Best Kept Secret 2016

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Mag van TiVre van PP/BKS/DTRH naar tijdens één van de drie festivals vrij hebben. Dus helaas, wordt hoogstens een dagje.. (maar waarschijnlijk ga ik dan de vrijdag)

Ah, dat is wel bout aan je verder waarschijnlijk ideale baantje:p


Ik denk niet dat je hoeft te wanhopen hoor met je kaartje voor DTRH. Komen echt nog wel goede namen bij, pas de helft van het programma is zo ongeveer bekend.

Ligt er meer aan dat mijn zomer zich al heeft aangevuld met genoeg leuks wat ook centjes kost. En ik denk dat BKS door deze namen het heeft gewonnen voor mij. Ik weet het affiche is nog niet rond maar dit is gewoon wel een goed affiche. Al kan DTRH me waarschijnlijk nog wel overtuigen mochten ze wat interessante kleine namen toevoegen in de komende weken.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
MRMantel wrote:
Maar je hebt toch al kaartjes voor beide festivals?

Yep, maar kan er altijd verkopen he
1f609.png
Of je geeft niet 100 euro per dag uit ;)
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Of je geeft niet 100 euro per dag uit

Dat ga ik sowieso dit jaar beperken :p maar op sommige festival kan ik niet anders.

Paapop = zuipen
Pinkpop = zuipen
Nos Alive = enkele biertjes
BKS = enkele biertjes
Zwarte Cross = zuipen

en dan zit ik momenteel nog met de keuze Lowlands of DTRH tenzij mijn vakantie geen verdere invulling krijgt.
Dus al ga ik dit jaar proberen niet 100 knaken per dag uit te geven, heb ik nog steeds wel te maken met een redelijk volle festival agenda met ticketprijsjes. Dus mocht er iets wegvallen dan zal dat wss DTRH zijn :p
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Sorry dat gezelligheidsfestivals niet in jullie boekje passen Jeroen en Matthijs. Geen Brabanders dus tja, andere cultuur:p

Ik probeer t te compenseren met de rest jongens.



Vorige jaar een van de machtigste festival dagen ooit beleeft vol met avonturen en verhalen.



Samen met de helft van 't dorp naar Paaspop jonguh
 

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
Je overweegt je DTRH-kaartje te verkopen omdat je bier gaat drinken op Paaspop en De Zwarte Cross? De oplossing lijkt me simpel: verkoop je Zwarte Cross, Paaspop en Pinkpop-ticket, koop een ticket voor Lowlands en drink een biertje of tien op DTRH.

Ik snap festivalgezelligheid absoluut, hoor, Wessel. Ik probeer altijd een beetje beide te combineren. Maar mijn ervaring is dat je ook op de "sophisticated" festivals gerust aan de drank kan na de laatste interessante act. ;)
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Je overweegt je DTRH-kaartje te verkopen omdat je bier gaat drinken op Paaspop en De Zwarte Cross? De oplossing lijkt me simpel: verkoop je Zwarte Cross, Paaspop en Pinkpop-ticket, koop een ticket voor Lowlands en drink een biertje of tien op DTRH.

Ik snap festivalgezelligheid absoluut, hoor, Wessel. Ik probeer altijd een beetje beide te combineren. Maar mijn ervaring is dat je ook op de “sophisticated” festivals gerust aan de drank kan na de laatste interessante act.

Nu lijkt 't net alsof ik niet weet wat ik wil met zulk soort praat hier:p

Paaspop, Pinkpop en Zwarte Cross ga ik me prima vermaken voor de gezelligheid. NOS Alive en BKS wordt muzikaal weer genieten en als Lowlands erbij komt dan gaat DTRH er misschien af, thats is guys ;)

Lowlands > DTRH voor mij op dit moment.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Sorry dat gezelligheidsfestivals niet in jullie boekje passen Jeroen en Matthijs. Geen Brabanders dus tja, andere cultuur:p

Ik probeer t te compenseren met de rest jongens.

MRMantel wrote:
zwarte cross

Vorige jaar een van de machtigste festival dagen ooit beleeft vol met avonturen en verhalen.

MRMantel wrote:
Paaspop

Samen met de helft van ’t dorp naar Paaspop jonguh
Wel man DTRH, Lowlands en Pitch zijn voor gezelligheid, Primavera, Rewire en LGW? zijn voor muzikale verheffing. BKS zit daar tussen.



Lowlands > DTRH voor mij op dit moment.
Maar het vlot :(, en hou in je achterhoofd die zaterdagavond/nacht op BKS vorig jaar.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Wel man DTRH, Lowlands en Pitch zijn voor gezelligheid, Primavera, Rewire en LGW? zijn voor muzikale verheffing. BKS zit daar tussen.

Jij hebt geluk dat je matties goed ontwikkelt zijn op muzikaal gebied Matthijs, anders was je ook op Paaspop te vinden:p


Maar het vlot :(, en hou in je achterhoofd die zaterdagavond/nacht op BKS vorig jaar.

Dat doe ik zeker! Ik heb m'n DTRH nog niet op ticketswap staan hoor, alleen 't spookte van de week al 'n paar keer door m'n hoofd aangezien NOS Alive nu een feitje is.
 

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
Was op geen manier als een diss naar je bedoeld, Wessel. ;)

Ik ga eerlijk gezegd ook niet puur naar festivals voor 'muzikale verhevenheid' (behalve misschien LGW). Vind het wel fijn juist het kamperen en bierdrinken te combineren met een goede show. ;) Voor het echte werk ga ik toch liever naar de zaalshows.
 

Seventheen Seconds

Gouden Tip
11 mei 2015
258
72
Discussies horen te gaan over de muziek en line up. Bovenstaand discussie voegt niets toe. Het niveau op dit forum daalt enorm de laatste tijd. Ik heb een beter forum gevonden waar wel over de inhoud gediscusieerd wordt. Graag mijn account deleten.
 

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
Discussies horen te gaan over de muziek en line up. Bovenstaand discussie voegt niets toe. Het niveau op dit forum daalt enorm de laatste tijd. Ik heb een beter forum gevonden waar wel over de inhoud gediscusieerd wordt. Graag mijn account deleten.

blijf lekker thuis en ga je eigen omgeving zitten verzuren.

Gewoon lekker thuis blijven. Niet gaan. Niemand zal je missen.

On-topic: ik zit te overwegen de zondag te gaan en zie dat Asgeir hoog op het affiche staat. Is het de moeite me in deze muziek te verdiepen? Ik heb er nooit eerder van gehoord (maar dat zal wel aan mij liggen)
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Discussies horen te gaan over de muziek en line up. Bovenstaand discussie voegt niets toe. Het niveau op dit forum daalt enorm de laatste tijd. Ik heb een beter forum gevonden waar wel over de inhoud gediscusieerd wordt. Graag mijn account deleten.

Wat zullen we jou gaan missen, houdoe!
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
On-topic: ik zit te overwegen de zondag te gaan en zie dat Asgeir hoog op het affiche staat. Is het de moeite me in deze muziek te verdiepen? Ik heb er nooit eerder van gehoord (maar dat zal wel aan mij liggen)

Die man is ook altijd volledig langs me afgegaan. Zijn eerste werk is zover ik weet nog wel prima als je het leuk vindt maar daarna is ie snel wat radiovriendelijker geworden en zijn de liedjes wat mij betreft totaal niet interessant meer. Misschien weet iemand anders je hier te overtuigen maar ik heb hem eerlijk gezegd altijd overgeslagen.

De dagindeling voor elke dag is echt meer dan prima, hebben ze sterk weten te verdelen dit jaar.
 

Timvank

Randprogramma
18 jan 2015
223
0
Discussies horen te gaan over de muziek en line up. Bovenstaand discussie voegt niets toe. Het niveau op dit forum daalt enorm de laatste tijd. Ik heb een beter forum gevonden waar wel over de inhoud gediscusieerd wordt. Graag mijn account deleten.

Dit is echt een heerlijke post.

ps: gediscussieerd is met dubbel s.
 

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
De dagindeling voor elke dag is echt meer dan prima, hebben ze sterk weten te verdelen dit jaar.
Ja, inderdaad. Ik zou bijna een weekend willen gaan in plaats van een dag, maar ik heb er helaas echt de tijd niet voor!

Die man is ook altijd volledig langs me afgegaan. Zijn eerste werk is zover ik weet nog wel prima als je het leuk vindt maar daarna is ie snel wat radiovriendelijker geworden en zijn de liedjes wat mij betreft totaal niet interessant meer.
Ah, dan ben ik dus niet de enige. ;) Bedankt
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken