Best Kept Secret 2016

Seventheen Seconds

Gouden Tip
11 mei 2015
254
68
Ja. Komt door weer. Allrs duikt tent en zojn giga veel mensen voor vrijdag. Ben nu buiten het terrein staat nog steeds een file van auto s zo ver je kan kijken.

Tweede deel set MV was wel sterk.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Wolf Parade was oke, leuk om the Queen Mary liedjes te horen. Wel een erg sterk einde. #BKSliveblog
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Eerste indruken: Two is veel kleiner, Five een stuk groter maar veelstever, Wolf Parade speelt voor veel te weinig mensen, publiek is stukken ouder dan andere jaren (en lijkt minder 'muziekliefhebber'.
Net een biertje met Thomas gedronken, nu vooraan in Two om te schuilen voor regen/kutpubliek bij Beach House te voorkomen.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.024
3.706
Ik erger me vandaag vooral aan het praatpubliek ja. Al was Wolf Parade heel erg goed, zin in Beck zometeen!
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Beach House was briljant, net genoten van een burgermeesterburger en nu een beetje chillen bij Beck. Het is weer mooi. #BKSliveblog
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Three ziet er wel heel gaaf uit, combi van le petite prairie van Dour en de X-Ray op Lowlands
 

Uncle G

Gouden Tip
26 jan 2016
280
0
Zo, de eerste dag zit er op voor mij. Is uiteindelijk een mooie dag geworden.

Mijn top 3 van vandaag:
1: Beach House
2: Wolf Parade
3: DIIV / Beck
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Uiteindelijk nog een best goede dag gehad. Mijn top 3:
1) Moon Duo
2) Wolf Parade
3) Preoccupations

Diiv was ook goed maar vond het niet echt werken op het hoofdpodium. Van Beach House maar een deel meegekregen, na Moon Duo stond de hele tent al vol maar dat klonk ook weer erg goed. Ook nog een stuk Beck vanaf een afstand gezien. Prima show. Grootste tegenvaller toch wel Minor Victories, ondanks het best sterke einde. Vooral de lange instrumentale stukken waren nog wel genieten.
 

Seventheen Seconds

Gouden Tip
11 mei 2015
254
68
Top 3

Beck
DIIV
MV

Naam wordt definitief vervangen in Belgisch Kept Secret.

Top dag gehad ondanks het rumour in de tenten. Sommige bands kan je beter in het clubcircuit pakken. Tegenvaller is wel dat het veld voor zich niet goed houdt. Komt dat door het gras dat ze in gezaaid hebben. Ze hadden het beter strand kunnen late.
 

Hugo

Campingartiest
17 jun 2016
57
0
Mijn top drie in willekeurige volgorde:
* Beck
* slow show, al begrijp ik dat je die beter in het clubcircuit kunt zien
* moon duo

Eervolle vermelding voor wolf parade. Minor victories veel van verwacht, maar vond ik tegenvallen. Wellicht dat ik te vroeg ben weg gegaan voor een overheerlijke Burgermeester...

Inderdaad lijkt het wel of we ineens in België zijn beland. Drukte vond ik gisteren nog wel meevallen. Zal vandaag anders zijn met een uitverkocht huis. Hopelijk werkt het weer mee, zodat het praatjesvolk het weekend bij de buitentappunten kan doornemen.

Kijk vandaag uit naar Black Box Revelation, Editors en dinosaur jr. mochten jullie iemand in een knalrood shirt van Weitjerock zien rondlopen, dan ben ik het.

Veel plezier allemaal!
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.470
1.623
Wolf Parade was voor mij het hoogtepunt van de eerste dag, wat een bevlogenheid en eindigen met Kissing The Beehive was ultiem. Daarna ook nog een erg sterk Beach House gezien met een loepzuiver geluid, was geen speld tussen te krijgen. Kijk voor vandaag vooral uit naar Julien Baker, hopelijk zonder regen zodat er geen praters in de Three schuilen.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Het was druk, maar ik heb me er niet aan gestoord. Overal goede plaatsen gehad (al heb ik niet veel gezien gisteren). Beach House was echt heel erg goed, met name Wishes, Take Care en Eledgy to the Void (dat einde!) waren echt heerlijk.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Net voor de regen op het terrein beland. Ze hebben bij One een extra rij 'hekken' staan. Om een soort voor vak te maken, maar aan de zijkanten is die gewoon volledig open..
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
1. Beck
2. Wolf Parade
3. Preoccupations

Beach Slang beviel mij dan wel weer erg goed. Lekker rauw bandje die toch wat aardige nummers hebben + leuke covers.
Minor Victories had zeker goede stukken maar in zn totaal kwam het wat te kort.
Diiv beviel mij persoonlijk wat minder. Kwam niet helemaal binnen,

Zie jullie straks wel bij de Jupiler bar.
 

Seventheen Seconds

Gouden Tip
11 mei 2015
254
68
Beach slang was sterk vond ik maar ik heb maar een half uur gezien om voorin te staan bij MV. Beachhouse heb ik kwartiertje buiten de tent gekeken om vooraan te staan bij Beck. Klonk goed wat ik gezien heb. Die schermen zijn vooral buiten de tent ideaal. Dat is echt een verbetering

Het lopen van two naar five is echt waardeloos. Kost veel te veel tijd, zeker met de drukte.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken