Alcatraz Open Air 2024

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.429
8.653
Meeting na Finntroll bij de Morgue is prima, bij voorkeur dan wel in ieder geval erbuiten beginnen? Verwacht niet dat wij echt die tent in zullen gaan qua muziek

Kan ook best dat we al tijdens t einde van Finntroll die kant op gaan. Weet niet of jullie tijdens Finntroll gewoon in de regio Morgue te vinden zijn.

Dan heb je gewoon een meeting met een stukje overlap met Finntroll en met Arson (14:15-14:45 als richtlijn zeg maar, los van dat er geen tijd staat op gezelligheid etc). En dan zien we wel hoe snel jullie naar binnen willen voor Arson?
 
  • Leuk
Waarderingen: nikita

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.947
8.831
Meeting na Finntroll bij de Morgue is prima, bij voorkeur dan wel in ieder geval erbuiten beginnen? Verwacht niet dat wij echt die tent in zullen gaan qua muziek

Kan ook best dat we al tijdens t einde van Finntroll die kant op gaan. Weet niet of jullie tijdens Finntroll gewoon in de regio Morgue te vinden zijn.

Dan heb je gewoon een meeting met een stukje overlap met Finntroll en met Arson (14:15-14:45 als richtlijn zeg maar, los van dat er geen tijd staat op gezelligheid etc). En dan zien we wel hoe snel jullie naar binnen willen voor Arson?
Ja, lijkt mij ook het tofste plan. Ergen in de buurt van La Morgue afspreken, zodat de mensen die een stukje Arson willen zien dat kunnen doen en de rest een beetje bij kan babbelen.
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
1.170
1.470
Kan je ook voor de meeting (als dat de enige meeting is?) ook zeggen waar precies aan de morgue jullie gaan staan? Want als slechtziende is dat niet altijd eenvoudig om jullie te vinden. Zoek maar naar een witte stok. Ik zal er proberen te zijn. Ik heb jullie niet gevonden vorig jaar op alcatraz. Kan ik sturen in de graspop app om mensen te bereiken?
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.659
6.805
Kan je ook voor de meeting (als dat de enige meeting is?) ook zeggen waar precies aan de morgue jullie gaan staan? Want als slechtziende is dat niet altijd eenvoudig om jullie te vinden. Zoek maar naar een witte stok. Ik zal er proberen te zijn. Ik heb jullie niet gevonden vorig jaar op alcatraz. Kan ik sturen in de graspop app om mensen te bereiken?
We herkennen jou inmiddels ook, dat helpt! In die Graspop appgroep zitten niet heel veel Alcatraz gangers geloof ik, maar ik stuur je wel even een privé berichtje via whatsapp, dan kun je mij sowieso bereiken.
 
  • Leuk
Waarderingen: won666 en Koekdoos

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.429
8.653
Kan je ook voor de meeting (als dat de enige meeting is?) ook zeggen waar precies aan de morgue jullie gaan staan? Want als slechtziende is dat niet altijd eenvoudig om jullie te vinden. Zoek maar naar een witte stok. Ik zal er proberen te zijn. Ik heb jullie niet gevonden vorig jaar op alcatraz. Kan ik sturen in de graspop app om mensen te bereiken?

Je kan mij sowieso wel taggen in de Graspop app richting die meeting. @Dr. Hannibal zit ook nog in die app!
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
1.170
1.470
Zijn er nog tips voor leuke acts in de categorie unieke beleving voor dit festival? Liefst geen old-school eender welk genre of hardcore.
 

Totochon

Playlistbediener
31 jan 2024
43
57
Ik kan niet naar Alcatraz komen. Ik heb een dubbele verstuiking en een gescheurd bot in mijn enkel opgelopen en ik heb een infiltratie gepland voor maandag. Is het mogelijk om mijn pas terug te krijgen, aangezien ik een arbeidsongeval heb gehad en geïmmobiliseerd zal zijn?!
🤧😢
Ik hoop dat Alcatraz goed voor CradleOfFrance en mijn andere kameraden zal zorgen.

Ik ben bezig Ryannair te benaderen (komende uit Marseille). Het is ook niet zeker. 😪
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
1.170
1.470
Feuerschwanz in ieder geval de cover van Dragostea Din Tei richting het einde van hun set
Feuerschwanz was de aanleiding van die vraag. Meer van dit! haha... Cover? Blijven luisteren zeker. Ok, ben benieuwd naar de aanbevelingen. Alle genres zijn welkom, behalve wat ik juist aangaf.
Op graspop waren de hoogtepunten van igorrr tot ne obliviscaris, babymetal, electric callboy en pendulum. Zelfs borknagar en ihsan waren geweldig en een polyphia die ik gemist had omdat ik in goed gezelschap aan het wachten was tot de topper tool.
Dan hebben jullie een beetje een idee.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.659
6.805
Ik kan niet naar Alcatraz komen. Ik heb twee keer mijn enkel verstuikt en maandag heb ik een infiltratie gepland. Is het mogelijk om mijn pas terug te krijgen, aangezien ik een arbeidsongeval heb gehad en geïmmobiliseerd zal zijn?!
🤧😢
Ik hoop dat Alcatraz goed voor CradleOfFrance en mijn andere kameraden zal zorgen.

Ik ben bezig Ryannair te benaderen (komende uit Marseille). Het is ook niet zeker. 😪
Dat is balen zeg! Ik zou aanraden de organisatie daarover een email te sturen, die reageren over het algemeen heel goed op berichten, en die zullen weten wat er wel en niet mogelijk is. Mocht je geen refund kunnen krijgen (waar ik toch bang voor ben, dit soort risico's loopt een mens nu eenmaal) kun je het ticket altijd nog te koop aanbieden op ticketswap.

Sterkte en beterschap!

Edit: mocht je wel alsnog willen komen maar je zorgen maken om mobiliteit, wat ik begrijp zijn de mensen van Inter ongelooflijke helden die heel veel kunnen faciliteren daarin. Dus ook in dat geval zou ik met hen contact opnemen om te bespreken wat er mogelijk is.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: xydroh en Totochon

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.919
5.755
Kan je ook voor de meeting (als dat de enige meeting is?) ook zeggen waar precies aan de morgue jullie gaan staan? Want als slechtziende is dat niet altijd eenvoudig om jullie te vinden. Zoek maar naar een witte stok. Ik zal er proberen te zijn. Ik heb jullie niet gevonden vorig jaar op alcatraz. Kan ik sturen in de graspop app om mensen te bereiken?
Ik stel voor 'gewoon' helemaal aan de rechterkant van La Morgue, en dan vlak binnen/buiten de tent?

Zelf sla ik dan toch maar Finntroll over en blijf ik na Columbarium daar hangen (of even naar wc / speciaalbiertje in Presidio halen ofzo).
 
  • Leuk
Waarderingen: Pauly Robin

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.752
12.405
Ik stel voor 'gewoon' helemaal aan de rechterkant van La Morgue, en dan vlak binnen/buiten de tent?

Zelf sla ik dan toch maar Finntroll over en blijf ik na Columbarium daar hangen (of even naar wc / speciaalbiertje in Presidio halen ofzo).
Ja prima plek! Kom ik daar heen na het mooie feestje bij Finntroll met een verse Turbeau Ipa in de hand
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.947
8.831
Ik kan niet naar Alcatraz komen. Ik heb een dubbele verstuiking en een gescheurd bot in mijn enkel opgelopen en ik heb een infiltratie gepland voor maandag. Is het mogelijk om mijn pas terug te krijgen, aangezien ik een arbeidsongeval heb gehad en geïmmobiliseerd zal zijn?!
🤧😢
Ik hoop dat Alcatraz goed voor CradleOfFrance en mijn andere kameraden zal zorgen.

Ik ben bezig Ryannair te benaderen (komende uit Marseille). Het is ook niet zeker. 😪
Ah nee! Wat ontzettend jammer zeg. Beterschap! En hopelijk kom je dan volgend jaar wel.
 
  • Geweldig
Waarderingen: Totochon

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
1.170
1.470
Ik kan niet naar Alcatraz komen. Ik heb een dubbele verstuiking en een gescheurd bot in mijn enkel opgelopen en ik heb een infiltratie gepland voor maandag. Is het mogelijk om mijn pas terug te krijgen, aangezien ik een arbeidsongeval heb gehad en geïmmobiliseerd zal zijn?!
🤧😢
Ik hoop dat Alcatraz goed voor CradleOfFrance en mijn andere kameraden zal zorgen.

Ik ben bezig Ryannair te benaderen (komende uit Marseille). Het is ook niet zeker. 😪
Oh, dat is balen. Twee jaar geleden kon ik ook niet naar alcatraz en pukkelpop door een stom ongeluk op werchter met mijn enkel. Dus ik weet dat het even kl*** is. Veel beterschap en goed revalideren zou ik zeggen. En hopelijk kan je de rust die je nu neemt toch een beetje positief zien. Veel beterschap!
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.919
5.755
Feuerschwanz was de aanleiding van die vraag. Meer van dit! haha... Cover? Blijven luisteren zeker. Ok, ben benieuwd naar de aanbevelingen. Alle genres zijn welkom, behalve wat ik juist aangaf.
Op graspop waren de hoogtepunten van igorrr tot ne obliviscaris, babymetal, electric callboy en pendulum. Zelfs borknagar en ihsan waren geweldig en een polyphia die ik gemist had omdat ik in goed gezelschap aan het wachten was tot de topper tool.
Dan hebben jullie een beetje een idee.
Tja, dat kan natuurlijk vanalles zijn, maar ik zal eens wat namen noemen.

Qua 'unieke' beleving:
  • Unto Others (gothic/dark rock, voor fans van White Lies)
  • The Night Flight Orchestra (zanger van Soilwork, maar dan met jaren '70/'80-achtige AOR met een disco/funk-sausje)
  • Dyscordia (aanstekelijke mix van prog, power en melodic death metal)
Op het gebied van prog en post (waar je ongetwijfeld veel 'usual suspects' rechts vooraan gaat vinden):
Om te feesten:
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.875
5.269
Jezus wist wel dat Whitechapel heavy was maar zo op de livestream is het toch altijd schrikken echt hoe heavy Phil wel niet zingt
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken