Best Kept Secret 2016

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
of welke artiesten nog clubshows komen geven in NL
Mac deMarco vrij recentelijk, Mura Masa binnenkort,
Wilco op LGW?, Destroyer recentelijk op LGW, Beach House recentelijk, Beck zal wel exclusief zijn

Ik vind de huisstijl juist heel strak en mooi, maar ach niet echt relevant.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.992
565
Afgelopen jaren naar Werchter geweest, nu dacht ik eens een keer naar BKS of DTRH te gaan... Staan tot nu toe de namen die ik erg graag wil zien komend jaar mooi gespreid (The National & Courtney Barnett op DTRH, Beck, Beach House & UMO op BKS). Mocht Werchter die grotendeeld samen weten te brengen, hebben ze wat mij betreft toch weer een grote troef in handen en is het bijna niet te weerstaan om wederom naar België af te reizen.

Ik ga in ieder geval nog een maandje of wat wachten met het kopen van kaartjes. Eerst meer zien van de line-ups.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.992
565
Ik had TDCC eigenlijk niet verwacht hier, waren die niet aangekondigd voor Firefly? Op zich prima bandje, maar had van mij niet gehoeven.

Inderdaad... donderdag 16/6 dan in de US en zondag 19/6 in NL? Hadden van mij ook aan de overzijde mogen blijven...

Edit: van mij mag Tame Impala en M83 dan wel met ze mee reizen.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
Morgen om 11 begint de kaartverkoop! Zijn er mensen die al direct een ticket aanschaffen? Wij zoeken nog even verder tot er 6 man bij elkaar is, maar zitten pas op drie eigenlijk. BKS is best een lastig festival door de data en line-up, maar het zal niet snel uitverkopen denk ik? Als het überhaupt uitverkoopt.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Ik was nog niet van plan kaarten te kopen morgen. Als je nog wilt wachten op een volgende lading (spannendere) namen wil ik wel meedoen in het groepsticket.
Maar lukt mij tot nu toe ook nog niet om mensen mee te krijgen. Al hoef ik op basis van deze namen ook niet te gaan. Alleen is het inmiddels een soort gewoonte, waardoor ik wel weer wil.
 

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
BKS zal gegarandeerd niet uitverkopen. Zeker niet met de huidige namen.
Er is absoluut niks mee met de line-up (zeer goed zelfs!), maar het zijn geen namen waar een run op tickets voor zal ontstaan.

Ik wacht zelf nog even tot januari/februari. :)
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
BKS zal gegarandeerd niet uitverkopen. Zeker niet met de huidige namen.

Uitverkopen is ook een ruim genomen begrip voor een festival dat nog lang niet aan zijn max zit.

Ik denk dat ze met dit pakketje namen inderdaad nog maar een klein publiek aanspreken en bezoekers van de voorgaande jaren. Er moeten nog veel namen bijkomen met een breder genre, de namen van nu liggen aardig dicht bij elkaar.
Maar misschien doet een naam als EDITORS toch meer dan we denken.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Uitverkopen is ook een ruim genomen begrip voor een festival dat nog lang niet aan zijn max zit.
DTRH trekt dit jaar wel de grens bij 20.000, maakt het natuurlijk exclusiever (voor volgende jaren) als je een bordje uitverkocht op je festival kan plakken. BKS was het eerste jaar geloof ik wel uitverkocht meen ik me te herinneren, met 15.000 bezoekers? Maar dat was pas vrij laat, hoef je je daar niet druk om te maken.

Maar misschien doet een naam als EDITORS toch meer dan we denken.
Overigens hoor ik mensen op mijn studie weer over Half Moon Run, die dan weer Beach House en Wilco niet kennen. Dus het zou inderdaad kunnen dat dit meer mensen aantrekt dan je zou denken.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
DTRH trekt dit jaar wel de grens bij 20.000, maakt het natuurlijk exclusiever (voor volgende jaren) als je een bordje uitverkocht op je festival kan plakken. BKS was het eerste jaar geloof ik wel uitverkocht meen ik me te herinneren, met 15.000 bezoekers? Maar dat was pas vrij laat, hoef je je daar niet druk om te maken.

Oh dat van die grens bij 20.000 wist ik niet. Wel apart dat ze niet naar 25.000 door willen aangezien ze vorig jaar ook tegen de 20.000 aanzaten. Dat zal dan wel een beetje mooi praten over de bezoekersaantallen geweest zijn.

Maar misschien doet een naam als EDITORS toch meer dan we denken.
Overigens hoor ik mensen op mijn studie weer over Half Moon Run, die dan weer Beach House en Wilco niet kennen. Dus het zou inderdaad kunnen dat dit meer mensen aantrekt dan je zou denken.

Yep, veel volk die 'fan' is van Editors/Half Moon Run hebben echt geen idee wie die andere namen op het affiche zijn (buiten Bloc en TDCC).
Fijn dat je opleiding niet volzit met cultuurbarbaren, over muziek praten, daar begin ik niet aan in m'n klas.
 

Timvank

Randprogramma
18 jan 2015
223
0
Wij halen morgen gelijk kaarten, willen ook een huisje hebben waardoor dat eigenlijk wel een moetje is. Ben eigenlijk met deze rits namen al overtuigd.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Fijn dat je opleiding niet volzit met cultuurbarbaren, over muziek praten, daar begin ik niet aan in m’n klas.
Iedereen heeft toch wel iets met muziek? Oke niet iedereen geeft er duizend(en) euros aan uit en zit als een autist elke dag op een forum te blaten, maar over het algemeen luistert iedereen wel muziek toch?
Zo is er een jongen op mijn studie die wel heel bewust muziek luistert maar echt naar grote/pop dingen, zoals Adele (en Half Moon Run) etc. Altijd wel leuk om met hem over muziek te hebben omdat het zo'n andere beleving is. Aan de andere kant is er ook iemand op mijn studie die meegegaan is naar Sufjan Stevens, een dagje LGW? en nu ook naar Joanna Newsom meegaat.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Iedereen heeft toch wel iets met muziek? Oke niet iedereen geeft er duizend(en) euros aan uit en zit als een autist elke dag op een forum te blaten, maar over het algemeen luistert iedereen wel muziek toch?
Zo is er een jongen op mijn studie die wel heel bewust muziek luistert maar echt naar grote/pop dingen, zoals Adele (en Half Moon Run) etc. Altijd wel leuk om met hem over muziek te hebben omdat het zo’n andere beleving is. Aan de andere kant is er ook iemand op mijn studie die meegegaan is naar Sufjan Stevens, een dagje LGW? en nu ook naar Joanna Newsom meegaat.

Iedereen heeft iets met muziek... niet helemaal mee eens. Sommige mensen geven er geen werkgelijkwaar geen kloot om, maar heeft iedereen wel een voorkeur.
Geloof maar wat ik zeg, in mijn klas valt er niks interresant over te babellen. Ik praat ook graag met mensen die eigen muziek opzoeken al luisteren die veel pop zoals je zegt of vooral die mainstream hip-hop. Maar als het er eventjes overgaat en het gaat over willekeurig nummers van radio 538. IIik Ik praat never ever over muziek met mensen uit m'n klas helaash :p veel mensen gaan niet verder dan een lichte voorkeur voor een genre.

OT: ik denk dat ik ook vrijwel zeker al een kaartje ga halen.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Jammer zeg!
Ik denk dat ik toch ook wel een kaartje wil. Ga jij weer met die zelfde vriend Wessel? Dan zijn we in principe met 6 mensen voor dat groepsticket.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.053
6.097
Waar blijven de reacties....???
Wie heeft er kaartjes?
Hoe verloopt volgens jullie de vvk, is er goed door te komen?

Roept u maar...
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Wij zijn nu al met zes, binnenkort even zo'n groepsticket aanschaffen. Ik hoop wel dat er nog wat spul a la OFF!, Pissed Jeans en Fucked Up zal staan als vorige jaren.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Jammer zeg!
Ik denk dat ik toch ook wel een kaartje wil. Ga jij weer met die zelfde vriend Wessel? Dan zijn we in principe met 6 mensen voor dat groepsticket.

Yep, ik en m'n maat die er vorig jaar ook bij was hebben kaartjes gehaald vanochtend al :(
Hij wou wou die Editors plaat ook wel hebben, maar we moesten beide werken kwamen we pas laat achter, dus heb eventjes snel iemand anders kaarten laten halen. Heb het berichtje van Jeroen gisteren ook niet meegekregen helaas :(

Eventjes aankloppen bij Kos en Milan dus :p
 

Timvank

Randprogramma
18 jan 2015
223
0
Waar blijven de reacties….???
Wie heeft er kaartjes?
Hoe verloopt volgens jullie de vvk, is er goed door te komen?

Roept u maar…

Wij hebben een jungalowtje. Ging makkelijker dan vorig jaar, toen ik een beetje de hoop begon te verliezen tot we er ineens doorheen kwamen. Nu na een minuutje of 9 raak.
 

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
Alles hangt bij mij een beetje af van op welk festival Jamie XX staat. In principe verwacht ik deze op Down The Rabbit Hole, omdat deze vorig jaar van de twee festivals de grootste elektro-namen hadden, maar het is een naam die ook goed past op BKS.
Waar denken jullie dat Jamie staat? Voor mij gaan beide festivals redelijk gelijk op wat betreft namen, maar Jamie XX zou me gemakkelijk overhalen voor één van beide.
 

Bram1617899554

Playlistbediener
4 dec 2015
7
0
Ik haal geen kaartjes, ik ga weer vrijiwilligeren. Vind het leuk om een paar dagen lang te werken en sfeer te proeven, de muziek maakt me niet heel erg veel uit (headliners al helemaal niet). Is een goedkope formule zo.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Ik haal geen kaartjes, ik ga weer vrijiwilligeren. Vind het leuk om een paar dagen lang te werken en sfeer te proeven, de muziek maakt me niet heel erg veel uit (headliners al helemaal niet). Is een goedkope formule zo.
Zat daar toevallig net aan te denken! Tot nu toe nog niet overtuigend genoeg om een heel weekend te gaan/150 euro voor te betalen, maar wel sommige acts die ik graag mee zou willen pakken.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken