Best Kept Secret 2016

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Volgens StuBru zou Radiohead weer gaan touren. Een headllinerpositie zou kunnen, al zouden ze makkelijk een Ziggo Dome uitverkopen.
Radiohead op tour
Had ik ook gezien!
http://consequenceofsound.net/2015/10/radioheads-new-album-is-finished-band-plans-to-tour-in-2016/
 

Timvank

Randprogramma
18 jan 2015
223
0
Ze hopen te touren, ja. Maar ik heb liever een zalenshow. Gewoon 150 minuten ipv nog geen twee uur.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
Radiohead op Best Kept Secret? Die zijn veel te groot. Die band kost ongeveer evenveel als een Pearl Jam/Metallica om te boeken las ik ergens.
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Als Lowlands al roept dat Radiohead een maatje te groot/duur is dan hoeven we voor DTRH/BKS daar helemaaaaaaaal niet over te beginnen.
 

Seventheen Seconds

Gouden Tip
11 mei 2015
263
81
In prinicipe is Radiohead te duur, tenzij ze net als The Libertines dit jaar BKS gebruiken als try out voor Glastonbury. The Libertines kosten in Engeland net zoveel als The Foo Fighters.

Het zou wel een enorme stunt zijn
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.467
708
In prinicipe is Radiohead te duur, tenzij ze net als The Libertines dit jaar BKS gebruiken als try out voor Glastonbury. The Libertines kosten in Engeland net zoveel als The Foo Fighters.

Het zou wel een enorme stunt zijn

Radiohead kost op het Europese vasteland quasi dubbel zo veel als The Libertines. Nee dus.
 

Timvank

Randprogramma
18 jan 2015
223
0
Radiohead neemt doorgaans een aardige lichtshow mee, dus dat kost inderdaad een vermogen.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
Radiohead neemt doorgaans een aardige lichtshow mee, dus dat kost inderdaad een vermogen.

Inderdaad. :p

[video]https://www.youtube.com/watch?v=Cjx0veGFGaI[/video]

Ik blijf erbij dat hun 2012 tour een bommetje zou geweest zijn op pakweg Pukkelpop. De shows van die tour waren door de songkeuzes enorm energiek en dynamisch. Die 2 drummers werkte ook goed vond ik. En toch speelden ze elke show enkele classics voor de casual fans (in het Sportpaleis bijvoorbeeld oa. Karma Police, Ideoteque, Nude, Airbag, The National Anthem en Paranoid Android). En inderdaad: die lichtshow! Hun 2008 show op Werchter was één van de eerste shows die ik ooit zag en die viel eigenlijk wat tegen, maar de laatste tour was fenonemaal.
 

Timvank

Randprogramma
18 jan 2015
223
0
Timvank wrote:
Radiohead neemt doorgaans een aardige lichtshow mee, dus dat kost inderdaad een vermogen.


Inderdaad.
1f61b.png


<iframe id="fitvid193765" src="https://www.youtube.com/embed/Cjx0veGFGaI" style="margin:1.0em auto;" allowfullscreen="" frameborder="0"></iframe>
Ik blijf erbij dat hun 2012 tour een bommetje zou geweest zijn op pakweg Pukkelpop. De shows van die tour waren door de songkeuzes enorm energiek en dynamisch. Die 2 drummers werkte ook goed vond ik. En toch speelden ze elke show enkele classics voor de casual fans (in het Sportpaleis bijvoorbeeld oa. Karma Police, Ideoteque, Nude, Airbag, The National Anthem en Paranoid Android). En inderdaad: die lichtshow! Hun 2008 show op Werchter was één van de eerste shows die ik ooit zag en die viel eigenlijk wat tegen, maar de laatste tour was fenonemaal.
Inderdaad, die shows waren enorm divers zonder samenhang te verliezen. Plus die stage setup voegde echt wat toe aan de nummers (het creeerde voor elk nummer eigenlijk wel de juiste sfeer), iets wat ik bij andere grote lichtshows vaak mis.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.751
1.331
Iemand vond deze foto terug op de wikipedia van Best Kept Secret (oké wikipedia is absoluut niet betrouwbaar dus ik geloof het niet echt maar ik deel het toch maar).

 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.467
708
Overduidelijk fake. Viet Cong verandert officieel van naam na de huidige tour, verschillende bands staan verdomd klein op de poster in verhouding tot wat ze zouden krijgen van BKS (GY!BE, Low, Jon Hopkins, ...), no way dat er midden oktober al zoveel kleine naampjes geboekt zijn, ...
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Over de The National discussie van een tijdje terug. Deze week speelde The National een nieuw nummer live: http://consequenceofsound.net/2015/10/the-national-debut-new-song-roman-candle-watch/

Grappig dat iemand in alle stilte de moeite heeft gedaan om een fake poster te maken. (Daar ga ik dan maar van uit).

 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.751
1.331
Zou The Hives Best Kept Secret materiaal zijn?
Zou wel een leuke subheadliner op Stage ONE zijn (aangezien ze naar Hurricane komen).

Two Door Cinema Club en Royal Republic dan misschien ook bij de geruchten smijten, als PP ze niet heeft ten minste.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Van mij hoeft er niks over te komen van die namen van Hurricane. TDCC vind ik wel weer zo'n typische 3fm band om op BKS te zetten. Royal Republic en The Hives kan ik niet serieus nemen als band dus hoop dat die weg blijven.
 

Timvank

Randprogramma
18 jan 2015
223
0
Inderdaad, allemaal namen die totaal geen toegevoegde waarde hebben voor mij. Editors vind ik voor het oude werk wel aardig, maar die zouden een veel te hoge spot krijgen.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
helemaal mee eens, ik sluit me aan bij John en denk dat we TDCC inderdaad wel kunnen verwachten. En anders gaan die door naar Pinkpop of DTRH.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Van het Hurricane-rijtje komt Two Door Cinema Club sowieso wel. Mij best, ik luisterde daar vroeger wel veel naar en het is best oké muziek. Alleen jammer dat die wel een erg hoge plaats gaan krijgen waarschijnlijk.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Dat mag allemaal ver weg blijven.

Maar over hoge spots. Zo populair is TDCC toch ook weer niet? Zullen niet hoger staan dan twee jaar geleden lijkt me.
Editors zou trouwens nog best een logische headliner kunnen zijn/ Sinds ze de afgelopen jaren op LL en PP hebben gestaan, hebben ze weer een plekje wat ze uit kunnen melken.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken