Best Kept Secret 2016

Seventheen Seconds

Gouden Tip
11 mei 2015
263
81
Er worden mu extra parkeerterreinen aangelegd. Net kolone met agregaten en houtsnippers over de autoweg. Ieder weiland wordt benut. Als regen voobij is op naar Glasanimals.
 

Uncle G

Gouden Tip
26 jan 2016
280
0
Zijn jullie nog ergens aan het meeten? Sta nu bij de ingang vd Jupiler bar, maar zie hier zo snel niemand. Heb een zwarte jas aan en blond haar.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Hmm beetje een kaal dagje zo, bij Sleaford Mods na drie nummers weg gegaan vanwege een muzikale waarde van 0.0. Daarna een halve set van Ulrika Spacek gezien dat wel heel goed was. Vervolgens een heel sterk Dinosaur Jr. Maar vervolgens weer weggegaan bij een heel gezapig Air. Oftewel nog maar anderhalve set gezien vandaag, wat doe ik fout? Of is deze dag gewoon een beetje matig?
 

Seventheen Seconds

Gouden Tip
11 mei 2015
263
81
Top drie van vandaag

1 destroyer
2 Ulrika Spacek
3 Dinosaur SR

Goed vermaakt vandaag en veel minder hinderlijk geklets als vrijdag. De regen is wel een issue. Hoop morgen op een regenvrije dag.

 

Uncle G

Gouden Tip
26 jan 2016
280
0
Kut, Low gemist.. Ben na Destroyer even blijven schuilen en had geen zin om naar five te lopen. Slechte keuze dus.

Mijn top 3 van vandaag;
1: Destroyer / Dinosaur Jr.
2: Weaves
3: HO99O9

Laten we hopen op een droge dag morgen.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Dag begon zwak maar lig nu toch echt flink na te genieten in mijn bed.
1. Low





2. Ho99o9
3. Destroyer
4. Dinosaur Jr. (Al zat er meer in, herkansing op lgw)
5. Ulrika Spacek (Maarja niet volledig gezien, hopen op een Ekko show)
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
En Destroyer?
Ik lig overigens ****misselijk in bed. Hopelijk morgen beter, onwijs veel zin in EITS en Wilco.
Erg goed, erg sterke band om zich heen gewoon. Stond nu beter dan op lgw, dus kwam wel beter binnen maar voorderest weinig verschil.
En beterschap man!
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Inderdaad, begin van de dag niet zo spannend.

1. Caribou
2. Bob Moses
3. Julien Baker

Ik had naar Low gemoeten...

Tering wat is Bloc Party een rukband haha heel kut
Slapen, tot morgen
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Gelukkig speelde Low nog een briljante set, anders had het een best matige dag geweest. Eigenlijk alleen maar leuke dingen gezien in Five.
Audacity was een leuke binnenkomer, typisch amerikaanse garage rock. Weaves was daarna een aangename verrassing. Erg vage band met vage zangeres maar paste goed bij elkaar.
Sleaford Mods is echt een belachelijke live act dus daar was ik ook snel weg. Ulrika Spacek was echt heel goed. Klonk nog een stuk interessanter dan op het album. Daar ga ik zeker nog een keer op herhaling naar toe. Helaas een kwartier eerder weg gegaan om nog iets mee te krijgen van Dinosaur jr maar daar kon ik niet zoveel mee. Air vond ik ook niks en Destroyer is ook niet helemaal mijn ding. Maar gelukkig was daar Low als redder van de dag. Briljant.

1. Low
2. Ulrika Spacek
3. Weaves

Voor vandaag erg hoge verwachtingen van EITS en Beak.
 

Hugo

Campingartiest
17 jun 2016
57
0
Mijn top drie van gisteren:

1. Sleepdienst om auto van parkeerterrein af te trekken;
2. Die k-boer die op de weg Tilburg Vught s nachts met z'n tractor met huifkar nog net voor mijn auto oversteekt, daardoor een bierfles verliest en ik vanmorgen met een lekke autoband op de oprit stond;
3. Editors. Sinds het eerste optreden van de band in de India op Lowlands, waarbijze apparatuur van andere band hebben geleend omdat die van hun nog op het vliegveld in Duitsland stonden, een van mijn favorite bands.

Air was een flinke tegenvaller. Destroyer voor de helft gezien, dat was wel goed. Black box revelation vond ik ook weer strak. Ratboy was overigens ook een feestje!

Vandaag kijk ik uit naar EITS en Wilco. Ik ben te herkennen aan een blauw Weitjerock t-shirt. Gaat de meeting vanmiddagno door en zo ja, hoe laat en vooral waar. En hoe ga ik jullie herkennen?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken