Alcatraz Open Air 2024

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.187
4.339
Weet niet of deze al voorbij is gekomen in dit topic, maar Alcatraz wint een award voor een VR bril voor mindervaliden. Die kunnen dan de moshpit ervaren.



Hier kun je stemmen, waardoor ze meer geld kunnen winnen, waarmee ze het product verder kunnen ontwikkelen:

 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
978
1.017
Weet niet of deze al voorbij is gekomen in dit topic, maar Alcatraz wint een award voor een VR bril voor mindervaliden. Die kunnen dan de moshpit ervaren.



Hier kun je stemmen, waardoor ze meer geld kunnen winnen, waarmee ze het product verder kunnen ontwikkelen:

gestemd: als slechtziende is dit ook handig.
 
  • Leuk
Waarderingen: duck, nikita en Jamel

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.655
3.338
Weet niet of deze al voorbij is gekomen in dit topic, maar Alcatraz wint een award voor een VR bril voor mindervaliden. Die kunnen dan de moshpit ervaren.



Hier kun je stemmen, waardoor ze meer geld kunnen winnen, waarmee ze het product verder kunnen ontwikkelen:

Volledig terecht dat ze daar prijzen mee winnen. Die kerel gaat er ook altijd zo voor in de pit en die flashy oranje overall valt goed op dus de meeste anderen weten ondertussen waar hij dit voor doet en doen er dan nog een schepje bovenop hahaha. Prachtig initiatief!
 

jbj

Dagopener
11 okt 2022
547
737
Visions of Atlantis speelt in het najaar een show in Kortrijk (Dvg club begot, moest ik even opzoeken wat dat nu weer was). Jammer, die had ik zo graag zien doorkomen. Volgens mij toch een hardwerkende band die om één of andere reden niet groter geraakt. Te veel line up wissels? Ik ken ze nu niet zo goed uiteindelijk maar zou goed passen op de affiche.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.790
7.638
Wacken Open Air (DE) voegt tien namen toe: Opeth (By Request), Betontod, As Everything Unfolds, Beastö Blancö, Butcher Babies, Asenblut, Fiddler's Green, Nachtblut, Skyline en Van Canto.
408820684_911275693700612_9001104349442326063_n.jpg
Rock the Lakes (CH) heeft achttien bands toegevoegd. Dit is de line-up tot nu toe.
408201902_391653886529271_3347925107005891408_n.jpg

Summer Breeze Open Air
(DE) heeft 31 bands toegevoegd.

408128325_918647422964233_4483233157059434296_n.jpg

Hier zitten misschien nog wel wat namen voor Alcatraz bij; zie op alle drie de affiches al aardig wat overlap, dus misschien nog wat extra van elk affiche erbij?
 
  • Leuk
Waarderingen: Chronicbias en Joslittel

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.790
7.638
Vermoed ik ook. En misschien zelfs al het blokkenschema! Ik denk dat volgende week te dicht tegen kerst aan is waardoor het eind deze week zal zijn.

Was Alcatraz ook verbonden met De Warmste Week? Want dat is komende week dacht ik voorbij te hebben zien komen hier op t forum
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.438
6.833
Ik ga er in elk geval wel vanuit dat we dit jaar nog iets krijgen, aangezien ze de vorige aankondiging op social media afsloten met de zin: "You won’t have to wait long for the next announcement and… we’ve got a few heavyweights in store for you. Be sure to check our socials from time to time to stay in the loop."
 
  • Leuk
Waarderingen: Chronicbias

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.790
7.638
Ik ga er in elk geval wel vanuit dat we dit jaar nog iets krijgen, aangezien ze de vorige aankondiging op social media afsloten met de zin: "You won’t have to wait long for the next announcement and… we’ve got a few heavyweights in store for you. Be sure to check our socials from time to time to stay in the loop."

En dat de dagverdeling dit jaar komt, hebben ze ook via de mail naar mij bevestigd. Dus dat moet ook nog komen
 
  • Winning
Waarderingen: Jamel

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.467
4.642
ik ben wel benieuwd naar waar de afwezigen van de lineup naartoe gaan, ik denk dat amity affliction, lionheart, annisokay ook gewoon pukkelpop zullen zijn
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
978
1.017
Tips van de dag:
Bij het eerste kreeg ik soms korn vibes en soms was het wel heel catchy.
Het tweede is metalcore, maar wel met een heel goede zang. Goed om de dag mee te beginnen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Chronicbias

jbj

Dagopener
11 okt 2022
547
737
Tips van de dag:
Bij het eerste kreeg ik soms korn vibes en soms was het wel heel catchy.
Het tweede is metalcore, maar wel met een heel goede zang. Goed om de dag mee te beginnen.
Mantah was vorig jaar één van de beste optredens op het kleinste podium. Stond toch wel wat volk en nog een stuk buiten. Weet niet meer wat er tegelijk speelde maar ben blij dat ze terugkomen! Deze keer voorraan!
 

Sdg

Randprogramma
12 mrt 2023
168
206
Mantah was vorig jaar één van de beste optredens op het kleinste podium. Stond toch wel wat volk en nog een stuk buiten. Weet niet meer wat er tegelijk speelde maar ben blij dat ze terugkomen! Deze keer voorraan!
ze speelden net achter psychonaut, veel mensen konden er niet meer bij. Twas echt een zalig optreden. voor mij stonden ze in de top 5 van de dag. Kijk er echt naar uit naar hun volgende optreden op alcatraz.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken