Best Kept Secret 2016

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.387
576
Het niveau op dit forum daalt enorm de laatste tijd.

de laatste tijd.

Ja, tja, valt wel mee zolang je het Pinkpoptopic ontwijkt. Ik heb wel het meeste zin in BKS van alle geplande muziekdingen. Perfecte balans tussen goede muziek die ik al ken en goede muziek die ik nog niet ken. DTRH zoekt dan weer meer de balans op tussen goede muziek die ik al ken en slechte muziek die ik nog niet ken.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.703
1.245
Na de (voor mij persoonlijk) absoluut oninteressante namen van Down The Rabbit Hole vandaag is het nu duidelijk dat BKS voor mij wint. (jammer van Mac Demarco, Daughter, Ty Segall, Courntey Barnett, Sun Kil Moon en The National maar bon).

Wat BKS zelf betreft:

VRIJDAG:
Must see: Beach Slang
Leuk: Beck - The Slow Show

ZATERDAG:
Must see: Dinosaur Jr. - Low - Audacity - Black box Revelation
Leuk: Editors - Blossoms - Julien Baker

ZONDAG:
Must see: Band Of Horses - Explosions In The Sky
Leuk: Wilco - Half Moon Run - Unknown Mortal Orchestra - BadBadNotGood - Indian Askin - Psychic Ills - Vant

Momenteel ben ik dus alleen maar van plan om de zaterdag te geen (aangezien er op de andere dagen samen maar 3 must see's zijn waarvan ik Beach Slang net nog gezien heb en Band Of Horses ga zien op Werchter.)

Jammer, na 2 jaar combi te gaan dat het waarschijnlijk dit jaar maar 1 dag gaat worden, zeer fijn festival.

Of ze moeten op de vrijdag en zondag nog met wat namen komen uit dit lijstje: Thurston Moore, Foals, FIDLAR, Thee Oh Sees, Black Lips, Iggy Pop, Kurt Vile,...
Maar dat zie ik niet echt meer gebeuren, wat zijn de geruchten wat we nog kunnen verwachten voor BKS volgens jullie?
 

Horst Tappert

Campingartiest
13 jan 2015
88
0
Normaal gesproken mag je nog wel wat uit dit lijstje verwachten.
Daarnaast hoop ik dat bands als Ought, DIIV en Father John Misty gevraagd hebben om te wachten met de bevestiging tot ná ze hun (nog niet uitverkochte) concerten in Nederland hebben gegeven.
En wanneer boekt een Nederlands festival nu eindelijk een keer Richard Hawley? Ergens eind van de middag op het hoofdpodium kan hij makkelijk aan.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Daarnaast hoop ik dat bands als Ought, DIIV en Father John Misty gevraagd hebben om te wachten met de bevestiging tot ná ze hun (nog niet uitverkochte) concerten in Nederland hebben gegeven.
En wanneer boekt een Nederlands festival nu eindelijk een keer Richard Hawley? Ergens eind van de middag op het hoofdpodium kan hij makkelijk aan.

Ben eigenlijk bang dat we in die categorie niet meer veel namen kunnen verwachten. Ik zou ze allemaal graag uitnodigen.
 

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
Ought, DIIV en Father John Misty
Hebben rond die tijd geen tour gepland in Europa. Het zou natuurlijk kunnen dat ze toevallig naar Glastonbury gaan of iets vergelijkbaars en dus toch voor twee weekjes deze kant op komen, dan zou het mogelijk zijn. Maar voor alleen BKS zullen ze niet op en neer vliegen. Dus ik zou er vooralsnog niet op rekenen. Father John Misty is sowieso kansloos, want die speelt dat weekend in de US. DIIV zou ik wel echt een goede naam voor het festival vinden, maar denk dat we daar niet op moeten hopen of rekenen.

(Protomartyr zou ik nog een mooie naam vinden voor het volgende rijtje!)

Drenge en Circa Waves werden vorig jaar nog last-minute aangekondigd, dus ik sluit echt niet uit dat er nog wat moois bijkomt, hoor! ;)
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Na de (voor mij persoonlijk) absoluut oninteressante namen van Down The Rabbit Hole vandaag is het nu duidelijk dat BKS voor mij wint. (jammer van Mac Demarco, Daughter, Ty Segall, Courntey Barnett, Sun Kil Moon en The National maar bon).

Wat BKS zelf betreft:

VRIJDAG:
Must see: Beach Slang
Leuk: Beck – The Slow Show

ZATERDAG:
Must see: Dinosaur Jr. – Low – Audacity – Black box Revelation
Leuk: Editors – Blossoms – Julien Baker

ZONDAG:
Must see: Band Of Horses – Explosions In The Sky
Leuk: Wilco – Half Moon Run – Unknown Mortal Orchestra – BadBadNotGood – Indian Askin – Psychic Ills – Vant

Momenteel ben ik dus alleen maar van plan om de zaterdag te geen (aangezien er op de andere dagen samen maar 3 must see’s zijn waarvan ik Beach Slang net nog gezien heb en Band Of Horses ga zien op Werchter.)

Jammer, na 2 jaar combi te gaan dat het waarschijnlijk dit jaar maar 1 dag gaat worden, zeer fijn festival.

Of ze moeten op de vrijdag en zondag nog met wat namen komen uit dit lijstje: Thurston Moore, Foals, FIDLAR, Thee Oh Sees, Black Lips, Iggy Pop, Kurt Vile,…
Maar dat zie ik niet echt meer gebeuren, wat zijn de geruchten wat we nog kunnen verwachten voor BKS volgens jullie?

Als ik kijk naar het soort acts wat je leuk vindt dan zou ook ik zeker ULrika Spacek gaan checken! Komen op zaterdag...
 

Uncle G

Gouden Tip
26 jan 2016
280
0
Zouden The Charlatans ook geen optie kunnen zijn voor BKS of DTRH? Ze hebben verbazingwekkend weinig (1x paradiso geloof ik) in NL gestaan, terwijl ze vorig jaar een meer dan relevant album hebben afgeleverd.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.703
1.245
neracroft wrote:
Na de (voor mij persoonlijk) absoluut oninteressante namen van Down The Rabbit Hole vandaag is het nu duidelijk dat BKS voor mij wint. (jammer van Mac Demarco, Daughter, Ty Segall, Courntey Barnett, Sun Kil Moon en The National maar bon).

Wat BKS zelf betreft:

VRIJDAG:
Must see: Beach Slang
Leuk: Beck – The Slow Show

ZATERDAG:
Must see: Dinosaur Jr. – Low – Audacity – Black box Revelation
Leuk: Editors – Blossoms – Julien Baker

ZONDAG:
Must see: Band Of Horses – Explosions In The Sky
Leuk: Wilco – Half Moon Run – Unknown Mortal Orchestra – BadBadNotGood – Indian Askin – Psychic Ills – Vant

Momenteel ben ik dus alleen maar van plan om de zaterdag te geen (aangezien er op de andere dagen samen maar 3 must see’s zijn waarvan ik Beach Slang net nog gezien heb en Band Of Horses ga zien op Werchter.)

Jammer, na 2 jaar combi te gaan dat het waarschijnlijk dit jaar maar 1 dag gaat worden, zeer fijn festival.

Of ze moeten op de vrijdag en zondag nog met wat namen komen uit dit lijstje: Thurston Moore, Foals, FIDLAR, Thee Oh Sees, Black Lips, Iggy Pop, Kurt Vile,…
Maar dat zie ik niet echt meer gebeuren, wat zijn de geruchten wat we nog kunnen verwachten voor BKS volgens jullie?


Als ik kijk naar het soort acts wat je leuk vindt dan zou ook ik zeker ULrika Spacek gaan checken! Komen op zaterdag…

Amai ja, bedankt. Nog maar een paar nummers van beluisterd, maar helemaal mijn ding!

Los daarvan: Spain speelt een week voor BKS in België, weet niet hoe het met andere tourdata zit maar lijkt me een perfecte band voor BKS.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.623
619
Zou Lucinda Williams nog worden toegevoegd? Staat 17 juni nog in Ierland, zijn daar samen met Wilco. Zou wel mooie toevoeging zijn imo.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.556
842
BAM! Vanmiddag kaartjes gewonnen voor BKS! Dank je wel 3FM!
Ik ging al naar lowlands. Die hebben nu al de beste line up van deze festival zomer voor mij! (in Nederland)
Maar er komen op BKS zeker een aantal bandjes waar ik heel erg van ga genieten.

Beck, Editors, Jamie XX, TDCC, AIR, Bloc Party, Caribou (vond ik vorig jaar magisch op Lowlands), band of horses, half moon run, the slow show, wolf parade.

De rest van de line up ga ik de aankomende avonden op mijn gemakkie luisteren!
 

Freazy

Gouden Tip
3 dec 2013
279
0
BAM! Vanmiddag kaartjes gewonnen voor BKS! Dank je wel 3FM!
Ik ging al naar lowlands. Die hebben nu al de beste line up van deze festival zomer voor mij! (in Nederland)
Maar er komen op BKS zeker een aantal bandjes waar ik heel erg van ga genieten.

Beck, Editors, Jamie XX, TDCC, AIR, Bloc Party, Caribou (vond ik vorig jaar magisch op Lowlands), band of horses, half moon run, the slow show, wolf parade.

De rest van de line up ga ik de aankomende avonden op mijn gemakkie luisteren!

Gefeliciteerd! Misschien hoorde ik je op de radio (was het met band of horses?)
Voor mij ook LL en BKS :)
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.556
842
Ja inderdaad, dat was ik :)
Ze hadden van te voren gevraagd of ik heeeel hard wou juichen. Vandaar het hysterische gegil :p
 

juri

Campingartiest
11 mrt 2015
82
0
Keek zojuist op de website van aphex twin, de warp site voorzover dat z'n officiële site is?

Staat bij live de naam en datum van best kept secret.

Alleen vaag of het nou om hudson mohawke gaat of om aphex twin, eerst genoemde staar namelijk ook bij de live datums..

Weet ook niet of t oud nieuws is of dat jullie hier wat mee kunnen maar t viel me toevallig op
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken