Alcatraz Open Air 2025

jvandeweyer

Gouden Tip
14 feb 2019
437
686
Poeh, wat een drukte op de site precies. Stond al open rond 11u30, maar sta alsnog 800ste in de wachtrij. Wàt enkel positief is voor Alcatraz, natuurlijk.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.878
5.271
Mijn ideaal headliner combo is machine head, sleep token en gojira maar dat zal misschien wat te duur worden.

Sleep token is misschien wat vroeg maar als je vorst nationaal kan verkopen dan trek je wel volk alsook de weide afgelopen weekend stond gewoon vol met de sleep token t-shirts.
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.963
8.879
Poeh, wat een drukte op de site precies. Stond al open rond 11u30, maar sta alsnog 800ste in de wachtrij. Wàt enkel positief is voor Alcatraz, natuurlijk.
Ging op loting, maar inderdaad druk. Was zelf nummertje 150 en kwam er heel snel in. De rest van de groep had hogere nummers, maar kwamen er allemaal toch nog doorheen na enkele minuten, dus viel al met al nog wel mee.

We zijn er weer bij!!
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.768
12.426
Ging op loting, maar inderdaad druk. Was zelf nummertje 150 en kwam er heel snel in. De rest van de groep had hogere nummers, maar kwamen er allemaal toch nog doorheen na enkele minuten, dus viel al met al nog wel mee.

We zijn er weer bij!!
Jaaaaa! Ticket en camping in de pocket zodat we ons weer een heel jaar kunnen verheugen op een mooi weekend.

Dit weekend maar eens beginnen aan de playlist haha

PS: 200 euro is ook echt geen geld voor 3,5 dag festival van topkwaliteit.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.768
12.426
Muntjes ook gelijk te koop en zijn volgend jaar 3,20 euro. 10 cent duurder. Kan je ook niet te hard over klagen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel

jbj

Dagopener
11 okt 2022
635
914
Na een tiental jaar telkens GMM t.o.v. Alcatraz af te wegen, voor de eerste maal 'blindelings' (niet volledig dus met deze 15 namen) gekozen voor Alcatraz. De laatste twee jaar geweldige edities meegemaakt (en de tweemaal ervoor ook), dit festival heeft toch wel mijn hart gewonnen. Tickets zijn binnen 🤘🤘🤘

Ps. Zal een aangename suprise zijn wanneer ik volgend jaar besef dat ik enkel nog drankbonnen moet kopen 🤣
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.453
8.689
Na een tiental jaar telkens GMM t.o.v. Alcatraz af te wegen, voor de eerste maal 'blindelings' (niet volledig dus met deze 15 namen) gekozen voor Alcatraz. De laatste twee jaar geweldige edities meegemaakt (en de tweemaal ervoor ook), dit festival heeft toch wel mijn hart gewonnen. Tickets zijn binnen 🤘🤘🤘

Ps. Zal een aangename suprise zijn wanneer ik volgend jaar besef dat ik enkel nog drankbonnen moet kopen 🤣

Ik begreep dat de drankbonnen ook al te koop zijn!
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.661
6.819
Ik begreep dat de drankbonnen ook al te koop zijn!
Klopt, 10 cent duurder voor 3,20 in de voorverkoop. Maar die prijs blijft constant tot aan het festival, alleen op het terrein zelf zal het iets duurder zijn, dus die aankoop kun je nog iets uitstellen om de kosten wat te spreiden.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.661
6.819
Bij het zien van de wachtrij > 1100 had ik mijn twijfels of het wel zou lukken maar toch nog gewoon 3x combi + camping kunnen kopen
Ja, gewone camping deze keer? Of was de Eagles Plaza ook al te koop in de presale? Niet op gelet...
 

Black Hammer

Gouden Tip
10 jun 2023
357
733
Mijn ideaal headliner combo is machine head, sleep token en gojira maar dat zal misschien wat te duur worden.

Sleep token is misschien wat vroeg maar als je vorst nationaal kan verkopen dan trek je wel volk alsook de weide afgelopen weekend stond gewoon vol met de sleep token t-shirts.

Bij Sleep Token heb ik het gevoel dat die op Werchter of Pukkelpop gaan staan.
 

Kapitein Knorpot

Playlistbediener
12 jul 2024
37
36
En ook wel redelijk wat namen uit de Alcatraz '24 line-up die nu al gereleased zijn voor de andere augustus-festivals. Zou dat willen zeggen dat we voor Alcatraz '25 ook de '24 line-ups van de andere festivals erbij moeten houden? Dat er binnen die European Metal Alliance ook deals gesloten worden/bands uitgewisseld worden omdat ze niet overal op tijd geraken in die paar weekends. Ik vond het bvb zeer straf dat Unleash The Archers, Rotting Christ, Zeal&Ardor, ... wèl speelde op Bloodstock, Leyendas, Reload, Motocultor, ... , maar niet op Alcatraz. Tenzij ze natuurlijk het komende jaar alle festivals meepakken die ze vorig jaar hebben laten liggen... cf. The Black Dahlia Murder.
 
  • On fire
Waarderingen: Joslittel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken