Battle of the Songs Nominatie topic

Komen er meteen 1 vs 1 battles of is het net zoals een WK eerst een poulefase?

wat gebeurt er als een bepaalde artiest meerdere nummers heeft maar dat dat allemaal verschillende zijn? komt deze er dan niet in?

Was het op dit Forum waarop een soort 'pool' was gemaakt waarin na bekendmaking van de eerste bands van Werchter bands 'gegokt' konden worden welke bands in een volgende ronde van bekendmaking naar buiten zouden komen? Lijkt me ook leuk voor Pinkpop! Zeker als vanaf december weer wekelijks bands bekend worden gemaakt.

Dat had ik op de vorige pagina al uitgelegd ;) Maar goed, er komt eerst een poulefase anders gaat het te lang duren.

wat gebeurt er als een bepaalde artiest meerdere nummers heeft maar dat dat allemaal verschillende zijn? komt deze er dan niet in?

Voorlopig ben ik van plan om alle nummers met een stem in grote groepen te gooien waarvan er dan nog enkele doorgaan. Ik heb er ook aan zitten denken om bands die veel nummers hebben met 1 stem eerst te laten kiezen voor een nummer, maar ik denk dat ik gewoon alles door elkaar hussel en dus zouden ze allemaal af kunnen vallen, maar aan de andere kant kunnen er ook meerdere doorgaan.

Was het op dit Forum waarop een soort ‘pool’ was gemaakt waarin na bekendmaking van de eerste bands van Werchter bands ‘gegokt’ konden worden welke bands in een volgende ronde van bekendmaking naar buiten zouden komen? Lijkt me ook leuk voor Pinkpop! Zeker als vanaf december weer wekelijks bands bekend worden gemaakt.

Thijs doet dat, je kan het aan hem vragen of die dat ook voor Pinkpop wil doen of je kunt het zelf doen.

<div class="d4p-bbt-quote-title">neontiger8 wrote:</div>

Dat had ik op de vorige pagina al uitgelegd
icon_wink.gif
Maar goed, er komt eerst een poulefase anders gaat het te lang duren.

Oops, ik had alleen bij de eerste post gekeken, maar ik zie t nu ook. Thx!

Updatje; 13 mensen hebben hun nominaties ingestuurd inmiddels.

- 68 nummers hebben meer dan een stem gehad
- 7 van die 68 waren sowieso al door
- Er staat zelfs 1 nummer al op 4 nominaties
- Er staan er 8 op 3
- Nu zijn er in totaal al 126 nummers zeker
- Er zijn totaal 529 verschillende nummers genomineerd

Updatje; 13 mensen hebben hun nominaties ingestuurd inmiddels.

- 68 nummers hebben meer dan een stem gehad
- 7 van die 68 waren sowieso al door
- Er staat zelfs 1 nummer al op 4 nominaties
- Er staan er 8 op 3
- Nu zijn er in totaal al 126 nummers zeker
- Er zijn totaal 529 verschillende nummers genomineerd

Vind het nu best wel leuk worden :mrgreen:

Fijn dat er nog wat tijd is, vanmiddag of morgen ga ik een lijstje in elkaar zetten!

Ik ben net bezig met mijn lijstje. Nog op tijd??

Zolang je het voor morgenavond 23.00 uur hebt opgestuurd wel.

Aan alle andere die nog mee willen doen en nog niks hebben opgestuurd: Je hebt nog tot morgen (zondag 19-10) 23.00 uur om je lijstje door te sturen. Daarna mag je trouwens ook mee doen met stemmen voor the Battles of je nu genomineerd hebt of niet alleen zitten jouw favoriete nummers er wellicht niet tussen dan.

Updatje; 14 mensen hebben hun nominaties ingestuurd inmiddels.

- 77 nummers hebben meer dan een stem gehad
- 9 van die 77 waren sowieso al door
- Er staan zelfs 3 nummer al op 4 nominaties
- Er staan er 9 op 3
- Er is een nummer 2 keer door; het origineel en een cover van het liedje. Ze hebben beide 2 stemmen
- Nu zijn er in totaal al 138 nummers zeker
- Er zijn totaal 565 verschillende nummers genomineerd

- Er is een nummer 2 keer door; het origineel en een cover van het liedje. Ze hebben beide 2 stemmen

oehh interessant, ik gok hurt ^^

Ik ga voor Hallelujah, we zullen zien:)

Haha, van de 3 bovengenoemde staat er 1 in mijn lijst.

Hell of a job trouwens. Ik heb gewoon 50 nummers ingetikt, dat spontaan in mij opkwamen, enorm veel vergeten. Pearl Jam bijvoorbeeld. Maar goed, ik hou het bij mijn net ingezonden lijstje.

Goed gegokt ;)

Oke, alle nominaties zijn binnen. Ik ben zo momenteel aan het verwerken. Wil iedereen nog even aangeven of ze een privé bericht willen krijgen als er een nieuwe battle start? Voorlopig weet ik dat LucR een pb wil krijgen en ik vermoed dat ook DennisvdBr dat wil. Zijn er nog anderen?

ja ik wil ook wel een bericht als er een battle start, het zou zonde zijn om te missen

@WackoJ, goed vermoeden! Count me in.
Ik dacht dat ik automatisch mee deed ivm inleveren nominaties ;)
@Thomus, zelfde verhaal hier. Afgelopen dagen regelmatig een moment van '!&#^$(*@&!' die ben ik vergeten :-x
Zo heb ik het (hoe kan ik het vergeten) gepresteerd om geen enkel nummer van Michael Jackson te noemen, bijvoorbeeld...

Mij mag je er ook een sturen wanneer er eentje start.

Komt de lijst met deelnemende nummers overigens in een keer online, of komen we die mondjesmaat te weten?

Users who are viewing this thread