Best Kept Secret 2015

Ben benieuwd wat er boven aan de line-up naast Ride en The Strokes gaat verschijnen. Ben alvast blij dat Patti Smith mooi naar DTRH gaat. Hoeven we ons daar in iedergeval al niet druk over te maken.

Weet even niet meer of de namen al voorbij zijn gekomen, en kan ze zo snel niet vinden, maar zouden Jose Gonzales en Xylouris White eigenlijk opties voor BKS zijn? Beiden zijn (volgens mij..) vrij in het weekend, en in Europa.

Ben benieuwd wat er boven aan de line-up naast Ride en The Strokes gaat verschijnen.

Björk wordt veel genoemd, kan iemand me uitleggen waarom?

Vooral eigenlijk omdat het een sterk gerucht is voor Primavera.

Woo Hah heeft zojuis Joey Bada$$, Run the Jewels, Freddie Gibbs en Vince Staples aangekondigd. Zo ongeveer de vier meest relevante namen voor eventueel BKS dus die discussie kunnen we afsluiten. RtJ zullen dan wel een zaalshow krijgen ofzo, want Woo Hah is volgens mij niet van Friendly Fire.

Dat valt niet te voorspellen. Ik merk dat iedereen altijd een patroon probeert te ontdekken, ook in de rock werchter-sub, maar zo diep hoef je niet te gaan. We kunnen uit de aankondiging van Primavera al een hoop opmaken, en lang zal BKS dan niet meer wachten. Zo al met al lijken me de kansen op Björk toch wel aanzienlijk te worden. Nieuwe plaat(die overigens goed klinkt), en Primavera die het recht wil hebben om haar als eerste aan te kondigen, waardoor BKS daar ook mee moet wachten, en de namen die maar op zich laten wachten. Je gaan niet met een eerste aankondiging zonder headliner komen.

Je gaan niet met een eerste aankondiging zonder headliner komen.
Ik verwacht niet dat alle drie de headliners van BKS op Primavera te vinden zijn. Dus ze zullen wel met een klapper willen beginnen denk ik. Ik zou het wel wat vinden als BKS ook gewoon alles in een keer bekend maakt. Of een groot deel. Maar is marketing technisch nog niet echt slim voor BKS.

Woo Hah heeft zojuis Joey Bada$$, Run the Jewels, Freddie Gibbs en Vince Staples aangekondigd. Zo ongeveer de vier meest relevante namen voor eventueel BKS dus die discussie kunnen we afsluiten. RtJ zullen dan wel een zaalshow krijgen ofzo, want Woo Hah is volgens mij niet van Friendly Fire.

Jammer,
WOO HAH! wordt georganiseerd door 013 Poppodium in Tilburg en Mojo Concerts.

Toch maar even afwachten. Geen Modest Mouse, geen Belle & Sebastian, geen Flaming Lips, geen Bjork. Allemaal hoog op de geruchtenlijst van Primavera.

Maar als dit klopt, zou BKS dan toch met headlinerperikelen zitten?

Afschrijven doe ik nog niet. Maar de kans is wel een stuk kleiner denk.

Ik hoop niet dat het The Black Keys wordt..

Toch maar even afwachten. Geen Modest Mouse, geen Belle & Sebastian, geen Flaming Lips, geen Bjork. Allemaal hoog op de geruchtenlijst van Primavera.

Maar als dit klopt, zou BKS dan toch met headlinerperikelen zitten?

Wellicht komt er vanavond nog een kers op de taart natuurlijk. Er is nooit gezegd dat de app ALLE acts omvat volgens mij.

Wat een line-up zeg, als dit waar is. De bovenste plekken mogen dan niet geweldig bezet zijn, maar verder... Casablancas treedt dus met the Strokes én the Voidz op. Met de data bekendgemaakt de afgelopen weken voor the Strokes wordt ik er nogsteeds niet veel wijzer van. Mochten de headliners toch niet voor handen liggen dan zie ik het inderdaad wel gebeuren dat Primavera een flinke som neer heeft geteld voor ze, net als de Amerikaanse festivals(zoals Kereltje al eerder zei). Ik ben benieuwd wat de move van BKS gaat worden in dat geval.

Ondertussen claimen Primaverakenners dat de lijst onvolledig is (iets met typische PS acts die dan in Europa zijn en op de lijst ontbreken, waaronder Foxygen). Dus zoals Loveless al zei: toch maar tot vanavond wachten.

Uiteindelijk maken de headliners ook niet heel veel uit, en deze leak laat (nep of niet) wel zien dat er een heleboel mooie (kleinere) bandjes voor BKS te boeken zijn.

Vinden jullie Eels headlinerwaardig voor BKS? Ik zou ze/hem erg graag zien

Gabi Ruiz ontkent het ook al op Twitter. (Directeur van Primavera). Of hij zegt dat er iig iets fake is, mijn spaans is verder ook niet heel goed ofzo.

Zou ik een mooie headliner vinden hoor. Beetje hetzelfde idee als Damien Rice het eerste jaar denk

Gabi Ruiz ontkent het ook al op Twitter. (Directeur van Primavera). Of hij zegt dat er iig iets fake is, mijn spaans is verder ook niet heel goed ofzo.

<div class="d4p-bbt-quote-title">Kereltje wrote:</div>

Zou ik een mooie headliner vinden hoor. Beetje hetzelfde idee als Damien Rice het eerste jaar denk

Hij heeft het over een 'poster', dus geen idee of hij dit lijstje bedoelt.

Users who are viewing this thread