[BE] Pukkelpop 2015

Fuzz staat de week voor Pukkelpop in een Belgische zaal. Ik vraag me toch echt af hoeveel van dit type artiesten ze nog gaan laten schieten. Over TV On The Radio of Flying Lotus horen we ook al niets.

Ik denk eerst laatste namen.

Zou Frank Turner (& Sleeping Souls) geen optie zijn. Hebben deze zomer nog geen Belgische datum staan en hij staat solo op Reading/Leeds

Foals heeft vandaag Europese tourdatums naar buiten gegooid. Opvallend, geen België. Ze hebben 21/22 augustus nog tijd 20 augustus zijn ze nog in polen. Ik heb in ieder geval weer wat hoop.

Zou Frank Turner (& Sleeping Souls) geen optie zijn. Hebben deze zomer nog geen Belgische datum staan en hij staat solo op Reading/Leeds

Zat ik ook aan te denken. Ik zou er erg blij mee zijn in elk geval!

<div class="d4p-bbt-quote-title">neontiger8 wrote:</div>

Anders is wel.

Saint Raymond zou ook nog wel een leuke naam zijn, net zoals Circa Waves of Spector

neontiger8 wrote:

Dat zijn van die namen die we eigenlijk van het begin af aan als logisch zagen. Snap echt niet dat deze nog niet aangekondigd is. Net zoals bijvoorbeeld Jamie T ook in de buurt, geen tourdatums in belgie. Pukkelpop laat echt wat logische namen liggen. Hopelijk bij de volgende aankondiging nog wat echte leuke namen.

<div class="d4p-bbt-quote-title">Gloeilamp wrote:</div>
neontiger8 wrote:

Dat zijn van die namen die we eigenlijk van het begin af aan als logisch zagen. Snap echt niet dat deze nog niet aangekondigd is. Net zoals bijvoorbeeld Jamie T ook in de buurt, geen tourdatums in belgie. Pukkelpop laat echt wat logische namen liggen. Hopelijk bij de volgende aankondiging nog wat echte leuke namen.

Ja I know, maar het zal toch niet dat ze alleen maar met kleine troep komen bij de laatse namen. Zullen denk ik nog wel een paar (max 3/4) mooie namen bij zitten.

Zouden Jamie T en Frank Turner echt fantastisch zijn. Beide hoog op mijn lijstje

Fort Minor laat ook weer van zich horen, zou echt wel episch zijn als ze die programmeren op de linkin Park dag :) 22 juni doet Fort Minor een TV optreden

Wanneer wordt eigenlijk de podium indeling bekend gemaakt? Neem trouwens aan dat ze nog komende week voor aanvang van RW nog de resterende namen bekend maken niet?

Wanneer wordt eigenlijk de podium indeling bekend gemaakt? Neem trouwens aan dat ze nog komende week voor aanvang van RW nog de resterende namen bekend maken niet?

Ik denk eerder daarna, iedereen is nu bezig met RW en juist niet met PKP dat komt daarna

Hoe lang denken jullie dat er nog combi's zullen beschikbaar zijn? Krijg mijn punten op 1 juli en zou graag dan een combi kopen als er nog zijn

Flinke tegenvaller dit hoor...
Had verwacht dat we nog wel iets moois konden verwachten.

Heb de groepen is bekeken Vrijdag wil ik Passenger, Twenty One Pilots, Blackbox revelation, Franf Ferdinand(!) & Christine & The Queens zien.
Ik vrees een beetje van veel clashes te hebben..
Waar denken jullie dat deze bands zullen spelen en wie maakt kans om te clashen?

Twenty one pilots stond 2 jaar geleden als opener op de Main Stage, maar denk dat ze dit jaar eerder in de Marquee zullen staan, passenger verwacht ik ook in marquee, Christine & The Queen ook. FFS op main stage. Ook nog een aanrader voor vrijdag: The Gaslight Anthem

Twenty one pilots stond 2 jaar geleden als opener op de Main Stage, maar denk dat ze dit jaar eerder in de Marquee zullen staan, passenger verwacht ik ook in marquee, Christine & The Queen ook. FFS op main stage. Ook nog een aanrader voor vrijdag: The Gaslight Anthem
The Gaslight Anthem heb ik in 2013 op werchter gezien, vind ik ook echt goed. Maar heb op dit moment al wat groepen die 'voorrang' hebben dit jaar op pukkelpop. Hoop op een gunstige timetable!

Misschien dat ze Ben howard nog boeken als iets grotere naam voor zaterdag of vrijdag, aangezien hij nu niet op werchter kon spelen...

Users who are viewing this thread