Alcatraz Hard Rock & Metal Festival 2021

Wat een dag. Wat een dag. Zoveel goede optredens. Emporer was zo ongelofelijk goed, zo intens. En dan gelijk Monkey3 erna. Geweldig. Ik lig tevreden in bed.

Tot morgen bij de meeting tijdens Artillery. Locatie: bar tegenover de Swamp, rechts erlangs lopen en dan heb je een rij hekken aan je linkerhand tussen de bar en de trappen. Hangt een poster van Werchter clssic met Nick Cave. Lijkt me een mooi plekje! Slaap lekker en tot morgen.

• Leuk
Waarderingen: Moniek, duck en Jamel
Wat super geweldig om weer op een festival te zijn zeg! Ik geniet met volle teugen! Gisteren al veel bands kunnen bekijken. De top 5 van gisteren is voor mij:

1 Heilung
2 Seven Witches
3 Powerstroke
4 Bizkit Park
5 Orden Ogen

Ik weet niet of de zanger van Orden Ogen niet helemaal goed bij stem was of dat de microfoon niet goed afgesteld was maar ik vond de zang erg wegvallen in het geheel. Als dat beter in belans was geweest dan hadden ze zeker hoger geëindigd.

• Leuk
Waarderingen: duck en Joslittel
Wat super geweldig om weer op een festival te zijn zeg! Ik geniet met volle teugen! Gisteren al veel bands kunnen bekijken. De top 5 van gisteren is voor mij:

1 Heilung
2 Seven Witches
3 Powerstroke
4 Bizkit Park
5 Orden Ogen

Ik weet niet of de zanger van Orden Ogen niet helemaal goed bij stem was of dat de microfoon niet goed afgesteld was maar ik vond de zang erg wegvallen in het geheel. Als dat beter in belans was geweest dan hadden ze zeker hoger geëindigd.
Het geluid stond niet goed. Dat werd later hersteld waardoor het laatste deel van de show behoorlijk goed was.

• Leuk
Waarderingen: Moniek
Was heel gezellig, mensen! Bedankt! En excuses voor mijn berichtje over Mayhem. Blijkt maar weer dat emoties de overhand nemen als je aan mijn favoriete band komt, haha.

Tot op Graspop(?)!

• Leuk
  • On fire
Waarderingen: duck, Ian en Joslittel
Was heel gezellig, mensen! Bedankt! En excuses voor mijn berichtje over Mayhem. Blijkt maar weer dat emoties de overhand nemen als je aan mijn favoriete band komt, haha.

Tot op Graspop(?)!

Tot op Graspop(?)!
Hahaha! Vooral kritiek geven als je dat wil geven, daar is het forum óók voor! ??????

• Leuk
Waarderingen: Joslittel en Jamel
Voor de thuisblijvers, vandaag op de livestream:

15.45 uur Raven
16.30 uur Asphyx
17.10 uur Eclipse
17.55 uur Jinjer
18.40 uur Freedom Call
19.35 uur Doro
20.35 uur Stake
21.30 uur Eluveitie
22.30 uur Amenra

• Leuk
Waarderingen: Loek123
Oep
Goede meeting mensen! Leuk om zoveel van jullie in het echt te zien.

Daarnaast hebben we vastgesteld dat Wenteldave een AI moet zijn want niemand heeft hem ooit in het echt gezien.
Oeps. Daar hoor ik ook bij vrees ik. Het was zoo warm en we hadden nood aan veeeel water na evil invaders dus heb de meeting ook gemist...

Ik heb een topje van Stone sour en een broek met fel gekleurde bloemen aan en loop meestal rond met 3 gasten. Spreek me gerust aan als je me tegenkomt haha.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Huracan Huracan wat was dat een bizar feest zeg. Met dank aan @iandie me geïnspireerd heeft toch te gaan, was je er zelf ook.

Kwam daar ook een grijze man (van blijkbaar 50) tegen die ik bij de eerste pit van dit festival bij Channel Zero heb geholpen de scherven van zijn bril op te rapen, hij hoopt m nog te laten maken. Ff gepraat en elkaar daarna kapot gebeukt, dat zijn festivals!

• Haha
Waarderingen: Timmetje
Goede meeting mensen! Leuk om zoveel van jullie in het echt te zien.

Daarnaast hebben we vastgesteld dat Wenteldave een AI moet zijn want niemand heeft hem ooit in het echt gezien.
Dat zou wel mijn geniale posts verklaren... Ik ben het eerlijk gezegd gewoon totaal vergeten, wat natuurlijk geen excuus is.

• Wow
Waarderingen: Joslittel

Users who are viewing this thread