Alcatraz Hard Rock & Metal Festival 2021

Cyclone was echt intens gaaf om te zien. Ik vond Epica ook zeker niet tegenvallen. Normaliter niet mijn genre, maar wat een goede show was dat. Black Mirrors was lekker en hetzelfde geldt voor Moonspell en Brutus. Ik wilde The Vintage Caravan ook wel eens zien en man, die hebben ook m'n stoutste verwachtingen waargemaakt.

Dan is vandaag toch de dag van de lastigste clash ooit. Ik weet 't nog steeds niet, maar één ding weet ik wel: geniet er weer van hè!

Ook tof die La Morgue.
Je staar gewoon knal tegen het podium zoals in een kleine zaal.

Keuze gemaakt. Het wordt Psychonaut zo. Belangrijkste reden is de zon, wat warm man. Ff wat energie sparen en ben totaal in de mood voor sfeervolle instrumentale muziek. I love the sound of death metal in de ochtend. Necrotted kan ik best bekorren.

Keuze gemaakt. Het wordt Psychonaut zo. Belangrijkste reden is de zon, wat warm man. Ff wat energie sparen en ben totaal in de mood voor sfeervolle instrumentale muziek. I love the sound of death metal in de ochtend. Necrotted kan ik best bekorren.
Daar zal je geen spijt van hebben gehad! Psychonaut heeft mijn toch al hoge verwachtingen overtroffen. Wat een band zeg!

Heerlijke ochtend alweer. Nu even energie tanken op de camping. En dan in de namiddag weer lekker bandjes kijken!

Daar zal je geen spijt van hebben gehad! Psychonaut heeft mijn toch al hoge verwachtingen overtroffen. Wat een band zeg!

Heerlijke ochtend alweer. Nu even energie tanken op de camping. En dan in de namiddag weer lekker bandjes kijken!
Nee absoluut, mooi optreden dat alleen werd overtroffen door de blijdschap en dankbaarheid van de bandleden. Mooie sfeer in de tent. Net erg genoten van Burning Witches! Nu liggen we ff in de schaduw energie te sparen voor Fleddy en vanaf dan een drukke dag met nog heel veel om naar uit te kijken!

@jamel hoe vond jij Epica?

Nee absoluut, mooi optreden dat alleen werd overtroffen door de blijdschap en dankbaarheid van de bandleden. Mooie sfeer in de tent. Net erg genoten van Burning Witches! Nu liggen we ff in de schaduw energie te sparen voor Fleddy en vanaf dan een drukke dag met nog heel veel om naar uit te kijken!

@jamel hoe vond jij Epica?
Ik vond Epica geweldig! Zoals altijd eigenlijk. Prima setlist, goeie energie, mooie visuals, Simone in topvorm. Headliner waardig!

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Wow. De combi Fleddy - Omnium Gatherum ga ik niet snel meer vergeten. Helemaal kapot in de zon in de pot naar Fleddy en vol adrenaline helemaal opgaan in OG. Dat zijn de festivalmomenten!

Cyclone was echt intens gaaf om te zien. Ik vond Epica ook zeker niet tegenvallen. Normaliter niet mijn genre, maar wat een goede show was dat. Black Mirrors was lekker en hetzelfde geldt voor Moonspell en Brutus. Ik wilde The Vintage Caravan ook wel eens zien en man, die hebben ook m'n stoutste verwachtingen waargemaakt.

Dan is vandaag toch de dag van de lastigste clash ooit. Ik weet 't nog steeds niet, maar één ding weet ik wel: geniet er weer van hè!
642240E1-64AB-436D-85A7-02AD3D77F2B8.jpeg
Mayhem gitarist Teloch wel gok ik zo haha

Mayhem... Als er één bandje kwalitatief nog steeds klinkt als een groepje pre-pubers wat net een paar maanden hun instrument bespeelt en denken dat als je zo hard mogelijk speelt dat het dat het dan goed klinkt is het Mayhem wel. Precies anderhalve minuut volgehouden. Wat een bak herrie zeg. Nog los van het feit dat het totale staatsmongolen zijn, zo blijkt in de diverse docu's over de Norwegian Black Metal scene. Lekker links laten liggen voortaan, zou ik zeggen. Lekker underground, dat willen ze toch zo graag?

• Leuk
Waarderingen: MetalLimbo
Psychonaut, Omnium Gatherum, Dark Tranquility, Burning Witches, Seven Witches. Tot nu toe een uitstekende festivaldag. Orden Ogan speelt nu en is redelijk en daarna heb ik eigenlijk niets meer gepland. Dirkschneider zal ik vast mee pakken en Heilund zolang ik dat leuk vindt.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel en Jamel
Psychonaut, Omnium Gatherum, Dark Tranquility, Burning Witches, Seven Witches. Tot nu toe een uitstekende festivaldag. Orden Ogan speelt nu en is redelijk en daarna heb ik eigenlijk niets meer gepland. Dirkschneider zal ik vast mee pakken en Heilund zolang ik dat leuk vindt.
Zelfs geen Eluveitie?

Geen Hypocrisy meegepakt? Die braken net ff de tent af.

Dark Tranquility kan zomaar is het hoogtepunt van dit festival zijn. Wat een topset vanaf frontrow en en wat een heerlijke blijdschap bij de bandleden. Pure feeststemming in de zaal

• Leuk
Waarderingen: Sam Timmermans en duck

Dark Tranquility kan zomaar is het hoogtepunt van dit festival zijn. Wat een topset vanaf frontrow en en wat een heerlijke blijdschap bij de bandleden. Pure feeststemming in de zaal
Ik vond het geluid niet te doen bij Hypocrisy. Allemaal schelle tonen. Zonde hoor. Dark Tranquillity was inderdaad zalig! Zo nog Emperor, stukje Heilung en Monkey3.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel en wenteldave

Een beetje hypocrisy. Ik heb hier niet alles genoemd want ik ben eigenlijk vanaf 11 tot sluit op het terrein, zie/hoor dus heel veel. En @wenteldave eluveitie speelt morgen en die ga ik zeker niet missen.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Ik zal me wellicht morgen kort melden tijdens de festileaks meet-up tenminste als dat door gaat en ik weet waar. Er zijn alweer veel berichten na gekomen.

Ik zal me wellicht morgen kort melden tijdens de festileaks meet-up tenminste als dat door gaat en ik weet waar. Er zijn alweer veel berichten na gekomen.
Morgen tijdens Artillery. Post er morgenochtemd nog wel een berichtje over.

Sta nu vooraan klaar bij Emporer met een halve liter. Wat heb ik het afgelopen jaar uitgekeken naar deze show!!

• Leuk
Waarderingen: @Marc

Users who are viewing this thread