[BE] Pukkelpop 2015

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Vreemd, in het festileaks-artikel staat dat Radio Soulwax de Dancehall ter beschikking krijgt op woensdagavond. De vorige jaren was er toch enkel muziek vanuit de boilerroom op de openingsparty?
Jep, maar vanwege jubileum een extra feestje. ''Traditioneel opent Pukkelpop de dag voor het festival haar deuren voor een openingsparty in de Boiler Room, maar met deze feesteditie in het achterhoofd mocht het gerust iets méér zijn'', aldus het persbericht.
 

Protput

Playlistbediener
22 apr 2015
28
0
<div class="d4p-bbt-quote-title">Protput wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>Protput wrote:</div>
KoL geloof ik niet in. Ik zeg Alt J, en ze wachten met aankondigen tot Rock Werchter vrijdag (bijna) uitverkocht is.
Alt J heeft dat weekend nog maar 1 festival bevestigd.


Dus. Ik zei Alt J.
Groetjes!


Dus. Taart?

Speciaalbier!
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Françafrique vind ik eigenlijk een schijtnummer. Klinkt als ‘corporate punk’, en dat van een band die zich ooit verzette tegen alles wat naar geld en de gevestigde orde ruikt. Hopelijk draait de plaat toch meer in de richting van Elektra.

@Sam Kereltje somt het mooi op. Ik bedoelde ook de nieuwe die op Spotify staat Françafrique. Elektra vind ik echt een gruwelijk fijn nummer.

Ow ja, leuke naampjes en Soulwax op de Woensdag word tof. Leuk programma dit jaar maar Pukkelpop moet zich schamen voor de grote namen. Misschien had je Alt-J kunnen flikken als Headliner maar niet naast Bastille en de dag aanvullen met Offspring als 2e grootste naam. Nee, beetje jammer dit.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.958
8.602
Alt-J is geen kutnaam, maar wel een kutheadliner. En dat maakt van deze lineup de slechtste Pukkelpop editie ooit wat headliners betreft. En nu trekken we ook officieus een dikke streep over Beck, Flying Lotus en The Libertines...

MAARRR ik vind béétje bij beetje wél dat er toch heel wat tofs op die affiche staan hebben. Eigenlijk zijn de middelgrote namen best goed, met Interpol, FFS, Paolo Nutini, Tame Impala, War on Drugs, Mastodon, Underworld, Ride en Evil Superstars. Ik neem aan dat ze niet zo dom zullen zijn om die laatste in de Wablief? te proppen. :lol:
 

BG

Playlistbediener
17 mrt 2015
49
0
Ik las in het Pukkelpop bericht dat er snel nog meer Belgische namen volgen... Is het affiche compleet wat betreft internationale namen? Er staan toch nu al onderhand +30 Belgische acts op programma?
 

ThijsL

Playlistbediener
29 mrt 2014
21
0
Kings of leon nog een kanshebber voor pukkelpop? Blijkbaar is er volgens festileaks een kans dat ze op sziget staan.
 

Robin1617899542

Playlistbediener
16 jan 2014
18
0
Persoonlijk denk ik en hoop ik dat KOL niet naar pkp zal komen. Ik schat de kansen voor FATM op pkp hoger in eigenlijk.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.401
627
Kings of leon nog een kanshebber voor pukkelpop? Blijkbaar is er volgens festileaks een kans dat ze op sziget staan.

Dan hadden we hen gewoon gekregen in plaats van Alt-J. Nu de dagtickets uitverkocht zijn en de combis die richting uitgaan moeten we geen grote namen meer verwachten denk ik.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.899
6.121
Disclosure is op komst met een nieuw album, dan toch nog op pukkelpop of niet meer?
 

dEUS

Randprogramma
29 jan 2015
136
0
de woensdag van pukkelpop is ook druk bezet dit jaar, met nog degelijke belgische groepen
misschien een charme offensief bij gebrek aan echte headliners dit jaar
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.401
627
de woensdag van pukkelpop is ook druk bezet dit jaar, met nog degelijke belgische groepen
misschien een charme offensief bij gebrek aan echte headliners dit jaar

Lijkt me eerder een poging het volk wat te spreiden. Radio Soulwax bestaat uit internationaal gekende DJ's, zou tot gevaarlijke toestanden leiden in de Dance Hall indien dat het enige podium van de dag was.
 

jarne

Support act
14 feb 2013
961
287
Buiten dan het feit dat er woensdag ook wat te zien valt, word ik nu niet echt blij van deze aankondigingen... een beetje teleurgesteld in pkp
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
<div class="d4p-bbt-quote-title">Gloeilamp wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>neontiger8 wrote:</div>
Ten Walls dus ook voor Pukkelpop gecanceld


En terecht. Niet meer boeken dit soort mafketels.




Gloeilamp, waarom vind je hen mafketels? IK vind ze wel goed
icon_smile.gif
De uitspraken en mening over homo's die hij heeft?
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
<div class="d4p-bbt-quote-title">Gloeilamp wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>neontiger8 wrote:</div>
Ten Walls dus ook voor Pukkelpop gecanceld


En terecht. Niet meer boeken dit soort mafketels.


Gloeilamp, waarom vind je hen mafketels? IK vind ze wel goed
icon_smile.gif

Omdat homo-haters overal de grond in gestampt zouden moeten worden. Hij is meer dan een mafketel.
 

jarne

Support act
14 feb 2013
961
287
http://iamanisland.net

mooie groep voor pKP
zeker een aanrader voor fans van Lonely The Brave
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken