[BE] Pukkelpop 2015

Niba

Nieuw lid
10 mrt 2015
4
0
Ik denk dat de weekendtickets niet zoals andere jaren verkochten en dat ze daarom de dagtickets vroeger uit de verkoop hebben gehaald voor de weekendtickets een boost te geven..
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Lang leve de censuur bij PKP. Had op hun laatste status gepost: Donderdag verkoopt snel uit. Daarna zijn alle dagtickets opeens uitverkocht, dus het aantal combi's stijgt. En nu gaan jullie nog meer dagtickets verkopen. Gaan jullie een stelling bouwen voor het hoofdpodium zodat we de mensen kunnen stapelen op donderdag?

Die post is dus verwijderd. Wat zielig...
 

brutus257

Gouden Tip
20 nov 2013
419
114
Vraagje heb een donderdag ticket ik mag van woendsdag to vrijdag op de camping! Is het dan ook zo dat ik woendsdag het terrein op mag of is dat alleen voor de combitickets die woendsdag?!
 

scheep

Randprogramma
24 feb 2014
209
109
Brutus257 je mag op het terrein. Houders van een combiticket OF dagticket van donderdag mogen woensdag al op de weide!
 

Dave

Randprogramma
8 okt 2014
137
0
brutus257: als ik me niet vergis, mag je als houder van n comibticket al van woensdagmiddag-/avond op het terrein. Heb je enkel n ticket voor donderdag, dan wordt je op woensdag pas om middernacht toegelaten op het terrein. Dit goldt overigens in het verleden ook voor de andere dagen. Best ns checken bij pukkelpop dmv mailtje. Of kan er iemand anders dit met zekerheid bevestigen / ontkennen?
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
brutus257: als ik me niet vergis, mag je als houder van n comibticket al van woensdagmiddag-/avond op het terrein. Heb je enkel n ticket voor donderdag, dan wordt je op woensdag pas om middernacht toegelaten op het terrein. Dit goldt overigens in het verleden ook voor de andere dagen. Best ns checken bij pukkelpop dmv mailtje. Of kan er iemand anders dit met zekerheid bevestigen / ontkennen?

Ze zeiden op de sociale media dat je met een donderdagticket binnen mag op het woensdagprogramma, en dat begint 's namiddags al.

Overigens, de data waarop voorbije jaren het uurschema kregen:
2014: 29 juli
2013: 23 juli
2012: 2 augustus
2011: 29 juli
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Dave wrote:
brutus257: als ik me niet vergis, mag je als houder van n comibticket al van woensdagmiddag-/avond op het terrein. Heb je enkel n ticket voor donderdag, dan wordt je op woensdag pas om middernacht toegelaten op het terrein. Dit goldt overigens in het verleden ook voor de andere dagen. Best ns checken bij pukkelpop dmv mailtje. Of kan er iemand anders dit met zekerheid bevestigen / ontkennen?


Ze zeiden op de sociale media dat je met een donderdagticket binnen mag op het woensdagprogramma, en dat begint ‘s namiddags al.

Klopt, ik had 't op FB gevraagd en hun reactie was dat je de woensdag al op de weide kon met dagticket. Mooi meegenomen :)
 

Fonske122

Gouden Tip
16 jan 2014
379
56
Dave wrote:
brutus257: als ik me niet vergis, mag je als houder van n comibticket al van woensdagmiddag-/avond op het terrein. Heb je enkel n ticket voor donderdag, dan wordt je op woensdag pas om middernacht toegelaten op het terrein. Dit goldt overigens in het verleden ook voor de andere dagen. Best ns checken bij pukkelpop dmv mailtje. Of kan er iemand anders dit met zekerheid bevestigen / ontkennen?


Ze zeiden op de sociale media dat je met een donderdagticket binnen mag op het woensdagprogramma, en dat begint ‘s namiddags al.

Overigens, de data waarop voorbije jaren het uurschema kregen:
2014: 29 juli
2013: 23 juli
2012: 2 augustus
2011: 29 juli
In voorgaande jaren was de podiumindeling al vroeger bekend, niet?
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Weet iemand of er daadwerkelijk naar de naam op de tickets wordt gekeken of niet?
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Weet iemand of er daadwerkelijk naar de naam op de tickets wordt gekeken of niet?

ID-controles zijn vrij streng ja, was al zo in de tijd dat het festival zelden uitverkocht. Maar als ik me niet vergis komt er binnenkort een periode waarin de oorspronkelijke koper de namen op de tickets kan laten veranderen.
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
neontiger8 wrote:
Weet iemand of er daadwerkelijk naar de naam op de tickets wordt gekeken of niet?


ID-controles zijn vrij streng ja, was al zo in de tijd dat het festival zelden uitverkocht. Maar als ik me niet vergis komt er binnenkort een periode waarin de oorspronkelijke koper de namen op de tickets kan laten veranderen.

klopt inderdaad, maar dan wordt als ik het goed begrijp je ticket naar camping B veranderd.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Nou het forum weer online is toch nog even een top-lijstje opstellen en hier delen? Ik ga er morgen even voor zitten.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken