Ik ken het niet, vanavond maar eens luisteren. Nog bepaalde tracks die aan te bevelen zijn?Overigens, Monkey3 in 2023 met een nieuw album, dus mocht je het een heerlijke show gevonden hebben, je moet nog even geduld hebben voor nieuw materiaal.
Ik vind Icarus hun beste nummer, maar dat is als kiezen tussen je kinderen.Ik ken het niet, vanavond maar eens luisteren. Nog bepaalde tracks die aan te bevelen zijn?
Dat is @JB. Nog bedankt voor het rondje namens Festileaks!Wie is die legende in dat shirt van Rival Sons?
Oh, wacht met Festileakssokken (staan je goed!). Wie van de twee is dat?
Icarus, Spirals, Prism, Ellipsis, Abyss. Weet niet hoe je in de lange nummers zit, haha.Ik ken het niet, vanavond maar eens luisteren. Nog bepaalde tracks die aan te bevelen zijn?
Als de intensiteit goed is mag het van mij best lang duren. Thanks ik ga vanavond eens luisteren.Icarus, Spirals, Prism, Ellipsis, Abyss. Weet niet hoe je in de lange nummers zit, haha.
Ik hoor 't wel!Als de intensiteit goed is mag het van mij best lang duren. Thanks ik ga vanavond eens luisteren.
Was het de eerste Heilung show overigens? Of al eerder live gezien?
Nice, moet zeggen dat het echt voor mij echt een geweldige live ervaring was toen op Graspop. Toch zal ik het thuis niet snel opzetten om een of andere reden. Had ze graag op Lowlands gezien dit jaar. Ik houd de 013 show nog even in de gaten.Ik hoor 't wel!
Voor mij was het de tweede show van Heilung. Eerder al gezien in Tivoli in een 360 graden-setting. Als het goed is, staat de volgende voor november gepland!
Haha, dat kan natuurlijk ook! Je was ook niet de enige. Lees net dat er best wat mensen waren die aan het begin kwamen, maar er aan het eind van de show niet meer stonden (zelf niet meegemaakt want ik ging dus van Heilung naar Monkey3).Wij vonden het maar een rare boel, dat Heilung.
Leuk om te lezen dat er mensen zijn die het wel begrijpen, wat trekt jullie zo aan?
Dan stond ik bij de verkeerde band@Joslittel ik denk dat het emperor is en niet emporer
Haha precies dit, Heilung is niet uit te leggen.. het is inderdaad een gevoel dat je krijgt dat het vet is. Nogmaals je zet thuis geen Heilung op lijkt me (althans ik niet). Maar op Graspop een paar jaar terug hadden we geen zin om naar Guns N' Roses 3 uur lang te kijken. Dus we zochten onze uitweg naar andere podia en kwamen toen uit bij Heilung. Het was vrij rustig in de tent, en de pinten begonnen beter en beter te smaken.Haha, dat kan natuurlijk ook! Je was ook niet de enige. Lees net dat er best wat mensen waren die aan het begin kwamen, maar er aan het eind van de show niet meer stonden (zelf niet meegemaakt want ik ging dus van Heilung naar Monkey3).
Persoonlijk trekt Heilung aan me aan om dat het een enorm intrigerende show is om naar te kijken. Zoals ze eigenlijk zelf al zeggen, het is een bizar en bijzonder ritueel. Geen/weinig interactie met het publiek kan ik zelf altijd wel waarderen en zeker bij een act als Heilung, waar dat toch de ervaring zou verstoren. Ook is het gewoon vet dat er verschillende talen worden gebruikt en ik vind de historische lading erachter ook wel tof. Ook de verscheidenheid en creativiteit in instrumenten (zoals menselijk bot) is echt een pluspunt. Eigenlijk is dat gevoel na die show in Tivoli alleen maar versterkt en werd zaterdag bewezen dat ze het na 1,5 jaar niet verleerd zijn!
P.S.: Ik heb het hier geprobeerd om onder woorden te brengen, maar dat is eigenlijk onmogelijk. Het is een soort hypnotiserend gevoel dat wordt aangewakkerd en waar je tijdens die show niet meer van af komt.