Alcatraz Open Air 2024

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.444
8.675
Het is natuurlijk tof om te kijken wat er mogelijk is met deze technologieën, maar wat ik nu lees wordt ik niet echt warm van. Waarom zou ik met een VR-bril en een speciaal vest mij willen voelen alsof ik live bij een band sta, als ik ook live naar een echte band kan gaan? Leuk voor als je thuis zit wellicht, maar ik snap de toegevoegde waarde hiervan op de festivalweide niet zo goed.

Kan me voorstellen dat het toegevoegde waarde kan hebben voor mensen die om wat voor reden dan ook niet of niet lang kunnen staan of iets dergelijks, eenzelfde als die VR moshpit
 

Kapitein Knorpot

Playlistbediener
12 jul 2024
37
36
Allez, binnen 5 jaar kunnen we naar Alcatraz komen zonder uit onze Lifesupport-Pod te moeten rollen 😁

... "You vill go nowhere anymore. And you vill bee happy!" ...
 
  • Haha
Waarderingen: Dr. Hannibal

jbj

Dagopener
11 okt 2022
634
914
Goh ik heb er geen nood aan, maar het stoort me niet. Ik vermoed dat het ook geen 10 procent van het budget zal innemen haha 😅
 

johanra

Gouden Tip
13 sep 2021
251
713
Ik weet niet of deze info al gedeelt was of gekend was. Maar via deze artikel weten we wat Meta(i)versa is. Ik ben er echt wel benieuwd naar.

https://focus-wtv.be/nieuws/alcatraz-biedt-met-metalverse-de-festivalervaring-van-de-toekomst-aan
Bij W Festival hebben ze die technologie van dat bedrijf dit jaar ook al gebruikt voor een wedstrijd (Battle of the Artists) waar de uiteindelijke winnaar dan een stage mag openen. Een beetje zoals de Alcatraz Bash dus maar dan volledig online .
In het artikel wordt het niet vermeld maar de andere oprichter van The Meadow is Maurice Engelen ( van Praga Khan & Lords of Acid)
 
  • Leuk
Waarderingen: saurus en Sdg

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
1.170
1.470
Bekijk bijlage 9912
Lekker man, geen idee wat het icoontje van vrijdag moet voorstellen; is het een appelsien, een eidooier, of in de geest van de OS een pingpongballetje?
Hou volgende week maandag ook maar in het oog voor degene die dan vertrekken. Dat je niet opstaat zonder drinken. Ik lees 30 graden. Daarstraks 35, daarna 34, nu 33 graden. Warm dus. Schol!
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.861
3.978
"Olympians" GOJIRA as the first confirmed headliner for Brutal Assault 2025
Today's warp-up marks the start of this year's Brutal Assault festival, but the organizers have already announced the first batch of next year's performers. These are led by the French GOJIRA. The others are DIMMU BORGIR, MINISTRY, AUGUST BURNS RED, ANGELMAKER, BENIGHTED, BETWEEN THE BURIED AND ME, COVENANT, DOPE, OBITUARY, PIG DESTROYER, STATIC X, SUFFOCATION, THROWN and UNLEASHED.

Bron: https://www.metalopolis.net/News/34...-potvrzeny-headliner-pro-Brutal-Assault-2025/
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken