Best Kept Secret 2016

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Oke, ik maak een beslissing als ik terug ben van Primavera Sound, met het risico dat het uitverkocht is. Kan niet inschatten hoeveel ik daar ga uitgeven.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Ik heb er door het afgelopen weekend wel extra zin in gekregen. Een erg mooi album van Minor Victories, een mooie setlist van Beck @ Governors Ball en goede shows van Dinosaur Jr en EITS op Primavera. Dat belooft wat
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.545
835
Ik vind Beck een fantastische headliner!!!

Nog een vraagje. Is het ver lopen van de camping naar het festival terrein?
 

Uncle G

Gouden Tip
26 jan 2016
280
0
Een paar wijzigingen en toevoegen voor Best Kept Secret: C Duncan, Petite Meller en The Japanese House zeggen af, daarvoor in de plaats komen Kid Wave, Liss en Remy van Kesteren. Op Stage 4 worden Pieter Jansen en Bordello A Parigi toegevoegd. En oh ja, Wilco mag een kwartiertje langer spelen.

Aldus 3voor12. Jammer van C Duncan, die had ik anders wel meegepakt.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Ik zag de titel van het nieuwsbericht en vreesde dat er net als voorgaande jaren weer een paar mooie namen hadden afgezegd. Maar dat valt mee, hier lig ik niet wakker van.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ik zag de titel van het nieuwsbericht en vreesde dat er net als voorgaande jaren weer een paar mooie namen hadden afgezegd. Maar dat valt mee, hier lig ik niet wakker van.

Same, wel eventjes clashfinder wijzigen aangezien Slow Magic en Nozinja verwisseld zijn van spot.
 

MeukiJam

Randprogramma
13 dec 2013
162
0
Iemand hier toevallig geïnteresseerd in een combi-ticket? Heb er 2 gewonnen, maar krijg niemand mee :') voor 80euro mag je het hebben ( incl. camping)
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
FOUR verhuist na twee jaar weer terug naar het bos, waar je op zaterdagavond bij het vallen van de avond niemand minder dan Caribou's alterego Daphni achter de draaitafels terug vindt. En dat is zeker niet de enige verandering op het terrein. THREE bouwen we om tot een club zodat de visuals van Antal en Roman Flügel nog beter uit de verf komen, maar ook de intieme show van I Am Oak goed tot z'n recht komt. Verstopt tussen de bomen achter TWO vind je de Secret Garden van de Volkskrant. Hier lees je in je schommelstoel even je festivalkrantje voordat je je muzikale ontdekkingstocht voortzet.

Het stikt opnieuw van de foodtrucks en creatieve cateraars op het terrein, maar dit jaar dagen we je ook uit om op het strand tussen ONE en THREE zelf je vlees (of vega) op de barbecue te gooien. Juist zin om achterover te leunen? Schuif aan bij één van de long table lunches & dinners. Het bos hangt ouderwets vol met schommelbankjes, maar je kunt je hier ook laten verrassen bij de minibar of bij één van de intieme sessies van 3VOOR12. Wel goed opletten, want wie daar optreden wordt pas last minute bekend gemaakt. Houd vooral 's nachts je ogen open, want het kan zomaar zijn dat je ergens een feestje tegenkomt dat helemaal niet op de kaart of timetable staat.. Diehards belanden diep in de nacht bij ZERO op Camping A voor dat allerallerallerlaatste biertje.

Waar vorig jaar Jonny Greenwood op zondag op een bijzonder (vroeg) tijdstip een nóg bijzonderdere set speelde, gaat Explosions In The Sky er dit jaar op eigen verzoek nog eens dunnetjes overheen. Daarna is het de hoogste tijd om die dappere (of heel naïeve) vriend van je aan te moedigen bij de indie karaoke in FIVE. Als je dan na drie lange dagen nog steeds niet ontdekkingsmoe bent, ga dan vooral op zoek naar de fonkelnieuwe, maar goed verstopte junglebar waar je in alle rust de lekkerste speciaalbiertjes drinkt.
Hebben we teveel verklapt? Welnee joh, nog niet eens de helft! We zien je over een week!
Iemand een idee waar Four terecht komt dan? Is dat op de plek van Five?
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Nee de Four was iets meer achteraan in mijn herinnering, achter al die kraampjes zeg maar.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
Explosions speelt op eigen aanvraag zo vroeg? Dat maakt het wat interessanter, ben benieuwd.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
Ugh, tot en met zondag wordt het slecht weer en vanaf maandag weer beter. Ik hoop toch dat het nog een beetje bijtrekt want regen op een festival is retekut.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.545
835
Je kunt eigenlijk pas vanaf vrijdag echt wat zeggen over het weer. Het zou afgelopen weekend ook het hele weekend slecht zijn. En ik heb een prima weekend gehad op een enkel buitje na.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Deze week wordt het sowieso nog echt schijtweer, hoop dat het voor komend weekend inderdaad weer bijtrekt.
Maar ik heb er weer gruwelijk veel zin in!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken