Alcatraz Open Air 2024

Er is vroeger nog een festival met twee podia geweest in de expo. Ben de naam nu vergeten, maar is praktisch wel mogelijk. Er is dus nog wel ruimte om te groeien, moesten ze dit willen. Heb het idee dat het eerder eens proberen is en zien wat het wordt.

380876966_855140145966108_2237511144276565279_n.jpg

weekend na alcatraz.

komende dagen de socials van alcatraz maar beter in de gaten houden

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
ik vind de positie van after the burial wel vreemd hier. voor mij is clutch met voorsprong de tweede grootste band op die affiche.

ik heb zo een licht vermoeden dat we morgen meer zullen weten. ergens rond 12h ofzo

• Wow
Waarderingen: Joslittel
Ik zie 10 bands . Laat ons zeggen headliner 1,5 uur. Sub een uur. En dan 45 tot 30 minuten.

Temptations for the weak 13-13:30
Carnation 14-14:30
Bark 15-15:30
Suicidal angels 16-16:40
Sonata Arctica 17:10-17:50
Asphyx 18:20-19:00
Peter Pan Speedrock 19:30-20:10
Stratovarius 20:40-21:25
Carcass 22:00-23:00
Epica 23:45-01:15

Ik ben vrij zeker dat dit 1 podium wordt en de tijdslots iets zoals dit wordt.
Ik heb nu 30 min changeover genomen en op einde wat langer.

Heb ik hier iets gemist, is dit een soort leak geweest?

ik vind de positie van after the burial wel vreemd hier. voor mij is clutch met voorsprong de tweede grootste band op die affiche.

ik heb zo een licht vermoeden dat we morgen meer zullen weten. ergens rond 12h ofzo
Hier maak je me blij mee! Erg benieuwd waar ze mee gaan komen.

Avond Amarth en Architects als headlines kan bijna niet missen. Daarmee ook veruit de beste headlines voor mij van de afgelopen edities

Behemoth tourt ook. Zou snel op herhaling zijn, maar aan de andere kant is het wel een band met een grote aanhang.

Volgens mij is die poster gewoon op alfabetische volgorde

Vandaag is de dag!!🥳

Alcatraz kennende komen ze eerst met de undercard. Maar normaal zijn ze nooit zo vroeg dus verwacht dit keer een headliner. Een hele mooie. Zit er klaar voor!

380760327_845881057207779_5656424525035089488_n.jpg

werd deze hier trouwens al gepost?

Left To Die is the new band featuring guitarist and vocalist Matt Harvey (Exhumed, Gruesome), guitarist Rick Rozz (ex-Death), bassist Terry Butler (Obituary, ex-Death), and drummer Gus Rios (Gruesome)
Ik had hem in de 'internationale festivals' gepost gisteren, maar niet hier gedeeld.
Architects en MIW lijken grote kanshebbers voor Alcatraz, Emperor tourt heel de zomer dus daar zijn veel mogelijkheden, Ufomammut mag doorkomen!

Ik had hem in de 'internationale festivals' gepost gisteren, maar niet hier gedeeld.
Architects en MIW lijken grote kanshebbers voor Alcatraz, Emperor tourt heel de zomer dus daar zijn veel mogelijkheden, Ufomammut mag doorkomen!
Behemoth is ook wel nkanshebber, toch? Zouden wel sterke headliners zijn, Architects met Behemoth. Lijken me al grotere publiekstrekkers dan de headliners van 2023

Users who are viewing this thread