Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Poeh, wat een drukte op de site precies. Stond al open rond 11u30, maar sta alsnog 800ste in de wachtrij. Wàt enkel positief is voor Alcatraz, natuurlijk.
Mijn ideaal headliner combo is machine head, sleep token en gojira maar dat zal misschien wat te duur worden.
Sleep token is misschien wat vroeg maar als je vorst nationaal kan verkopen dan trek je wel volk alsook de weide afgelopen weekend stond gewoon vol met de sleep token t-shirts.
Poeh, wat een drukte op de site precies. Stond al open rond 11u30, maar sta alsnog 800ste in de wachtrij. Wàt enkel positief is voor Alcatraz, natuurlijk.
Ging op loting, maar inderdaad druk. Was zelf nummertje 150 en kwam er heel snel in. De rest van de groep had hogere nummers, maar kwamen er allemaal toch nog doorheen na enkele minuten, dus viel al met al nog wel mee.
Ging op loting, maar inderdaad druk. Was zelf nummertje 150 en kwam er heel snel in. De rest van de groep had hogere nummers, maar kwamen er allemaal toch nog doorheen na enkele minuten, dus viel al met al nog wel mee.
Geen VIP maar regular tickets binnen. Die 400 euro die ik bespaar op 2 kaartjes kan ik mooi aan bier spenderen. Nu even wachten tot Gojira bevestigd gaat worden.
Na een tiental jaar telkens GMM t.o.v. Alcatraz af te wegen, voor de eerste maal 'blindelings' (niet volledig dus met deze 15 namen) gekozen voor Alcatraz. De laatste twee jaar geweldige edities meegemaakt (en de tweemaal ervoor ook), dit festival heeft toch wel mijn hart gewonnen. Tickets zijn binnen
Ps. Zal een aangename suprise zijn wanneer ik volgend jaar besef dat ik enkel nog drankbonnen moet kopen
Ook hier zijn de tickets binnen!
Na een topeditie dit jaar, zowel qua bands als groepssfeer, hoefde er geen twijfel te zijn om opnieuw te gaan.
Nu alweer zin in!
Na een tiental jaar telkens GMM t.o.v. Alcatraz af te wegen, voor de eerste maal 'blindelings' (niet volledig dus met deze 15 namen) gekozen voor Alcatraz. De laatste twee jaar geweldige edities meegemaakt (en de tweemaal ervoor ook), dit festival heeft toch wel mijn hart gewonnen. Tickets zijn binnen
Ps. Zal een aangename suprise zijn wanneer ik volgend jaar besef dat ik enkel nog drankbonnen moet kopen
Klopt, 10 cent duurder voor 3,20 in de voorverkoop. Maar die prijs blijft constant tot aan het festival, alleen op het terrein zelf zal het iets duurder zijn, dus die aankoop kun je nog iets uitstellen om de kosten wat te spreiden.
een camping ticket is ook voor Eagles Plaza nodig, de tenten zelf zijn nog niet in de verkoop.
Maar ik kan volgend jaar wel eens op bezoek komen nu ik weet dat jullie daar staan
een camping ticket is ook voor Eagles Plaza nodig, de tenten zelf zijn nog niet in de verkoop.
Maar ik kan volgend jaar wel eens op bezoek komen nu ik weet dat jullie daar staan
Mijn ideaal headliner combo is machine head, sleep token en gojira maar dat zal misschien wat te duur worden.
Sleep token is misschien wat vroeg maar als je vorst nationaal kan verkopen dan trek je wel volk alsook de weide afgelopen weekend stond gewoon vol met de sleep token t-shirts.
En ook wel redelijk wat namen uit de Alcatraz '24 line-up die nu al gereleased zijn voor de andere augustus-festivals. Zou dat willen zeggen dat we voor Alcatraz '25 ook de '24 line-ups van de andere festivals erbij moeten houden? Dat er binnen die European Metal Alliance ook deals gesloten worden/bands uitgewisseld worden omdat ze niet overal op tijd geraken in die paar weekends. Ik vond het bvb zeer straf dat Unleash The Archers, Rotting Christ, Zeal&Ardor, ... wèl speelde op Bloodstock, Leyendas, Reload, Motocultor, ... , maar niet op Alcatraz. Tenzij ze natuurlijk het komende jaar alle festivals meepakken die ze vorig jaar hebben laten liggen... cf. The Black Dahlia Murder.