Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Weet niet of deze al voorbij is gekomen in dit topic, maar Alcatraz wint een award voor een VR bril voor mindervaliden. Die kunnen dan de moshpit ervaren.
Weet niet of deze al voorbij is gekomen in dit topic, maar Alcatraz wint een award voor een VR bril voor mindervaliden. Die kunnen dan de moshpit ervaren.
Volledig terecht dat ze daar prijzen mee winnen. Die kerel gaat er ook altijd zo voor in de pit en die flashy oranje overall valt goed op dus de meeste anderen weten ondertussen waar hij dit voor doet en doen er dan nog een schepje bovenop hahaha. Prachtig initiatief!
Visions of Atlantis speelt in het najaar een show in Kortrijk (Dvg club begot, moest ik even opzoeken wat dat nu weer was). Jammer, die had ik zo graag zien doorkomen. Volgens mij toch een hardwerkende band die om één of andere reden niet groter geraakt. Te veel line up wissels? Ik ken ze nu niet zo goed uiteindelijk maar zou goed passen op de affiche.
Wacken Open Air (DE) voegt tien namen toe: Opeth (By Request), Betontod, As Everything Unfolds, Beastö Blancö, Butcher Babies, Asenblut, Fiddler's Green, Nachtblut, Skyline en Van Canto.
Hier zitten misschien nog wel wat namen voor Alcatraz bij; zie op alle drie de affiches al aardig wat overlap, dus misschien nog wat extra van elk affiche erbij?
Insomnium staat nu op een aantal affiches in augustus en is die periode bovendien op tour met Amon Amarth. Dus goede hoop dat die ook op Alcatraz gaan staan.
Ik ga er in elk geval wel vanuit dat we dit jaar nog iets krijgen, aangezien ze de vorige aankondiging op social media afsloten met de zin: "You won’t have to wait long for the next announcement and… we’ve got a few heavyweights in store for you. Be sure to check our socials from time to time to stay in the loop."
Ik ga er in elk geval wel vanuit dat we dit jaar nog iets krijgen, aangezien ze de vorige aankondiging op social media afsloten met de zin: "You won’t have to wait long for the next announcement and… we’ve got a few heavyweights in store for you. Be sure to check our socials from time to time to stay in the loop."
ik ben wel benieuwd naar waar de afwezigen van de lineup naartoe gaan, ik denk dat amity affliction, lionheart, annisokay ook gewoon pukkelpop zullen zijn
Tips van de dag:
Bij het eerste kreeg ik soms korn vibes en soms was het wel heel catchy.
Het tweede is metalcore, maar wel met een heel goede zang. Goed om de dag mee te beginnen.
Tips van de dag:
Bij het eerste kreeg ik soms korn vibes en soms was het wel heel catchy.
Het tweede is metalcore, maar wel met een heel goede zang. Goed om de dag mee te beginnen.
Mantah was vorig jaar één van de beste optredens op het kleinste podium. Stond toch wel wat volk en nog een stuk buiten. Weet niet meer wat er tegelijk speelde maar ben blij dat ze terugkomen! Deze keer voorraan!
Mantah was vorig jaar één van de beste optredens op het kleinste podium. Stond toch wel wat volk en nog een stuk buiten. Weet niet meer wat er tegelijk speelde maar ben blij dat ze terugkomen! Deze keer voorraan!
ze speelden net achter psychonaut, veel mensen konden er niet meer bij. Twas echt een zalig optreden. voor mij stonden ze in de top 5 van de dag. Kijk er echt naar uit naar hun volgende optreden op alcatraz.