Best Kept Secret 2016

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.484
726
“Dinsdagavond droppen we een handje kleinere namen van nieuwe acts bij @roosmarijn.” (Die van 3voor12)
Uit een tweet van BKS.

Nu zegt men dat het volgende week maandag is. En expliciet erbij dat het om ESNS namen gaat, best vreemd dat die uitgesteld worden.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Pff, prop die dan lekker bij de volgende lichting namen. Dat kan toch ook niet lang meer duren? In februari start de verkoop van de dagtickets en had wel verwacht dat ze net als vorig jaar begin februari met een hoop namen en de dagindeling zouden komen. Maar dat zal dan ook wel later in februari zijn als ze de ESNS namen apart bekend willen maken..
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Nou en van die ESNS namen zullen we ook niet wild worden, dan hoop ik nog op Yung.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Yung is afgelopen jaar ook al 5x in Nederland geweest ofzo.

I know, maar dat neemt niet weg dat ik het wel een bandje vindt die een plekje op BKS'16 verdiend heeft. Voor een lage spot toch een prima naam?
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Ik gun het ze wel, sprak ze vorig jaar na hun optreden op MM en het zijn echt supersympatieke gasten. Maar het voegt nou niet echt veel toe aan het festival.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ik gun het ze wel, sprak ze vorig jaar na hun optreden op MM en het zijn echt supersympatieke gasten. Maar het voegt nou niet echt veel toe aan het festival.

Nee, maar dat doen de meeste ESNS acts toch niet?
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Klopt, ik begrijp ook niet waarom ze in een tweede aankondiging alleen maar opvulling stoppen. Misschien dat De Staat er nog tussen zit, maar daar wordt ik ook niet vrolijk van.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.401
596
Het is dat ik toch wel vertrouwen heb in de kwaliteit van de uiteindelijke lineup, namen tot nu toe zijn ook gewoon top tenzij je ze allemaal al 3x gezien hebt zoals Matthijs, maar ze maken er wel een rommeltje van qua marketing... Manmanman.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.401
596
Valt wel mee hoor. Editors, Destroyer, Caribou en Beach House heb ik al gezien, maar die laatste twee zie ik graag nog een keer. Tel daar Beck, TDCC, Wilco en Explosions bij op en dat zijn toch al een aantal leuke festivalshows.
 

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
Ik heb zelf nog vrij veel niet gezien, enkel Editors, Two Door Cinema Club en Caribou al wel. Maar die heb ik dan ook allemaal al vaak genoeg gezien. Beach House en Beck vind ik echter wel briljante namen voor dit festival, net als Destroyer en Yeasayer.
(En Wilco is ook extreem tof, maar die staat ook al op LGW)
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Valt wel mee hoor. Editors, Destroyer, Caribou en Beach House heb ik al gezien, maar die laatste twee zie ik graag nog een keer. Tel daar Beck, TDCC, Wilco en Explosions bij op en dat zijn toch al een aantal leuke festivalshows.

Ik heb zelfs alleen nog maar Editors en TDCC gezien uit dat lijstje.


Klopt, ik begrijp ook niet waarom ze in een tweede aankondiging alleen maar opvulling stoppen.

Geen idee wat ze daarmee willen bereiken.
 

Luud

Dagopener
23 mrt 2013
674
0
Ja, ik verwacht dat we dan wel de derde headliner hebben. Misschien dat ze moeten wachten op Primavera voordat de derde bekend gemaakt mag worden? Sufjan Stevens, Massive Attack en Bon Iver zijn dan de eerste drie namen die in me opkomen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken