Alcatraz Open Air 2025

Omdat ik me kan voorstellen dat een deel van die vastgelegde bands al vastgelegd zijn voordat Dokken cancelde en er dus minder plek over was. Natuurlijk kunnen ze er gewoon weer bij zitten, maar stel dat er al 50 bands vastliggen voordat Dokken cancelt, heb je toch minder speelruimte over.
Ik ga er eigenlijk vanuit dat de organisatie bij een cancel meteen de vraag stelt: " en past volgend jaar? ". Dus ik schat de kans wel groot in.
We hopen met je mee!

• Leuk
Waarderingen: Sdg, Koekdoos en Loek123
Omdat ik me kan voorstellen dat een deel van die vastgelegde bands al vastgelegd zijn voordat Dokken cancelde en er dus minder plek over was. Natuurlijk kunnen ze er gewoon weer bij zitten, maar stel dat er al 50 bands vastliggen voordat Dokken cancelt, heb je toch minder speelruimte over.
Als ze weer gaan touren, zou ik ze wel verwachten. De meeste bands leggen ze vast in de periode juni-augustus en die cancel zat nog mooi in dat tijdsbestek

• Leuk
Waarderingen: Koekdoos
Denk dat dat wel mee valt, die band neemt toch maar 1 plekje in :) ik neem aan dat het ook niet de moeilijkste band is qua positie toch? Voor een headliner zou het een ander verhaal zijn.

Hoop voor je dat ze er gewoon staan, zolang de band weer zin heeft om in europa naar augustus te komen zullen ze toch wel geboekt worden lijkt me.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel en Koekdoos
denk wel dat dit de kans kleiner maakt dat ze op alcatraz staan want een rit van helsinki naar kortrijk is niet evident en ik denk niet dat dit bands zijn die invliegen naar shows

denk wel dat dit de kans kleiner maakt dat ze op alcatraz staan want een rit van helsinki naar kortrijk is niet evident en ik denk niet dat dit bands zijn die invliegen naar shows
Me And That Man staat ook op de donderdag van Bloodstock dus het kan wel

Meh :LOL:

Maar maakt ook niet zoveel uit, tot nu toe is dit jaar Alcatraz niet voor mij, dus hoe minder er staat hoe beter ook eigenlijk :)

dat is nu de band in dat rijtje namen die ik het liefst op alcatraz wil zien, tourt niet zo vaak, en gewoon goeie muziek
wil die ook nog wel eens zien, op Graspop vond ik dat wel goed.
vrijdag op Alcatraz lijk mij wel mogelijk en dan het vliegtuig op naar Helsinki.

Bij BS broeden ze na de Mastodon aankondiging nog op het vervolledigen van hun line-up, denk dat de aankondiging binnenkort wel komt
redelijk wat bands die niet direct een belletje doen rinkelen maar toch nog wel wat interessants ook
Cage Fight / Dogma(y) / Eihwar (y)/ Famyne / Ghosts Of Atlantis / My Diligence (y) / Neonfly / One Machine / Phoenix Lake / Shade Empire / Shrapnel / Siglos / The Spirit / Wall / Waterlines

• On fire
Waarderingen: Jamel
Wat sneller dan verwacht maar hier kunnen we wel wat mee

Ik tel 36 nieuwe namen had er eigenlijk 40 verwacht
Machine Head dus ook headliner bij Rockstadt, verder zijn deze nieuw
1914 - Aura Noir - Asphyx - Atilla - Benighted - Between The Buried And Me - Brujeria - Carpenter Brut - Charlotte Wessels - Dirty Shirt - Demolition Hammer - Discharge - Dope - Draconian - Exhorder - Fleshgod Apocalypse - Green Lung - Kataklysm - Kanonenfieber - Lord of the Lost - Marduk - Mastodon - Myrkur - Nasty - Nile - Orange Goblin - Paleface Swiss - Party Cannon - Primordial - Sepultura - Soen - Septicflesh - Thrown - Warbringer - Wolfbrigade

Laatst bewerkt:
Carpenter Brut. Leuke show op Graspop maar ik denk niet dat Alcatraz er al voor klaar is

Users who are viewing this thread