Alcatraz Open Air 2024

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.955
8.861
"Olympians" GOJIRA as the first confirmed headliner for Brutal Assault 2025
Today's warp-up marks the start of this year's Brutal Assault festival, but the organizers have already announced the first batch of next year's performers. These are led by the French GOJIRA. The others are DIMMU BORGIR, MINISTRY, AUGUST BURNS RED, ANGELMAKER, BENIGHTED, BETWEEN THE BURIED AND ME, COVENANT, DOPE, OBITUARY, PIG DESTROYER, STATIC X, SUFFOCATION, THROWN and UNLEASHED.

Bron: https://www.metalopolis.net/News/34...-potvrzeny-headliner-pro-Brutal-Assault-2025/
Between The Buried And Me!!! :love:
 
  • On fire
  • Leuk
Waarderingen: johanra, duck en nikita

kaiser

Dagopener
11 jan 2019
587
336
Tenzij ze onverwacht naar lokeren zouden gaan kunnen we vrij zeker zijn dat gojira op alcatraz staat volgend jaar
 

johanra

Gouden Tip
13 sep 2021
253
718
"Olympians" GOJIRA as the first confirmed headliner for Brutal Assault 2025
Today's warp-up marks the start of this year's Brutal Assault festival, but the organizers have already announced the first batch of next year's performers. These are led by the French GOJIRA. The others are DIMMU BORGIR, MINISTRY, AUGUST BURNS RED, ANGELMAKER, BENIGHTED, BETWEEN THE BURIED AND ME, COVENANT, DOPE, OBITUARY, PIG DESTROYER, STATIC X, SUFFOCATION, THROWN and UNLEASHED.

Bron: https://www.metalopolis.net/News/34...-potvrzeny-headliner-pro-Brutal-Assault-2025/
Covenant is meer dan waarschijnlijk "The Kovenant" (noorse symfonische black metal / industrial) deze zijn ook aangekondigd voor Rockstadt Extreme Fest wat ook bevestigd is op de facebook van de band.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.955
8.861
Covenant is meer dan waarschijnlijk "The Kovenant" (noorse symfonische black metal / industrial) deze zijn ook aangekondigd voor Rockstadt Extreme Fest wat ook bevestigd is op de facebook van de band.
Ah dat klinkt logisch. Ik vond het al heel vreemd om daar een synthpop band tussen te zien. Dacht misschien een obscure band met dezelfde naam ofzo.

Nog een dag te gaan!!
 
  • On fire
Waarderingen: duck en NoLifeIzze

johanra

Gouden Tip
13 sep 2021
253
718
Tenzij ze onverwacht naar lokeren zouden gaan kunnen we vrij zeker zijn dat gojira op alcatraz staat volgend jaar
Ik denk dat ook en Machine Head naar de Lokerse die hebben daar in 2012 al gestaan als headliner dus is wel al even geleden
 

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
982
1.069
Dacht dat er in een podcast ook al eerder sprake was dat Gojira geboekt was, of toch bijna, voor 2023. Maar toen gecancelled doordat ze tour aangepast hebben naar juni. Dus contact tussen band en Alcatraz is er toch al.
 

jvandeweyer

Gouden Tip
14 feb 2019
437
686
Natuurlijk hangt dat ook van band tot band af. Anthrax heeft de laatste twee boekingen telkens (relatief laat?) gecanceld. Ik verwacht ze ook niet meer op Alcatraz te zien.
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.955
8.861
Dacht dat er in een podcast ook al eerder sprake was dat Gojira geboekt was, of toch bijna, voor 2023. Maar toen gecancelled doordat ze tour aangepast hebben naar juni. Dus contact tussen band en Alcatraz is er toch al.
Klopt. Dus je zou zeggen dat het haast niet kan missen dat ze er volgend jaar staan. Maar ik vrees toch altijd wel voor Live Nation als grootste speler op de Belgische festivalmarkt. Kan me goed voorstellen dat die gebruik willen maken van het momentum rond deze band, zeker na hun glorietocht op de openingsceremonie van de Olympische Spelen.
 
  • Thinking
Waarderingen: Pauly Robin

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.718
8.630
Opzich is het nog wel een beetje te vroeg om te weten of Gojira het juni festival er ook bij pakt of dat ze alleen Augustus festivals doen, als Europese bands zijn ze natuurlijk altijd in de buurt. Ik ben benieuwd.
 

Sdg

Randprogramma
12 mrt 2023
234
301
Ik denk dat ook en Machine Head naar de Lokerse die hebben daar in 2012 al gestaan als headliner dus is wel al even geleden
Ik denk dat Lokerse er zeker alles gaan aan doen om nu met een deftige affiche te komen voor terug een volwaardige metal dag te hebben volgend jaar. Dus ik denk dat die mannen echt wel een grote naam zullen hebben. Misschien ook wel de combinatie met Saxon mits in die periode ook terug toeren en dat ze dit jaar op alcatraz hebben gestaan.
 

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
982
1.069
De lokerde metaldag was nu niet het grootste succes dit jaar, dus ofwel schrappen ze hem, ofwel zetten ze hem volgend jaar weer in een weekend.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.876
5.271
Ik zie thrown ook terug op die affiche. Zou wel een mooie naam voor de Helldorado zijn
 

Sdg

Randprogramma
12 mrt 2023
234
301
De lokerde metaldag was nu niet het grootste succes dit jaar, dus ofwel schrappen ze hem, ofwel zetten ze hem volgend jaar weer in een weekend.
als die ook zouden schrappen vind ik dat ze wel iets van waarde zouden verliezen. hun punk dag is ook al weg... . Maar ja natuurlijk door Alcatraz en Brakrock.... . We zullen wel zien wat het brengt.
 

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
982
1.069
als die ook zouden schrappen vind ik dat ze wel iets van waarde zouden verliezen. hun punk dag is ook al weg... . Maar ja natuurlijk door Alcatraz en Brakrock.... . We zullen wel zien wat het brengt.
zeker en vast! Hebben elk jaar wel kwaliteit geboekt, dus zou een gemis zijn.
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
4.026
5.346
Tenzij ze onverwacht naar lokeren zouden gaan kunnen we vrij zeker zijn dat gojira op alcatraz staat volgend jaar
Met de OS enz zou ik het niet heel onverwacht vinden om ze op LF of zelfs Pukkelpop (niet als headliner dan) te zien verschijnen
De lokerde metaldag was nu niet het grootste succes dit jaar, dus ofwel schrappen ze hem, ofwel zetten ze hem volgend jaar weer in een weekend.
Er was gisteren toch veel volk hoor, stond goed vol en Korn was nog eens zeer sterk ook
 
  • Leuk
Waarderingen: Pauly Robin en johanra

jbj

Dagopener
11 okt 2022
634
914
Plaatselijke neerslag kan ook het smossen van biertjes betekenen. Ik weet niet of een echte weerman zich daarmee bezig houdt.:unsure:

Smossen van biertjes is inderdaad wat als regen op een festival: we zien het liefst zo weinig mogelijk 🫠
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken