Alcatraz Open Air 2024

Een heel klein beetje uitgestuurd nu maar de fuck. Als je het over een natte droom hebt dan heb je het over Monkey3, Opeth en Crippled Black Phoenix op 1 affiche. Kanonnen. En daarnaast Paradise Lost, Satyricon, Dark Tranquility, Septicflesh, Benediction en Orange Goblin en je hebt nog een handvol van mijn favo bands. Met Architects en Amon Amarth twee mooie headliners die ik voor de verandering eens wel wil zien.

Wat een ongelofelijk dik affiche. Hier word ik heel gelukkig van.
Fen al eens beluistert? Zit ook in die post black categorie

• Leuk
Waarderingen: nikita en Joslittel
Architects deelde deze op socials. Zie daar wel ministry, Whitechapel , cattle decapitation en beast in black op staan. Geen idee als deze nog moeten aangekondigd zijn of afgezegd hebben
Bekijk bijlage 6608
Ministry erbij zou echt geweldig zijn! Ik tel op deze poster in totaal 51 namen, wat dus suggereert dat er ook wat namen van de andere poster moeten ontbreken op deze. Zie zo snel niet welke allemaal, eerste wat me opvalt is dat Brant Bjork Trio hier niet bij staat (edit: Truckfighters missen ook, en Paradise Lost, dat zie ik nu pas, toch een grootste die mist lol). Was misschien een alternatieve eerste worp poster, die per ongeluk toch online gezet is, terwijl eigenlijk de andere set namen gekozen was? idk

• Leuk
Waarderingen: MarcoReusel
Ministry erbij zou echt geweldig zijn! Ik tel op deze poster in totaal 51 namen, wat dus suggereert dat er ook wat namen van de andere poster moeten ontbreken op deze. Zie zo snel niet welke allemaal, eerste wat me opvalt is dat Brant Bjork Trio hier niet bij staat (edit: Truckfighters missen ook, en Paradise Lost, dat zie ik nu pas, toch een grootste die mist lol). Was misschien een alternatieve eerste worp poster, die per ongeluk toch online gezet is, terwijl eigenlijk de andere set namen gekozen was? idk
Lijkt me inderdaad dat je er vanuit mag gaan dat zij er ook allemaal zullen staan. Willen waarschijnlijk zelf nog even wachten of Alcataz wil niet gelijk hun hand overspelen.

Wel echt een gruwelijk onoverzichtelijke poster.

• Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal
@xydroh waar zag je deze poster precies? Heb fb en insta gecheckt maar daar zie ik hem niet terug. Of wellicht alweer verwijderd. Verwarrende situatie hoe dan ook...

Haha wtf. Twee posters. Mag hopen dat PL en Truckfighters wel gewoon komen. Ministry is wel zalig! Nog nooit live gezien. En ook Whitechapel een welkome toevoeging.

Dit jaar meer moderne metal op Alcatraz, goede zaak!

Beast in Black erbij zou voor mij wel al meteen een upgrade zijn. Verder heb ik inmiddels aan de hand van wikipedia al wat potentiële extra namen gevonden om te luisteren. En Orden Ogan klonk ook prima, staan ook voorprogramma in de komende zaaltour van Feuerschwanz

Dus de lijst namen voor mij is inmiddels:
- Dokken
- Feuerschwanz
- Beast in Black
- Night Flight Orchestra
- Korpiklaani

En dan nog een berg om te checken, met onder andere Orden Ogan.

Amon Amarth prima voor de show en misschien dat Architects ook nog wel leuk is, maar die moet ik nog checken.

• Leuk
Dus de lijst namen voor mij is inmiddels:
- Dokken
- Feuerschwanz
- Beast in Black
- Night Flight Orchestra
- Korpiklaani

En dan nog een berg om te checken, met onder andere Orden Ogan.

Amon Amarth prima voor de show en misschien dat Architects ook nog wel leuk is, maar die moet ik nog checken.
Raven, armored saint, heathen, eclipse,
Er staat nog wel wat op de affiche voor jou denk ik

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Grappig die dubbele poster.
Ook zelfde headliners als bloodstock.
Naast satyricon vermaak ik me ook prima met opeth , paradise lost en ministry.😝
Word voor mij wel 1e keer dus ff uitpluizen qua slapen etc.🤟

• Geweldig
Waarderingen: Dr. Hannibal
Grappig die dubbele poster.
Ook zelfde headliners als bloodstock.
Naast satyricon vermaak ik me ook prima met opeth , paradise lost en ministry.😝
Word voor mij wel 1e keer dus ff uitpluizen qua slapen etc.🤟
van de bloodstock affiche mis ik nog malevolence, die band gaat heel de helldorado slopen

• Leuk

Users who are viewing this thread