zoals Tame Impala, Foals, Alt-J en die hele bende minder alternatieve namen die toch wel weer altijd op BKS staan.


Ik denk dat Editors kwa grootte best een goede naam is voor BKS als headliner. Pinkpop gaan ze in mijn ogen niet headlinen. Maar het is een band die dus ofwel BKS of DTRH gaat headlinen of wel sub gaat zijn op Pinkpop.

Dat tweede dus. No way dat BKS of DTRH een band gaan boeken die 3 keer de HMH uitverkocht heeft.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Black Lies wrote:
Editors is toch te groot voor BKS? Die kunnen Pinkpop inmiddels wel headlinen. En TDCC is best populair hoor, vooral in Engeland. Best toegankelijk ook maar dan toch een klein beetje alternatief. Net zoals Tame Impala, Foals, Alt-J en die hele bende minder alternatieve namen die toch wel weer altijd op BKS staan.
Ik denk dat Editors kwa grootte best een goede naam is voor BKS als headliner. Pinkpop gaan ze in mijn ogen niet headlinen. Maar het is een band die dus ofwel BKS of DTRH gaat headlinen of wel sub gaat zijn op Pinkpop.

Inderdaad,
Ik ziet het nog steeds gebeuren dat Pinkpop naast de grote Rammstein en Coldplay bijvoorbeeld met Editors( of Mumford & Sons) met een goedkope headliner de rest van zijn kaartjes gaat verkopen.
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Editors stonden in 2014 nog als sub voor Arctic Monkeys. Volgens mij zijn ze toch echt niet zoveel populairder geworden in de tussentijd dat ze nu ineens headliner zijn. Sterker nog volgens mij was die dag niet eens uitverkocht en dat terwijl je dan dus naast Editors ook nog AM kreeg te zien. Dus ik denk echt niet dat Editors Pinkpop gaat headlinen en ik zie het echt wel gebeuren dat ze naar BKS of DTRH gaan. Wellicht zit ik er compleet naast maar goed dat is mijn gedachte.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.467
708
Jamie XX bevestigt op Studio Brussel dat hij na zijn huidige tourdata stopt met solo te touren, en alle aandacht naar de derde plaat van The XX gaat.
 

Seventheen Seconds

Gouden Tip
11 mei 2015
263
81
Wanneer komt Northside normaliter met zijn line up. Ik verwacht dat de headliners 1 op 1 worden doorgezet naar BKS. Waarom zou FKP Scorpio anders hebben lopen schuiven met de data van Northside, Southside en Hurricane.
 

Seventheen Seconds

Gouden Tip
11 mei 2015
263
81
Donderdag om 12.30 maakt NorthSide hun eerste namen bekend. Waarschijnlijk zullen hier ook de headliners voor BKS bij zitten. Op hun facebook pagina's geven ze in een filmpje de eerste hints. Wie heeft er een LOI cursus Deens met succes afgerond.

Volgens de commentaren wordt Radiohead genoemd.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.467
708
Volgens de commentaren wordt Radiohead genoemd.

Volgens de logica 'hoofd'acts = Radio'head'. Klinkt al even vergezocht als mensen die vorig jaar Snow Patrol/Coldplay voor Werchter riepen omdat er bergen op de achtergrondfoto stonden.

 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Radiohead is al te groot voor Lowlands, lijkt me sterk dat BKS ze wel heeft dan. Maar goed, niets dat geld niet kan kopen.
 

Seventheen Seconds

Gouden Tip
11 mei 2015
263
81
Radiohead is niet te groot voor LL, maar die zitten op hun geld. Winst maken is hun enige doel. Met 55.000 bezoekers en ticketprijs van € 199,00 kunnen ze makkelijk Radiohead betalen. Ik acht de kans ook minimaal dat ze op BKS staan, maar ik verwacht Radiohead ook niet op Pinkpop. Ik denk niet dat ze die grote trekker meer zijn die ze waren., daarvoor zijn ze te lang uit de picture geweest en is indie muziek te impopulair onder de aankomende/jonge jeugd. Ten slotte voor het geld hoeven deze gasten niet meer op te treden. Ze verdienen zo gruwelijk veel met hun beleggings en investeringsactiviteiten dat de band echt een hobby project is geworden. J. Greenwood wordt genoemd als de best verdienende artiest over 2014. Ik denk dat Radiohead alleen op een Belgisch festival komt en op geen een Nederlands festival.


Andere namen die op de northside facebook pagina worden genoemd zijn The Neighbourhood, Of Monster and Men (die hebben we al gehad) Blur en Rage against the machine (lijkt mij ook kansloos).
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Hoezo komt dit nou al voor de tweede keer langs en gaan mensen er weer serieus op in?

Wat betreft lowlands is Radiohead te groot omdat ze een andere insteek hebben dan festivals zoals PP en Werchter. Het is niet de bedoeling dat 55000 mensen bij de alpha staan aan het einde van de dag. Er zijn altijd drie afsluiters, in de Alpha, Grolsch en India. In 2012 hebben ze de fout gemaakt om Foo Fighters te boeken en toen stond er niemand bij Wilco.
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Radiohead is niet te groot voor LL, maar die zitten op hun geld. Winst maken is hun enige doel. Met 55.000 bezoekers en ticketprijs van € 199,00 kunnen ze makkelijk Radiohead betalen. Ik acht de kans ook minimaal dat ze op BKS staan, maar ik verwacht Radiohead ook niet op Pinkpop. Ik denk niet dat ze die grote trekker meer zijn die ze waren., daarvoor zijn ze te lang uit de picture geweest en is indie muziek te impopulair onder de aankomende/jonge jeugd. Ten slotte voor het geld hoeven deze gasten niet meer op te treden. Ze verdienen zo gruwelijk veel met hun beleggings en investeringsactiviteiten dat de band echt een hobby project is geworden. J. Greenwood wordt genoemd als de best verdienende artiest over 2014. Ik denk dat Radiohead alleen op een Belgisch festival komt en op geen een Nederlands festival.

Andere namen die op de northside facebook pagina worden genoemd zijn The Neighbourhood, Of Monster and Men (die hebben we al gehad) Blur en Rage against the machine (lijkt mij ook kansloos).

Dit is gewoon gelul.

Lowlands wil geen acts die op zichzelf al >20/25k mensen trekken, simpelweg omdat er zoveel niet in de Alpha (en het gebied er om heen) passen, dus je krijgt een hoop gezeik en ontevreden mensen, en dan betaal je dus de hoofdprijs voor een select gezelschap die maar die act kan zien, en is meer dan de helft van je bezoekers waarschijnlijk ontevreden.

Verder:
 

Seventheen Seconds

Gouden Tip
11 mei 2015
263
81
Geen gelul is gewoon de waarheid. LL belazert al jaren lang hun trouwe bezoekers met dat vage verhaal. Het ergste is dat die domme bezoekers het nog geloven ook. Hoe dom kan je zijn. LL wordt georganiseerd door een keihard Amerikaans bedrijf en die lachen zich iedere keer gek dat de bezoekers erin trappen. Daarom hebben ze ook geen open podium meer maar tenten, dan is het geluid beter en iedereen gelooft het. De werkelijke reden is dat ze dan geen grote acts hoeven neer te zetten want die passen dan niet in de tent. Dus gan de mensen € 200,00 betalen voor een festival met subliners.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken