Best Kept Secret 2015

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ach, daar ‘trapte’ Festileaks ook in, gaat gewoon puur om hun Facebook header. Daar staan acts waar ze boekingen voor doen, en omvat het gros van die acts.
Waar heb je over qua intrappen als ik vragen mag? En de Facebook header van wie?

Verhaal van een dikke maand geleden. Friendly Fire veranderde hun facebook omslag foto en toen werd de illusie geschept dat het hier om namen ging voor het komende jaar van Friendly Fire (Best Kept Secret) maar dit bleek over alle acts van BKS te gaan komende jaar en de afgelopen jaren.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
<div class="d4p-bbt-quote-title">Gloeilamp wrote:</div>
Kensington en Jett Rebel, come on: ga dan lekker naar Pinkpop met je hoofd.

Nee joh, waarom zou je betalen voor acts die ook tal van gratis festivals spelen elk jaar :p

Vraag dat die 34000 mensen die naar kensington in de ziggodome gaan...
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
<div class="d4p-bbt-quote-title">Black Lies wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>Gloeilamp wrote:</div>
Kensington en Jett Rebel, come on: ga dan lekker naar Pinkpop met je hoofd.


Nee joh, waarom zou je betalen voor acts die ook tal van gratis festivals spelen elk jaar :p


Vraag dat die 34000 mensen die naar kensington in de ziggodome gaan…

Of die uitverkochte HMH show van Sjet Rebbil. Genoeg gekken die ervoor betalen ;)
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
<div class="d4p-bbt-quote-title">thomas Heijligers wrote:</div>
Ach, daar ‘trapte’ Festileaks ook in, gaat gewoon puur om hun Facebook header. Daar staan acts waar ze boekingen voor doen, en omvat het gros van die acts.
Waar heb je over qua intrappen als ik vragen mag? En de Facebook header van wie?

Verhaal van een dikke maand geleden. Friendly Fire veranderde hun facebook omslag foto en toen werd de illusie geschept dat het hier om namen ging voor het komende jaar van Friendly Fire (Best Kept Secret) maar dit bleek over alle acts van BKS te gaan komende jaar en de afgelopen jaren.

Stond gewoon los van BKS in principe, al zal er heus iets terugkomen. Maar het was niet de toekomstige line-ups ofzo. Friendly Fire is gewoon een boekingskantoor, dit zijn de acts waar ze shows voor doen in 2015. Kan op eigen festivals zijn, kan op andermans festivals zijn, kan in zaaltjes zijn.

10929078_869278596466568_373718484274173855_n.jpg
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.675
1.212
Waar ik op hoop:

2 headliners uit dit lijstje: The Libertines, Incubus, The Replacements, The Strokes, Eels

Wat andere bands uit dit lijstje: Andy Burrows, Frank Turner, Marble Sounds, Eagulls, IceAge, Thurston Moore, Thee Oh Sees, Ride, Gaslight Anthem, The Jesus & Mary Chain, Mudhoney, Drive Like Jehu, I Will I Swear, Low,...

Allemaal mogelijkheden, toch?


Geen geruchten maar ook meer dan welkom: Kurt Vile, Daughter, Band Of Horses, MaybeSheWill, Vance Joy, Young Rebel Set en Bon Iver natuurlijk
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Waar ik op hoop:

2 headliners uit dit lijstje: The Libertines, Incubus, The Replacements, The Strokes, Eels

Wat andere bands uit dit lijstje: Andy Burrows, Frank Turner, Marble Sounds, Eagulls, IceAge, Thurston Moore, Thee Oh Sees, Ride, Gaslight Anthem, The Jesus & Mary Chain, Mudhoney, Drive Like Jehu, I Will I Swear, Low,…

Allemaal mogelijkheden, toch?

Geen geruchten maar ook meer dan welkom: Kurt Vile, Daughter, Band Of Horses, MaybeSheWill, Vance Joy, Young Rebel Set en Bon Iver natuurlijk

Incubus zie ik eerder op PP staan van die namen. 3FM stage daar afsluiten ofzo. Gaslight Anthem wordt denk ik ook Pinkpop en het zelfde voor Andy Burrows. Al zou hij misschien wel meerdere festivals kunnen doen. Ik vind hem eigenlijk wel op BKS, PP én DTRH passen.
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
<div class="d4p-bbt-quote-title">Loveless wrote:</div>
Black Keys annuleren Ziggo Dome (en sportpaleis) ivm blessure drummer…

Dan zie ik ze nog best naar BKS komen. Dan is het ineens een heel pak ‘exclusiever’.

Precies, zou ook enigszins verklaren waarom de bekendmaking(en) zolang duren. Als je BKS hebt geboekt, en ze gaan wss hun andere show in je land annuleren moet je daar wel iets mee.
 

stan-the-man

Randprogramma
5 feb 2014
104
2
Ik zou toch best blij zijn met the strokes,alt-j en the black keys als headliner;) hoop dat we volgende week nieuws kunnen verwachten
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Ik gok wel dat we voor die deadline van DTRH op 31 januari iets krijgen, zou in elk geval slim zijn om voor die tijd iets te droppen.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.064
3.760
Royal Blood lompe herrie? Heb je hun album geluisterd? Het is zeker harde rock, maar herrie?
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Herrie is niet het probleem, Fucked Up heeft er bijvoorbeeld ook gestaan, maar het is rock zonder heel veel diepgang. Van mij mogen ze Royal Blood op zich wel programmeren als naam om genoeg volk te kunnen trekken(zoals Ezra bijvoorbeeld vorig jaar)
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Als ze zoeken naar een naam om genoeg volk te trekken denk ik niet dat ze bij Royal Blood uitkomen, eerder bij de ‘radio-artiesten’ (zoals George Ezra).
Dan heb jij het afgelopen jaar nooit de radio aan gehad. Royal Blood is niet van 3fm en Studio Brussel af te slaan, volgensmij zijn ze al aan hun 5e single toe. Die band is waarschijnlijk 10x zo populair dan jij verwacht.
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Als ze zoeken naar een naam om genoeg volk te trekken denk ik niet dat ze bij Royal Blood uitkomen, eerder bij de ‘radio-artiesten’ (zoals George Ezra).

Ik denk dat(zeker voor BKS begrippen) Royal Blood ook zo'n naam is. Ik luister nauwelijks radio, maar volgens mij is hun plaat zo ongeveer grijsgedraaid op 3fm en StuBru. Royal Blood is een enorm gehypte band. Heel groot is de kans zeker niet, waarschijnlijk staan ze gewoon op PP of LL, maar ik zie op zich nog wel gebeuren.

E: Wessel was me voor :p.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken