Best Kept Secret 2016

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
2 dagen aanwezig dit jaar, vrijdag + zaterdag/zondag.

Ik vraag me af hoe Two Door CInema Club (Stage One) en Wilco (Stage Two) tegelijkertijd kunnen spelen.
Door niet tegelijkertijd te spelen.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Zo jongens,

Zaterdag en/of zondag een meeting? Iemand die al een mooi gat van 1-1,5 uur in het schema ziet?
Neem aan dat er wel weer wat volk zin heeft bij elkaar te komen en een biertje te pakken.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Rachel heeft er ook al zin in
https://twitter.com/RachelAGoswell/status/742351293868560384
https://twitter.com/RachelAGoswell/status/742353474717880320

Zaterdag en/of zondag een meeting? Iemand die al een mooi gat van 1-1,5 uur in het schema ziet?
Neem aan dat er wel weer wat volk zin heeft bij elkaar te komen en een biertje te pakken.
Ja lijkt me prima. Zaterdag na Weaves heb ik wel een gat zitten. En zondag na Beak> een nog groter gat.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Zaterdag ben ik pas vanaf 17:00 op het terrein, maar anders even voor Sleaford Mods? Ik weet niet of meer mensen Beach House helemaal af willen kijken (ik wil daar vooraan staan), dus Beck wordt voor mij vanaf de heuvel, voel je vrij om aan te sluiten. En inderdaad zondag na Beak> heb ik ook alle tijd.

Mooi die tweets!
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
Ik zoek je na Beach House wel even op op die heuvel hoor, Beck interesseert me toch niet bijzonder veel dus dan zie ik liever Beach House ervoor en Preoccupations erna helemaal.

Zaterdag voor Sleaford Mods vind ik prima. Zondag na Beak> ook.
 

Uncle G

Gouden Tip
26 jan 2016
280
0
Leuk om inderdaad te gaan meeten daar.
Zaterdag voor Sleaford Mods ben ik waarschijnlijk Glass Animals aan het checken, na Weaves heb ik idd ook een gat zitten.

Beck van een afstandje checken klinkt ook als een prima plan, hoef ook niet heel nodig vooraan te staan.

Zondag heb ik, net als de meesten, tussen 17:00 en 20:00 uur meer dan voldoende tijd voor een (2e) meeting :)
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
Na Weaves lijkt me prima. Ik weet niet of die plattegrond hieronder nog heel actueel is, maar ik kan er geen van 2016 vinden :/ . Tussen 15:45 en 16:00 bij die zuipschuit lijkt me wel een leuk idee? Op het kaartje hieronder is dat de 'D' in het water. Ik weet niet hoe dat ding echt heet maar dat is waar je speciaal biertjes kan bestellen enzo. Is dat een goed idee? Wessel kon alleen op zaterdag/zondag en het is nog best een vroeg moment op de zaterdag, zodat je elkaar later in het weekend misschien nog tegen kan komen ^^

 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Oke, ik ga eens zien of ik zaterdag dan iets eerder op het terrein kan zijn, anders sluit ik me later wel aan. Op zondag ga ik Yeasayer en Band of Horses toch (nog) een kans geven. Al bedenk ik me nu dat je Band of Horses ook heel goed vanaf de speciaalbierbar kan bekijken.
Maar hoogst waarschijnlijk tref ik Jeroen, Wessel, Thomas en John wel eerder.
 

JoLe

Gouden Tip
21 mrt 2013
380
204
Ik heb een vraag over de camping, het is de eerste keer dat we op de camping staan en wij gaan met 3 tenten en willen graag bij elkaar staan. Als we om 14-15 uur aankomen op de camping, zullen we dan nog een plaats voor drie tenten kunnen vinden? Of zal het snel vol staan? Is er iemand die dit in kan schatten?
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Ik heb een vraag over de camping, het is de eerste keer dat we op de camping staan en wij gaan met 3 tenten en willen graag bij elkaar staan. Als we om 14-15 uur aankomen op de camping, zullen we dan nog een plaats voor drie tenten kunnen vinden? Of zal het snel vol staan? Is er iemand die dit in kan schatten?
Makkelijk, de camping is behoorlijk groot.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Wessel kon alleen op zaterdag/zondag

Nah, ik kan elke dag wel maar vrijdag is vaak gekloot omdat mensen later komen/tent opzetten.

Na Beak> (voor mij Unknown Mortel Orchestra) zeker een meeting bij die bar op water neem ik aan dat je bedoelt toch?

Is ook wel chill om in het begin van het weekend te meeten maar ik ga tijdens Beck dan weer redelijk vooraan staan verwacht ik. Zaterdag na BlackBox/Weaves zou eventueel kunnen als daar ook animo voor is. Wil nog wel een stukje Rat Boy checken:p

 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Kan je niet zaterdag en zondag vanaf 18:00? De meest boeiende dingen (imo) zijn toch pas in de avond (op EITS na), dan kan je overdag gewoon studeren als dat de rede is.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Zaterdag: Ulrika Spacek/Dinosaur Jr./Air/Destroyer/Low/H09909 is allemaal na 18:00.
Zondag: Band of Horses/Wilco/Jamie XX of Fat White Familiy/OPN allemaal na 18:00, op EITS na en in mindere mate Beak> is het meeste daarvoor verwaarloosbaar.
Maar maak het jezelf niet zo moeilijk, het is maar een idee waardoor je overall meer shows kunt zien.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
Jo Thomas, gewoon weekendje doen joh, veel goedkoper. Weinig biertjes drinken en boekske mee de tent in, komt vast goed.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Three wordt sowieso veranderd. Daar willen ze meer een club sfeer creeëren. Dus ben benieuwd hoe ze dat gaan doen en hoe groot dat wordt. Four is ook weer verplaatst en mogelijk daardoor stage Five ook.. One en Two verwacht ik gewoon wel weer op dezelfde plek.
 

JoLe

Gouden Tip
21 mrt 2013
380
204
Four staat op zijn oude plek zeiden ze, en dat is toch precies de plek van Five vorig jaar?
Misschien dat ze Five en Four omwisselen..
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
Na Weaves lijkt me prima. Ik weet niet of die plattegrond hieronder nog heel actueel is, maar ik kan er geen van 2016 vinden :/ . Tussen 15:45 en 16:00 bij die zuipschuit lijkt me wel een leuk idee? Op het kaartje hieronder is dat de ‘D’ in het water. Ik weet niet hoe dat ding echt heet maar dat is waar je speciaal biertjes kan bestellen enzo. Is dat een goed idee? Wessel kon alleen op zaterdag/zondag en het is nog best een vroeg moment op de zaterdag, zodat je elkaar later in het weekend misschien nog tegen kan komen ^^


Dit vonden mensen geen goed idee? Als iemand anders even een ander voorstel voor plaats/tijd maakt dan?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken