Best Kept Secret 2016

Heeft iemand eerder dit honden weer op BKS Gehad? Zo ja, Kun je mij dan een globaal beeld geven hoe het festival terrein er bij ligt dit weekend?

Weer of geen weer, We gaan er een feestje van maken!

BKS heeft altijd slecht weer alleen de tweede editie had drie dagen mooi weer. Zijn verharde paden. Wordt geen blubber zooi. En ze hebben een echte camping i.p.
v. een weiland zoals bij de meeste festivals het geval is.

Ik ga nu weg. Op weg naar The Slowshow

Al bijna in Tilburg, hopelijk kan ik nog droog mn tentje uitgooien. Lucht ziet er nog oke uit.

Wel jammer van stage five. Dat zullen een paar extra stukjes lopen worden

Damn zonde van het weer, maar het wordt vast geweldig. Veel plezier iedereen! Volgend jaar ben ik er weer bij :). Tof die foto trouwens Wessel, wat een gekkigheid.

Hoi hoi, lees al een tijdje met jullie mee. Lijkt me leuk om kennis te maken. Ben gehele weekend op BKS. Vandaag en zondag alleen, morgen met mijn vrouw en zus met man. Sta nu bij kid waves en ga zo naar slow show. Mocht je iemand zien met een zwart shirt met ' de la guarda' erop en een geel mannetje dan ben ik het. Tik me vooral aan voor een praatje. Ben ook benieuwd of ik wat anderen van jullie kan treffen. Wellicht tot later!

Hè Thomas, moet even kijken of dat in mijn strakke schema past... :wink:

Morgen gaat het waarschijnlijk niet lukken. Zondag wellicht wel.

Idd, maar dat is heel vaak. Ik snap dat ook niet. Wacht dan ff tot de show voorbij is. Zo lang is een uur toch niet. Verder vond ik het wel een goede show. Ivm het weer skip ik beach slang en blijf ik in two voor minor victories. Ik sta bij de licht- en geluidsman.

Publiek praat elkaar even bij hoe de week was bij The Slow Show, jammer.
Zal ook wel komen omdat het keihard regende en al het praatvolk zo snel mogelijk een tent induikt.
Ik vond The Slow Show onwijs saai, I Am Oak vond ik verrassend goed. (Maar ook genoeg praatvolk).
Beach Slang stelt ook niet veel voor.

Zo... weekend... ik zit lekker thuis op de bank, 101tv aan met Live BKS!! Eens zien of iemand van jullie in beeld komt ;)

We kunnen ook de eerste tegenvaller vh weekend noteren; Minor Victories. Wat is dat een partij matig en saai zeg.

Ook ik ben aan het meegenieten via de livestream! Flesje wijn erbij, zak chips ernaast! Vind alleen het geluid van Minor Victories niet helemaal goed klinken in de mix, zang wordt overstemt door de instrumenten.

We kunnen ook de eerste tegenvaller vh weekend noteren; Minor Victories. Wat is dat een partij matig en saai zeg.

Zelfs geen minor victory? ?

Maar om je even gerust te stellen: Beck gaat iedereen van z'n sokken blazen. Ongelofelijk goede show heeft die held.

Kleine pronostiek: Beck speelt de beste show van BKS16 volgens 3voor12.

Users who are viewing this thread