Alcatraz Open Air 2024

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
892
992
Vond het drankaanbod ook wel oké. Goed speciaalbier in el presidio met Turbeau. Bij de foodtrucks ook cocktails te krijgen. Niks met sponsors te maken, zijn door organisatie gekozen foodtrucks. Ik dacht ook een foodtruck met koffie en gebakjes gezien te hebben. Niet van die massabrouwkoffie, goed spul. Alles wat nodig is, is er. Geen overaanbod, wat de keuzestress makkelijk maakt.
 
  • Leuk
  • On fire
Waarderingen: Totochon en Jamel

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.464
4.634
lineup met red fang en baroness op de juiste plaats
425288732_120204450193890179_9175532310868250056_n.jpg
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.413
6.722
Op zaterdag dus 10 bands in de Helldorado. Da's heel opvallend. En daarmee kan mijn clashfinder op die dag ook de prullenbak in, hahah.
Toch een poging gewaagd. Settijden kloppen hier en daar niet, dus let daar niet op. Maar geeft een beetje een beeld van de clashes die ik verwacht.

 

Black Hammer

Gouden Tip
10 jun 2023
306
638
Daar staan voor mij persoonlijk vrij weinig pijnlijke clashes tussen, dus dat zou wel goed zijn. De enige die vervelend is, is ironisch genoeg helemaal op 't einde met Opeth en Clutch.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.464
4.634
voor mij is architects en clutch dan weer de meest vervelende clash
maar aangezien ik architects al een paar keer ga gezien hebben dit jaar wordt het clutch
 

Totochon

Playlistbediener
31 jan 2024
21
29
Denkt u dat het plannen van Red Fang op zaterdag in plaats van vrijdag een vergissing was van de organisatie? Tenzij er groepen zijn die gewend zijn aan een vrij korte speelduur (DRI / Fleddy Melculy). 🤔

Trouwens, ik zag net op Insta dat Soulfly zojuist een video heeft gepost waarin een Europese tour in augustus wordt geplaagd. Is een korte passage door Alcatraz op de "Prison Stage" mogelijk? 😁
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.413
6.722
Denkt u dat het plannen van Red Fang op zaterdag in plaats van vrijdag een vergissing was van de organisatie? Tenzij er groepen zijn die gewend zijn aan een vrij korte speelduur (DRI / Fleddy Melculy). 🤔

Trouwens, ik zag net op Insta dat Soulfly zojuist een video heeft gepost waarin een Europese tour in augustus wordt geplaagd. Is een korte passage door Alcatraz op de "Prison Stage" mogelijk? 😁
Ik denk dat de poster sowieso wel klopt. Zou me althans verbazen als ze daar een foutje mee maken. Zeker omdat ze van Red Fang een logoband hebben gemaakt.

Soulfly is helemaal geen gekke suggestie! Past inderdaad nog wel een band tussen Architects en Exodus/Korpiklaani.
 
  • Geweldig
Waarderingen: Totochon

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.464
4.634
Ik denk dat de poster sowieso wel klopt. Zou me althans verbazen als ze daar een foutje mee maken. Zeker omdat ze van Red Fang een logoband hebben gemaakt.

Soulfly is helemaal geen gekke suggestie! Past inderdaad nog wel een band tussen Architects en Exodus/Korpiklaani.
Zeker als architects op Graspop staat kan een extra trekpleister wel tellen maar in Lokeren zijn ze ook wel fan van soulfly
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Pauly Robin en Jamel

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
977
1.013
Er moet gewoon buiten Korn nog één goede band komen in Lokeren en ik ga. Of hoe zit dat daar met die ticketverkoop? Maakt me niet uit of soulfly, zael & ardor of een Belgische legende naar Lokeren komt. stake, psychonout, hippotraktor, amenra of brutus. Ook al zijn één van die bands voor alcatraz ben ik ook tevreden. Zijn er nog kanshebbers of afvallers van deze lijst voor lokeren? Want kans voor lokeren lijkt me ook nog kans voor alcatraz. Zie open plaats of eventuele afzeggingen.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.464
4.634
Er moet gewoon buiten Korn nog één goede band komen in Lokeren en ik ga. Of hoe zit dat daar met die ticketverkoop? Maakt me niet uit of soulfly, zael & ardor of een Belgische legende naar Lokeren komt. stake, psychonout, hippotraktor, amenra of brutus. Ook al zijn één van die bands voor alcatraz ben ik ook tevreden. Zijn er nog kanshebbers of afvallers van deze lijst voor lokeren? Want kans voor lokeren lijkt me ook nog kans voor alcatraz. Zie open plaats of eventuele afzeggingen.
Vergeet niet dat Behemoth, kreator, flogging Molly, carcass nog nergens staan en wel vrij zijn in augustus
 
  • Geweldig
Waarderingen: Pauly Robin

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
977
1.013
Vergeet niet dat Behemoth, kreator, flogging Molly, carcass nog nergens staan en wel vrij zijn in augustus
tnx. Dacht wel dat er nog namen waren. Leuk lijstje. Dan neem ik zeker een ticket. Alleen kreator is een meh genre voor mij. Maar ik denk dat het de betere meh is. Moet er eens wat meer naar luisteren om van de betere meh een niet 12 in't dozijn trash metal van te denken. btw floggin molly denk ik eerder pukkelpop?
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.464
4.634
tnx. Dacht wel dat er nog namen waren. Leuk lijstje. Dan neem ik zeker een ticket. Alleen kreator is een meh genre voor mij. Maar ik denk dat het de betere meh is. Moet er eens wat meer naar luisteren om van de betere meh een niet 12 in't dozijn trash metal van te denken. btw floggin molly denk ik eerder pukkelpop?
Denk flogging Molly voor pukkelpop en ik denk spiritbox beide Alcatraz en Lokerse en dan nog loathe en wargasm voor Lokerse met dat die zowat heel de tour mee gaan met Korn.
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
977
1.013
effe vlug gechecked waar ik minder in thuis was.
- testament: metallica maar beter.
- loathe: deftones clone. redelijk ok
- wargasm: een grap waar ik wel tegen kan denk ik. Tenzij het die band is van die ochtend op de jupiler stage vorig jaar op graspop. Wie was dat ook weer? Waar ik van was gaan lopen en anderen voor de grap waren gaan kijken.
Edit: mimi barks. Is dat nu zoveel ... dan wargasm? Geen commentaar denk ik. haha
 
Laatst bewerkt:

won666

Support act
17 mei 2019
1.179
1.239
Vergeet niet dat Behemoth, kreator, flogging Molly, carcass nog nergens staan en wel vrij zijn in augustus
Behemoth heeft hun tourposter al gedeeld dus daar komt niks meer bij denk ik. Niks in West Duitsland, Noord Frankrijk of Benelux. Dichtste show voor Benelux is zowat 500 km rijden. Nog nooit meegemaakt bij een European tour van zo een band sinds ik naar shows ga en dat is al sinds 2007.


Edit. En kreator zou ik wel een schoneke vinden voor hun indoor festival in november
 

Totochon

Playlistbediener
31 jan 2024
21
29
Ik heb een paar korte vragen voor mijn Belgische vrienden... Wat zijn jullie groepen (Channel Zero / Mantah / Arson / Cobra The Impaler) waard? Ik ken alleen Aborted.
- Er zijn nummers van Channel Zero die me doen denken aan Pantera (Bad To The Bone / Heroin / Dashboard Devils) en andere aan Metallica (Ammunition / Freedom / Hot Summer) album St Anger. Ik zie dat deze groep erg populair is in België maar mij volkomen onbekend lijkt in Frankrijk.

- Mantah ziet eruit alsof hij vorig jaar The Morgue volledig heeft veranderd. Wie heeft ze al gezien? Grote invloed van Korn.

- Wat betreft de groep "Arson".. Briljant! Feedback op hun concerten?

- Cobra The Impaler is een uitstekende ontdekking!! Enige feedback?
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.367
5.956
- Wat betreft de groep "Arson".. Briljant! Feedback op hun concerten?
Paar maanden terug gezien als voorprogramma van Psychonaut. Was een hele goede show! Twee bandleden waren niet aanwezig, maar nog steeds klonk het top. En ze hebben een barman op het podium die whiskey shots komt uitdelen aan het publiek tijdens de show. Af en toe grunt hij van achter zijn toog ook nog wat vocals mee. Al met al, super gezellige gasten, top kwaliteit live show!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken

  • Biete