Alcatraz Hard Rock & Metal Festival 2021

Nooit echt actief hier maar veel plezier allemaal op het eerste ECHTE festival deze zomer! Het voelt voor festivalgangers als ons bijna aan als een feestdag :D
(Ik ben vandaag ook te vinden op een festival, maar wel Jazz Middelheim. Net iets anders maar ik geniet mee met jullie allen!)

Nooit echt actief hier maar veel plezier allemaal op het eerste ECHTE festival deze zomer! Het voelt voor festivalgangers als ons bijna aan als een feestdag :D
(Ik ben vandaag ook te vinden op een festival, maar wel Jazz Middelheim. Net iets anders maar ik geniet mee met jullie allen!)
Thanks! Wat een geniale line-up heeft Jazz Middelheim ook, zeker vandaag. Geniet er ook van!

Wat een heerlijke uitbundige sfeer bij de shows! The Vintage Caravan was een prachtig chaotisch feest vooraan, heerlijke sfeer. Stem gelukkig weer wat hersteld, moest weer ff inkomen zeg maar

• Leuk
Waarderingen: duck en theblackmadness
Het is vandaag last minute toch nog gelukt om te regelen dat ik dit weekend ook naar Kortrijk kan komen ?. We vertrekken morgen vroeg en rijden zondagnacht weer terug. Ik ben zo blij eindelijk weer naar een echt festival te kunnen bij onze zuiderburen en heel benieuwd want nog nooit naar Alcatraz geweest vanwege de toch wat ongunstige ligging. Nu ben ik tickets aan het kopen en vroeg ik me af of het in kosten scheelt om van te voren drankbonnen te kopen? De prijs is €2,80 per stuk. Wat kost het op het terrein?

Oei… Vio-lence kan door onverwachte quarantaine niet komen. Powermetalband Freedom Call vervangt!

Het is vandaag last minute toch nog gelukt om te regelen dat ik dit weekend ook naar Kortrijk kan komen ?. We vertrekken morgen vroeg en rijden zondagnacht weer terug. Ik ben zo blij eindelijk weer naar een echt festival te kunnen bij onze zuiderburen en heel benieuwd want nog nooit naar Alcatraz geweest vanwege de toch wat ongunstige ligging. Nu ben ik tickets aan het kopen en vroeg ik me af of het in kosten scheelt om van te voren drankbonnen te kopen? De prijs is €2,80 per stuk. Wat kost het op het terrein?
2.90. Scheelt weinig. Maar heel gaaf dat het gelukt is!

• Leuk
Waarderingen: Moniek
Tickets zijn gekocht, hotel is geboekt, morgenochtend nog wat spullen inpakken en dan begin ik de dag morgen bij Psychonaut. Zin in!

• Leuk
Waarderingen: Pauly Robin
Zo. Heerlijk tevreden in mijn slaapzak. Wat een zalige dag was dit. Heel veel prachtige optredens gezien maar Moonspell en Epica zijn de winnaars. Heel erg vet dat Epica afsloot met Designe Your Universe. Doen ze nooit en een van mijn favo nummers, sowieso een machtige show. Uitgebreid verslag volgt maandag, slaap lekker allen!

• Leuk
Waarderingen: duck, Moniek en @Marc
Veel goeds gezien gisteren
Mijn top 5:
Black Mirrors
Suicidal Angels (voor mij de verrassing van dr dag)
Brutus
Vintage Caravan
Cyclone (spijtig van het slechte geluid bij momenten)

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Veel goeds gezien gisteren
Mijn top 5:
Black Mirrors
Suicidal Angels (voor mij de verrassing van dr dag)
Brutus
Vintage Caravan
Cyclone (spijtig van het slechte geluid bij momenten)
Ja Suicidal Angels was echt heel bruut. Ook weer lekker los gegaan. Deze band mag van mij meer krediet krijgen. Heerlijke snedige maar ook melodieuze thrash.

Users who are viewing this thread