Best Kept Secret 2016

Hurricane is zojuist met onder meer Yeasayer, Courtney Barnett en Maximo Park als mogelijke BKS namen naar buiten gekomen. Mumford & Sons is daar headliner, maar zal toch veel te groot zijn voor BKS gezien ze dit jaar voor een zo goed als volle Goffertpark hebben gespeeld.

Mumford & Sons is daar headliner, maar zal toch veel te groot zijn voor BKS gezien ze dit jaar voor een zo goed als volle Goffertpark hebben gespeeld.
En om ze helemaal af te schrijven staan ze in het weekend van BKS ook nog op FireFly.

Zitten toch weer aardig wat mooie namen tussen voor BKS.
Bloc Party brengt tegenwoordig wel meuk uit. Maar ik zou ze nog wel willen zien in de middag.
Yeasayer lijkt me ook wel leuk.

Zitten toch weer aardig wat mooie namen tussen voor BKS.
Bloc Party brengt tegenwoordig wel meuk uit. Maar ik zou ze nog wel willen zien in de middag.
Yeasayer lijkt me ook wel leuk.
Probleem is dat als zo'n band komt ze gewoon weer op dezelfde plek staan als op de eerste editie, zou ze niet missen als ze nu op DTRH staan.

Probleem is dat als zo’n band komt ze gewoon weer op dezelfde plek staan als op de eerste editie, zou ze niet missen als ze nu op DTRH staan.

Als ze inderdaad weer terugkeren is het maar matig.

Las net ook in een ander topic dat Bloc party tegenwoordig hun set vooral vult met nieuw materiaal. Dan komen ze niet meer in de buurt van wat het nog was in 2013.

Even overzichtje voor wat relevant kan zijn voor BKS denk ik

Roskilde: New Order, PJ Harvey, Wiz Khalifa, Action Bronson, Foals, Mac Demarco, Courtney Barnett, Ho99o9,...
Northside: Beach House, Beck, Bloc Party, The Minds Of 99, Yeasayer, Unknown Mortal Orchestra,...
Hurricane: Two Door Cinema Club, Editors, The Wombats, The Subways, Maximo Park,
Rock Werchter: Beirut
Rock Am Ring: Biffy Clyro, The 1975, Beach Slang
Field Day: Goat, Deerhunter, Thurston Moore Band, Four Tet, Floating Points,...
ATP Iceland: Sleep, Thee Oh Sees, Ty Segall, Angel Olsen, Blanck Mass,...

Stuur al die namen van Field Day en ATP maar door. En die eerste twee namen van Northside. Dan ben ik al wel tevreden. Al zal Blanck Mass niet op herhaling komen denk ik.

Even overzichtje voor wat relevant kan zijn voor BKS denk ik

Roskilde: New Order, PJ Harvey, Wiz Khalifa, Action Bronson, Foals, Mac Demarco, Courtney Barnett, Ho99o9,…
Northside: Beach House, Beck, Bloc Party, The Minds Of 99, Yeasayer, Unknown Mortal Orchestra,…
Hurricane: Two Door Cinema Club, Editors, The Wombats, The Subways, Maximo Park,
Rock Werchter: Beirut
Rock Am Ring: Biffy Clyro, The 1975, Beach Slang
Field Day: Goat, Deerhunter, Thurston Moore Band, Four Tet, Floating Points,…
ATP Iceland: Sleep, Thee Oh Sees, Ty Segall, Angel Olsen, Blanck Mass,…

Yeasayer, Sleep, Ty Segall, Goat, New Order, Thurston Moore, Beach House, Beck en Ho99o9 op BKS en ik koop direct een ticket. Stiekem lijkt het mij ook erg tof om Deftones te zien op BKS, staan ook al op Rock am Ring, Northside en Download in juni.

DTRH opent sterk met The National, Courtney Barnett en Ty Seagall. En dat terwijl ik min of meer besloten had om dit jaar BKS te doen. Mogen we die dan voor BKS afschrijven of is er een kans dat ze ook daar komen?

Ik neem aan dat hun eerste namen en voorverkoopinfo nu ook niet lang meer op zich laten wachten?

Ja lap had echt heel graag The National, Mac Demarco, Courtney Barnett en Ty Segall op BKS gezien.

Even een vraagje: Weet iemand hoe duur een bungalow (of zoiets dergelijks) voor 4 personen is voor dat weekend?

Incubus tourt vanaf de lente weer, waar is nog niet geweten.

Zou voor mij super zijn, wat vinden jullie? Is Incubus een BKS naam?

Brian Jonestown Massacre heeft een nummer die telegram heet. 1+1=2.
Nee maar grote kans dat ze de eerste namen als eerst weer via Whatsapp, en nu dan zelfs Telegram, eruit gooien.

Users who are viewing this thread