Best Kept Secret 2016

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
BKS heeft inmiddels al een hele tijd dat dikke pakketje namen liggen. Dus mijn vraag is, wat hebben jullie al ontdekt en wat zijn de must-see acts?

Zelfs erg te spreken over Ryley Walker, Julien Baker en wat kijk ik toch uit naar Wolf Parade en Explosions in the Sky.
 

Matthijs

Gouden Tip
10 dec 2015
381
301
BKS heeft inmiddels al een hele tijd dat dikke pakketje namen liggen. Dus mijn vraag is, wat hebben jullie al ontdekt en wat zijn de must-see acts?

Zelfs erg te spreken over Ryley Walker, Julien Baker en wat kijk ik toch uit naar Wolf Parade en Explosions in the Sky.

Wolf Parade en Explosions In The Sky kijk ik ook het meest naar uit, want nog nooit gezien. Wilco, Beach House en Beck slechts eenmaal en dat zijn dan ook de andere musts.

Ryley Walker en Julien Baker kende ik al een beetje en die wil ik ook wel zien. Van het voorheen bij mij totaal onbekende vind ik vooral C. Duncan erg fijn, Moon Duo ook en heb ik gek genoeg best zin in een lekker popconcert van Petite Meller.

De vrijdag zit dus eigenlijk al te vol.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Zelfs erg te spreken over Ryley Walker
Hopelijk een mooie spot op een zonnige ochtend in stage Three. Een beetje net als Steve Gunn afgelopen jaar.
Ik kijk vooral uit naar Beck, EITS en Moon Duo. Heb verder nog niet echt iets leuks ontdekt tussen de kleinere namen. Dat vind ik dit jaar vooral tegenvallen. Maar wie weet veranderd de volgende lichting dat. Er mag sowieso nog wel meer garage/psych staan.
 

JoLe

Gouden Tip
21 mrt 2013
380
204
Waar ik vooral naar uitkijk:
Vrijdag: Beck, Wolf Parade (!) Bombino, C Duncan & Moon Duo
Zaterdag: Dinosaur JR, Low, Sleaford Mods & RAT BOY
Zondag: Wilco (!), EITS, Band of Horses, UMO & Ryley Walker
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Heb verder nog niet echt iets leuks ontdekt tussen de kleinere namen. Dat vind ik dit jaar vooral tegenvallen. Maar wie weet veranderd de volgende lichting dat. Er mag sowieso nog wel meer garage/psych staan.

Op de BKS facebook kwam ik dit een tijdje geleden terug, weet niet of dat hier al vermeld is.

'Zitten mooie namen bij (Dinosaur jr!). Ik mis helaas nog de rammel-, garage- en fuzzrockende bands die podium Five zo interessant maken. Ze zijn te vinden, maar nog wat sporadisch.'
Waarop BKS reageert.
'No worries, dit komt goed smile-emoticon'

Dus denk dat we nog wat herrie mogen verwachten :) Trouwens ook erg veel zin in Beck ofc.

en heb ik gek genoeg best zin in een lekker popconcert van Petite Meller.

Neuj toch, ik durf daar denk ik niet naartoe te gaan. Wordt er niet bepaald warmer van als ik die live nummers van youtube bekijk. Normaal kan ik een pop artiest prima waarderen maar dit gaat langs me af.
 

DonSpeentje

Nieuw lid
2 mrt 2016
2
0
De dingen waar ik het meest naar uitkijk:

Oneohtrix point never
Low
Explosions in the sky
Beach house
Moon duo
Wilco
Caribou
Destroyer
Band of horses
 

mellowmaniac

Campingartiest
3 feb 2016
64
9
Weet iemand misschien meer over de kans dat Sun Kil Moon naar bks komt? dat zou mij heel blij maken

Sun Kil Moon are a week later at Down The Rabbit Hole. Chances are close to zero that they will (and are allowed to) perform at BKS, too.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.670
1.197
Ik heb nog niet alles gechecked, maar als iemand mij wat van de BKS 2016 line up kan aanraden, afgaande van mijn smaak die ik hieronder probeer te beschrijven, ga gerust je gang!

Bands van de line up die ik absoluut WEL wil zien:
Dinosaur Jr, Band Of Horses, Beach Slang, Low, Explosions In The Sky, Vant, The Slow Show, Julien baker, Blossoms. (in volgorde van heel goed naar gewoon leuk)

Bands van de line up die ik absoluut NIET hoef te zien:
Jamie XX, Two Door Cinema Club, Yelawolf, Alice On The Roof, Caribou, Bob Moses, Christine And The Queens,...
 

JoLe

Gouden Tip
21 mrt 2013
380
204
I

Ik heb nog niet alles gechecked, maar als iemand mij wat van de BKS 2016 line up kan aanraden, afgaande van mijn smaak die ik hieronder probeer te beschrijven, ga gerust je gang!

Bands van de line up die ik absoluut WEL wil zien:
Dinosaur Jr, Band Of Horses, Beach Slang, Low, Explosions In The Sky, Vant, The Slow Show, Julien baker, Blossoms. (in volgorde van heel goed naar gewoon leuk)

Bands van de line up die ik absoluut NIET hoef te zien:
Jamie XX, Two Door Cinema Club, Yelawolf, Alice On The Roof, Caribou, Bob Moses, Christine And The Queens,…

Ik denk dat je Wilco wel leuk zult vinden! Probeer het album Yankee Hotel Foxtrot eens.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Dacht dat t hier wel al gemeld zou zijn. Via facebook heeft BKS gedeeld dat er blijkbaar op station Bijlmer Amsterdam een extra naam bij de line-up geplakt is. Nu afwachten tot iemand post wat er op het papiertje staat.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
heuh, ik snap even niet meer waarom ik een dtrh kaartje heb gekocht. Er staan drie artiesten die ik wil zien t.o.v. 4 per dag op BKS.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
heuh, ik snap even niet meer waarom ik een dtrh kaartje heb gekocht. Er staan drie artiesten die ik wil zien t.o.v. 4 per dag op BKS.

Een vlaag van verstandsverbijstering?
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
heuh, ik snap even niet meer waarom ik een dtrh kaartje heb gekocht. Er staan drie artiesten die ik wil zien t.o.v. 4 per dag op BKS.

Een vlaag van verstandsverbijstering?
Ja, dit was oprechte verbazing haha.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken