Alcatraz Open Air 2024

The night flight orchestra stond er in 2022 ook al, maar ik heb hen toen niet gezien.
Mogelijk iemand anders hier wel...

Ik heb ze in 2022 gezien, maar ik vond ze niet zo memorabel, eigenlijk. Anders had ik er wat meer over te vertellen. Heb ze vanuit de vip aanschouwd en ze speelden ook wel relatief vroeg, dus dat zijn twee dingen die uiteraard meespeelden.

Ik heb ze in 2022 gezien, maar ik vond ze niet zo memorabel, eigenlijk. Anders had ik er wat meer over te vertellen. Heb ze vanuit de vip aanschouwd en ze speelden ook wel relatief vroeg, dus dat zijn twee dingen die uiteraard meespeelden.
Zal dus timetable afwachten worden.

Iemand The Night Flight Orchestra al eens gezien? Nu eerste zong ervan aan het beluisteren en verwacht meteen een foute party by hun show
niet meteen mijn ding maar ik ken wel vrienden die enthousiast zijn over die band omdat ze naar het schijnt goed zijn live

Iemand The Night Flight Orchestra al eens gezien? Nu eerste zong ervan aan het beluisteren en verwacht meteen een foute party by hun show
Zanger van Soilwork en overige leden uit bekende andere bands van andere genres. Staan al een paar jaar hoog op mijn willen zien lijstje.

Machine Head juni volgend jaar in Europa, graag meer details van deze tour, ben redelijk geïnteresseerd..😁

nieuwe aankondiging voor motocultor:
Jinjer - The Halo Effect - Born of Osiris - Didier Super - Esthesis - Exumer - Incantation - Left to Die toegevoegd

halo effect en born of osiris zou ik wel leuke toevoegingen vinden
391747276_868812604598862_6794067373112164425_n.jpg

Ingeving: Parkway Drive is de laatste headliner. Ik kan me niet voorstellen dat zij het tourbijltje er al bij neergooien. Als ze februari/maart zouden langskomen zou dat al wel bekend zijn dus dan maar een rondje festivals in augustus? Alcatraz sprak nog van jaw dropping namen.. die zit voor mij duidelijk in die categorie

Ingeving: Parkway Drive is de laatste headliner. Ik kan me niet voorstellen dat zij het tourbijltje er al bij neergooien. Als ze februari/maart zouden langskomen zou dat al wel bekend zijn dus dan maar een rondje festivals in augustus? Alcatraz sprak nog van jaw dropping namen.. die zit voor mij duidelijk in die categorie

Want we zien nu Amon Amarth en Architects als de eerste twee headliners en Opeth als afsluiter van de tweede stage?

Edit: geen idee of Alcatraz ook werkt met "6 headliners" met 2 afsluiters per dag? Ben nog niet op Alcatraz geweest met meer dan één stage :p

Want we zien nu Amon Amarth en Architects als de eerste twee headliners en Opeth als afsluiter van de tweede stage?

Edit: geen idee of Alcatraz ook werkt met "6 headliners" met 2 afsluiters per dag? Ben nog niet op Alcatraz geweest met meer dan één stage :p

Nee, tweede grootste stage van Alcatraz is de Swamp en dat is gewoon hun Marquee, een tent waar vooral death & black staan.

• Leuk
Waarderingen: won666
Nee, tweede grootste stage van Alcatraz is de Swamp en dat is gewoon hun Marquee, een tent waar vooral death & black staan.

Dus dan zijn dit misschien wel gewoon de drie headliners al? Dacht dat een tijdje terug iemand dat had nagevraagd bij de organisatie?

Edit: na teruglezen zie ik dat @xydroh vermeldde dat er nog één headliner bij moet komen

Laatst bewerkt:
Heel graag maar denk dat dit beetje te groot is beide qua band en productie. Alsook. 2 metalcore headliners voor Alcatraz zie ik niet gebeuren

• Leuk
Waarderingen: nikita
Zou heel mooi zijn, en ik vermoed betaalbaar ook. Enkel zoals hierboven beschreven met reeds Architects als metalcore act zie ik het niet gebeuren. Er mist nog een 'toegangkelijke, oudere headliner' als je de trend doortrekt.
Nu, van mij hoeft dit niet hé, Parkway Drive of Goijra zijn ook goed hoor 😉 -moest de organisatie meelezen-.

• Leuk
Waarderingen: duck en Joslittel

Users who are viewing this thread