Best Kept Secret 2016

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Als ik ergens wel een hekel aan heb is het het woordje 'soon' in combinatie met dit festival.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Dat plaatje heeft wel wat weg van de album cover van Depression Cherry. Bevestiging nummer 2.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Als ik ergens wel een hekel aan heb is het het woordje ‘soon’ in combinatie met dit festival.

Vorige jaar redelijk slecht aangepakt inderdaad,
Hopen dat ze gewoon dit jaar nog gewoon met namen komen.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Dacht er ook meteen aan!
Afsluiter TWO?
Lol, ik verwacht niet dat het daadwerkelijk een hint is naar Beach House hoor. Daar zullen ze hun hele huisstijl niet op aanpassen. Maar ik zou er zeker niet van op kijken als Beach House er wel staat.
Maar die 'soon' zal hoop ik wel deze week betekenen toch. Met volgende week de kerst en nieuwjaar drukte zie ik het dan niet echt gebeuren.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Lol, ik verwacht niet dat het daadwerkelijk een hint is naar Beach House hoor. Daar zullen ze hun hele huisstijl niet op aanpassen. Maar ik zou er zeker niet van op kijken als Beach House er wel staat.
Maar die ‘soon’ zal hoop ik wel deze week betekenen toch. Met volgende week de kerst en nieuwjaar drukte zie ik het dan niet echt gebeuren.

Ik denk inderdaad ook dat Beach House bij het pakketje zal zitten maar daar is hun huisstijl zeker niet op aangepast.
Ik ga er ook vanuit dat 'soon' eind deze week betekend.
 

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
Hoeveel namen verwachten jullie ongeveer te krijgen in de eerste lading?

Net iets meer dan DTRH, verwacht ik. Een selling point van BKS is dat er daadwerkelijk meer artiesten staan dan op andere festivals met een vergelijkbare prijs voor een ticket, dus dat moeten ze in één keer eigenlijk uitstralen.
Ook is het niet echt een festival dat zo zwaar steunt op headliners (zoals Pinkpop bijvoorbeeld), dus ze moeten ook wat van de onderkant van het affiche laten zien.

Direct maar 15-20 namen of zoiets.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Soon was dit jaar wel erg soon.

Beck, Editors, Wilco, Beach House, Caribou, Two Door Cinema Club, Half Moon Run, Unknown Mortal Orchestra, Yeasayer, Bloc Party, Destroyer, Yelawolf, Explosions In The Sky.
In totaal spelen bijna 100 artiesten, bands & dj's op Best Kept Secret festival 2016. Het festival vindt plaats op 17, 18 en 19 juni 2016. De kaartverkoop begint zaterdag 19 december om 11:00 uur. Ticketprijzen zijn gelijk aan die van vorig jaar.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.053
6.097
http://www.bestkeptsecret.nl/eerste-namen-best-kept-secret-2016/
14 December 2015

EERSTE NAMEN BEST KEPT SECRET 2016
We zijn blij om de eerste 13 namen met je te kunnen delen!
Er is hard aan gewerkt en we zijn blij om de eerste 13 namen voor Best Kept Secret 2016 met je te delen:

Beck • Editors • Wilco • Beach House • Caribou • Two Door Cinema Club • Half Moon Run • Unknown Mortal Orchestra • Yeasayer • Bloc Party • Destroyer • Yelawolf • Explosions In The Sky

Nieuwe muziek, de bosrijke omgeving en lekker eten bij meer dan vijftig foodtrucks vormen al drie jaar de ruggegraat van Best Kept Secret. Met tijdelijke pop-up podia, akoestische sessies in het bos en meer verrassingen onderstrepen we het Secret in Best Kept. Gooi je vlees op onze BBQ’s, spring op het podium bij de indie-karaoke of leg je favoriete platen op bij een mini-rave op het strand: wij bouwen de boel op, jullie breken de tent af!

De kaartverkoop van Weekendtickets start zaterdag 19 december 2015 om 11:00 uur hier.
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
YES!

Nou dat begint nog niet zo verkeerd, alleen een beetje jammer wat Bloc Party betreft.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
In ieder geval erg blij met Beck, Wilco, Beach House, Caribou en Explosions In The Sky. UMO en Bloc Party ook nog wel leuk om mee te pakken.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Been there, done that. In principe goede namen, maar bijna alles al recentelijk gezien of het boeit me niet. Behalve explosions in the sky, dat is een mooie verrassing! En Wilco maar daar had ik al een kaartje voor.
Wel een stuk grotere namen, over het algemeen!
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.065
8.706
Waarom staat Two Door Cinema Club zo hoog? Da's toch een band met niveautje Kaiser Chiefs (net zoals Bloc Party). Wat hebben die nog gedaan de laatste jaren?

Voor de rest ziet dit er heel mooi uit eigenlijk. Zowel BKS als DTRH hebben een mooie start gemaakt.
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Waarom staat Two Door Cinema Club zo hoog? Da’s toch een band met niveautje Kaiser Chiefs (net zoals Bloc Party). Wat hebben die nog gedaan de laatste jaren?

Misschien vanwege hun mainstream status. Tweede album viel vies tegen, de losse single 'Changing of The Seasons' deed volgens mij ook vrijwel niets. Ze komen wel met album nummer drie, misschien dat het daaraan ligt. Heb ze nog nooit gezien, weet niet of ze live de moeite zijn?
 

hetfield

Gouden Tip
21 jan 2014
474
0
Two door cinema club is cker de moeite waard live!
Heb ze op pinkpop en werchter gezien en het is zeker een feestje
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Meh, ik merk dat ik toch een beetje teleurgesteld ben. Maarja er kan natuurlijk nog veel meer interessants komen aan de onderkant van het affiche.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Onze ticketprijzen blijven dit jaar gelijk. Weekendtickets incl. camping kosten €147,50 en zijn vanaf zaterdag 19 december om 11:00 uur te koop. Dan gaan ook onze bungalows in de verhuur. Verblijf je op onze camping met je vijf vrienden, dan krijg je de zesde Weekendticket *gratis*. Dat is bijna €25 korting per persoon! Dagkaarten kosten €69 en zijn vanaf februari 2016 verkrijgbaar.

Kon ook bijna niet anders na die acties van DTRH, maar wel mooi.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Meh, ik merk dat ik toch een beetje teleurgesteld ben. Maarja er kan natuurlijk nog veel meer interessants komen aan de onderkant van het affiche.
Als je kijkt wat er vorig jaar bovenaan de poster staat zijn in ieder geval Beck, Beach House en Wilco een stuk interessanter dan een groot deel van die namen. Dat je Beach House laatst nog gezien hebt vind je over 6 maanden vast niet zo erg meer. En verder komen er ongetwijfeld nog genoeg interessante namen zoals Explosions In The Sky bij.

Als je bij de eerste 1500 kopers van een ticket zit krijg je ook nog een exclusieve Editors 7" single. Nou, wie wil dat nou niet..
http://www.bestkeptsecret.nl/snelle-beslissers-maken-kans-op-vinyl-single/
 

Luud

Dagopener
23 mrt 2013
674
0
Ben zeker wel tevreden, prima namen dit! Ik mis enkel nog een echt "spannende' naam wat Ride vorig jaar voor mij was. Dat zou nu New Order, Bon Iver of PJ Harvey kunnen worden.. Ik hoop erop
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken