Alcatraz Open Air 2024

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.752
12.405
Ja, vrijdag en zaterdag zitten zo goed als helemaal vol voor mij.
Enkel de zondag is voor mij relatief rustig (ook al krijg ik ook die wel met gemak compleet gevuld als ik wil ;) ).

Ik heb even een 'omgekeerde' Clashfinder voor de zaterdag ingevuld (rood = geen meeting; paars = eventueel meeting):

Bekijk bijlage 9869

Als we de meeting niet al te laat op de dag willen laten plaatsvinden, dan zou tussen 14:00 en 15:00 mij nog het best uitkomen, bij de Prison (Finntroll) dan wel La Morgue (Arson).
Finntroll is voor mij ene absolute must see. maar daarna heb ik opzich wel tijd. Had Arson aangestipt maar kan ik ook wel missen en Night Flight Orchestra doet me ook niks. Pas bij Fleshgod wil ik echt weer ergens staan.
 
  • Leuk
Waarderingen: nikita en MetalLimbo

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.323
3.272
Met Kreator ben ik er al zoinzo een dag


Verder als headliners misschien Gojira, Machine Head en Parkway Drive?


Marilyn Manson zei ik in het Graspop topic dat het voor mij daar kan mits bepaalde voorwaarden maar AUB niet op Alcatraz. Wat dat betreft heeft Graspop mijn inziens iets meer ruimte om te experimenteren met Headliners maar op Alcatraz wil ik gewoon 3 toppers waar dat ge zeker van zijt. Bovendien is Manson een pak duurder denk ik dan deze 3.


Eigenlijk ben ik geen Gojira fan maar ik gun het die band zo hard. En ze spelen altijd zo strak live en alles is zo on point dat ik direct teken voor bovengenoemd trio

Vreemd, het is toch juist Alcatraz die meer ruimte heeft? Graspop moet veel meer tickets verkopen.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.714
8.624
heeft al op alcatraz gestaan als headliner in 2014
Ik bedoelde meer dat ze hem waarschijnlijk met al het gedoe rondom die vent tegenwoordig niet meer zouden boeken
Verder als headliners misschien Gojira, Machine Head en Parkway Drive
Dat één headliner een knaller is die iets groter dan gebruikelijk betekent niet ineens 3 graspop headliners😅
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.919
5.755
Ik heb zowel Finntroll als Arson wel op mijn programma staan, maar dat lijken me ook uitstekende bands samen bij te feesten, dus best te combineren met een meeting. Zijn geen hele serieuze shows waar ik geen seconde van wil missen.
Finntroll is voor mij ene absolute must see. maar daarna heb ik opzich wel tijd. Had Arson aangestipt maar kan ik ook wel missen en Night Flight Orchestra doet me ook niks. Pas bij Fleshgod wil ik echt weer ergens staan.
Meeting bij Arson, done (y)
Kan ik mij in vinden. :)(y)

Weliswaar maar een half uurtje dan (waarschijnlijk korter, wil toch wel op tijd richting TNFO), maar we komen elkaar toch wel het hele weekend tegen bij allerlei optredens. ;)
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.752
12.405
Kan ik mij in vinden. :)(y)

Weliswaar maar een half uurtje dan (waarschijnlijk korter, wil toch wel op tijd richting TNFO), maar we komen elkaar toch wel het hele weekend tegen bij allerlei optredens. ;)
Hobbel ik wel ff met je mee die kant op denk ik. Kan ik die band ook eens aanschouwen, misschien doet het me live wel wat.
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.855
3.972
Kan ik mij in vinden. :)(y)

Weliswaar maar een half uurtje dan (waarschijnlijk korter, wil toch wel op tijd richting TNFO), maar we komen elkaar toch wel het hele weekend tegen bij allerlei optredens. ;)
We gaan ervanuit dat we jou en mevr. MetalLimbo wel veel vaker gaan zien ja!
Het is vooral met Koekdoos denk ik, en die gaat sowieso ook naar TNFO, dus ergens een plaats afspreken vlak na Finntroll lijkt me wel ideaal.
Wat denk jij @Koekdoos?
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en MetalLimbo

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.659
6.805
Haha, die plaats kan dus perfect ergens aan de morgue liggen, bedoelde eerder qua tijd meteen na Finntroll, om op z'n minst zo 'lang' mogelijk de tijd te hebben tussen Finntroll en TNFO.
Ah zo, ik dacht dat je qua locatie bij de mainstage bedoelde, tussen die twee mainstage acts in. Maar ja dat inderdaad, helemaal mooi.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.752
12.405
Haha, die plaats kan dus perfect ergens aan de morgue liggen, bedoelde eerder qua tijd meteen na Finntroll, om op z'n minst zo 'lang' mogelijk de tijd te hebben tussen Finntroll en TNFO.
Mag van mij ook bij de main hoor. Als je buiten de Morgue staat te praten krijg je echt zo goed als niks mee van het optreden binnen.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.659
6.805
Mag van mij ook bij de main hoor. Als je buiten de Morgue staat te praten krijg je echt zo goed als niks mee van het optreden binnen.
Ik had toch wel het voornemen wat van die show mee te krijgen. Mijn beeld was dus om die twee dingen te combineren. Gaan jullie bij main staan dan ben ik er niet bij...
 
  • Verdrietig
Waarderingen: Joslittel

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.919
5.755
Mag van mij ook bij de main hoor. Als je buiten de Morgue staat te praten krijg je echt zo goed als niks mee van het optreden binnen.
Hm, wellicht is dat toch een betere optie inderdaad..
Ik denk dat ik óf na Columbarium bij La Morgue blijf hangen en een stukje Arson mee pik voordat ik naar TNFO ga, óf na Columbarium direct richting Prison ga voor een stukje Finntroll, en daar blijf voor TNFO. Weinig zin om 3x heen en weer te lopen op een uurtje tijd..

Misschien pak ik Arson ook nog mee op Fonnefeesten, hoewel het ook weer geen must-see is.
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.947
8.831
Ik had toch wel het voornemen wat van die show mee te krijgen. Mijn beeld was dus om die twee dingen te combineren. Gaan jullie bij main staan dan ben ik er niet bij...
Idem hier. Na jouw verhalen ben ik ook heel benieuwd naar Arson. Hoef niet de hele set te zien, dus een meeting buiten bij La Morgue vind ik prima. Maar als jullie bij Prison gaan staan, sla ik de meeting over.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
1.170
1.470
Dus als ik het goed heb gelezen is de pre-party op donderdag uitverkocht, maar omdat ik een camping ticket heb hoefde ik geen ticket te kopen en mag ik toch binnen?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken