neracroft wrote:
Na de (voor mij persoonlijk) absoluut oninteressante namen van Down The Rabbit Hole vandaag is het nu duidelijk dat BKS voor mij wint. (jammer van Mac Demarco, Daughter, Ty Segall, Courntey Barnett, Sun Kil Moon en The National maar bon).
Wat BKS zelf betreft:
VRIJDAG:
Must see: Beach Slang
Leuk: Beck – The Slow Show
ZATERDAG:
Must see: Dinosaur Jr. – Low – Audacity – Black box Revelation
Leuk: Editors – Blossoms – Julien Baker
ZONDAG:
Must see: Band Of Horses – Explosions In The Sky
Leuk: Wilco – Half Moon Run – Unknown Mortal Orchestra – BadBadNotGood – Indian Askin – Psychic Ills – Vant
Momenteel ben ik dus alleen maar van plan om de zaterdag te geen (aangezien er op de andere dagen samen maar 3 must see’s zijn waarvan ik Beach Slang net nog gezien heb en Band Of Horses ga zien op Werchter.)
Jammer, na 2 jaar combi te gaan dat het waarschijnlijk dit jaar maar 1 dag gaat worden, zeer fijn festival.
Of ze moeten op de vrijdag en zondag nog met wat namen komen uit dit lijstje: Thurston Moore, Foals, FIDLAR, Thee Oh Sees, Black Lips, Iggy Pop, Kurt Vile,…
Maar dat zie ik niet echt meer gebeuren, wat zijn de geruchten wat we nog kunnen verwachten voor BKS volgens jullie?
Als ik kijk naar het soort acts wat je leuk vindt dan zou ook ik zeker ULrika Spacek gaan checken! Komen op zaterdag…