Alcatraz Open Air 2024

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.683
5.186
Geen metalfestivals voor Korn ...
Bekijk bijlage 7482
Benieuwd of en waar we Zeal & Ardor nog gaan zien, net als Dimmu Borgir kunnen die net zo goed op GMM als op Alcatraz (of op geen van beide) staan.

Dragonforce zou ook heel mooi zijn.
En stiekem ook een hele kleine hoop op Heavysaurus (hoewel die veel bekender zijn in Duitsland dan in de Benelux)... ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Chronicbias

lieven

Randprogramma
22 jul 2020
127
194
Toch spijtig dat een band als KORN, die on tour is die periode, te hoog gegrepen is voor Alcatraz.
 

Sdg

Randprogramma
12 mrt 2023
168
206
Geen idee eerlijk gezegd. Was vorige keer op sinterklaas. Rond kerst lijkt me wel mogelijk
bij de vorige dropping zeiden ze dat we niet lang moesten wachten.... . Dus ik denk ook wel nog voor eind dit jaar.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.790
7.638
bij de vorige dropping zeiden ze dat we niet lang moesten wachten.... . Dus ik denk ook wel nog voor eind dit jaar.

Ja, dit jaar ging ik ook wel vanuit. Lijkt me ook niet dat ze het tussen de feestdagen eruit gooien.
 

rocktorhout

Playlistbediener
26 feb 2015
12
17
Toch spijtig dat een band als KORN, die on tour is die periode, te hoog gegrepen is voor Alcatraz.
Ze stonden er in 2017, dus te hoog gegrepen zal 't niet zijn. Lijkt me eerder de keuze van Korn zelf om elders te staan - Pukkelpop dan waarschijnlijk?
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.790
7.638
Ze stonden er in 2017, dus te hoog gegrepen zal 't niet zijn. Lijkt me eerder de keuze van Korn zelf om elders te staan - Pukkelpop dan waarschijnlijk?

Is nog wel uit het tijdperk dat ze wat groter gingen met headliners, al hadden ze toen ook misschien wel minder budget als in latere jaren.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.267
7.585
Toch spijtig dat een band als KORN, die on tour is die periode, te hoog gegrepen is voor Alcatraz.
Ze stonden er in 2017, dus te hoog gegrepen zal 't niet zijn. Lijkt me eerder de keuze van Korn zelf om elders te staan - Pukkelpop dan waarschijnlijk?
Is nog wel uit het tijdperk dat ze wat groter gingen met headliners, al hadden ze toen ook misschien wel minder budget als in latere jaren.
Wel onnodig om hierover te speculeren, aangezien Alcatraz duidelijk heeft aangegeven met Korn in gesprek te zijn geweest en dat de band aangaf dat ze niet op een metalfestival wilden staan. 'te hoog gegrepen' is dus grote onzin, waar haal je dat idee vandaan zelfs.

Dat Korn in het buitenland een aantal metal festivals doet wil niet zeggen dat het niet correct is dat ze meer mainstream festivals willen doen. als ze in België de keuze hebben tussen Pukkelpop en Alcatraz zullen ze wellicht voor Pukkelpop hebben gekozen om een breder publiek aan te spreken. (wellicht dat die keuze er in andere landen niet was) Ik vind het zelf ook een vreemde beslissing, maar de band staat er natuurlijk vrij in om dat zelf te beslissen. dat ze op dat mainstream festival in frankrijk staan bevestigd in ieder geval wat alcatraz al aan heeft gegeven.
 

Sdg

Randprogramma
12 mrt 2023
168
206
Wel onnodig om hierover te speculeren, aangezien Alcatraz duidelijk heeft aangegeven met Korn in gesprek te zijn geweest en dat de band aangaf dat ze niet op een metalfestival wilden staan. 'te hoog gegrepen' is dus grote onzin, waar haal je dat idee vandaan zelfs.

Dat Korn in het buitenland een aantal metal festivals doet wil niet zeggen dat het niet correct is dat ze meer mainstream festivals willen doen. als ze in België de keuze hebben tussen Pukkelpop en Alcatraz zullen ze wellicht voor Pukkelpop hebben gekozen om een breder publiek aan te spreken. (wellicht dat die keuze er in andere landen niet was) Ik vind het zelf ook een vreemde beslissing, maar de band staat er natuurlijk vrij in om dat zelf te beslissen. dat ze op dat mainstream festival in frankrijk staan bevestigd in ieder geval wat alcatraz al aan heeft gegeven.
Laten we anders zeggen dat een verlies is voor Korn dat ze niet voor Alcatraz kiezen wat hun reden ook mag zijn. Oké deels jammer maar we hebben al een zalige affiche! alcatraz doet echt zijn best om een zalige line up neer te zetten!
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.467
4.642
het zal zeker niet aan aan alcatraz liggen, er wordt heel veel geprobeerd om binnen te halen, in grote namen maar ook in publieksfavorieten of bands die gewoon al heel lang geleden zijn, en graspop zeker ook. Alleen komt maar 10% daarvan uiteindelijk effectief op de affiche te staan terwijl de moeite om die bands keer op keer te contacteren wel gebeurd.
 
  • Leuk
Waarderingen: Koekdoos en nikita

Oliver85

Playlistbediener
16 okt 2023
5
11
Wel onnodig om hierover te speculeren, aangezien Alcatraz duidelijk heeft aangegeven met Korn in gesprek te zijn geweest en dat de band aangaf dat ze niet op een metalfestival wilden staan. 'te hoog gegrepen' is dus grote onzin, waar haal je dat idee vandaan zelfs.

Dat Korn in het buitenland een aantal metal festivals doet wil niet zeggen dat het niet correct is dat ze meer mainstream festivals willen doen. als ze in België de keuze hebben tussen Pukkelpop en Alcatraz zullen ze wellicht voor Pukkelpop hebben gekozen om een breder publiek aan te spreken. (wellicht dat die keuze er in andere landen niet was) Ik vind het zelf ook een vreemde beslissing, maar de band staat er natuurlijk vrij in om dat zelf te beslissen. dat ze op dat mainstream festival in frankrijk staan bevestigd in ieder geval wat alcatraz al aan heeft gegeven.

Hi. Just wondering where has the Alcatraz stated that korn does not want to be at a Metal Festival? Can't Find it in the social media.
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.683
5.186
Korn is gewoon een van de vele bands die 'van twee walletjes' kan en wil eten, net als Volbeat, Ghost, Metallica, RATM, SOAD, Tool, noem ze maar op.
Dat ze zeggen geen metalfestivals te willen doen, wil natuurlijk niet zeggen dat ze dat nooit (meer) willen doen.
Ze zullen wel bedoelen dat ze in ieder geval voor komend jaar de voorkeur geven aan mainstream festivals, waar mogelijk.
Een volgende tour geven ze dan wellicht juist weer de voorkeur aan metalfestivals.
Door dat af te wisselen spreek je immers een veel groter publiek aan.
 

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
893
993
Ik denk dat er voor Korn een festival over het hoofd wordt gezien...Lokerse Feesten metaldag iemand? Is niet een volledig metalfestival, hebben een groot budget, hebben die metaldag,...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken