Alcatraz Hard Rock & Metal Festival 2021

duck

Gouden Tip
8 jan 2019
336
582
Het was een fijne meeting. Leuk om iedereen te zien. Waaronder ook mensen die mij eerder al herkenden vanop het festival. Daar heb ik twee foto's mee gemaakt waaronder ik met een steltenloper. Ze gingen het op het forum posten. Was het bestand te groot? Je kan het altijd verkleinen. Ik ben benieuwd. Ik zal zien of ik mijn foto met die steltenloper erop krijg.

Ik heb nog een foto van jou met de steltenloper. Ik zal die morgen posten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pauly Robin

Iron Mädchen

Playlistbediener
29 jul 2021
14
27
Mijn absolute hoogtepunt was Stake! Ik heb echt de hele coronacrisis uitgekeken naar het moment waarop ik tussen duizenden anderen keihard EVERYBODY KNOWS kon meebrullen en het was fenomenaal. Maar eigenlijk was alles tof: van de start met Channel Zero, Brutus, Monkey3, het feestje bij Fleddy, Sloper (wat inderdaad voor de helft uit drumsolo's bestond, maar hey, zij mogen dat), Bark, maar ook de spetterende shows van oudgedienden zoals Doro en Dirkschneider, Jinjer (kende ik niet zo goed) was een toffe verrassing, alles in La Morgue, zelfs Freedom Call die zich er als lastminute vervanger duidelijk bewust van waren dat bijna niemand echt voor hen kwam, maar er (net als iedereen) duidelijk onwijs veel zin in hadden, en ook de zon en de sfeer en...

Het was geloof ik mijn vijfde Alcatraz en ik vind het altijd zo'n ongelofelijk gezellig festival. Het kleine broertje van Graspop inderdaad, maar voor mij op de meest positieve manier: relaxter, minder wachten, minder massaal (die laatste voorkeur is met de jaren gekomen ;)).
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
973
1.004
Nog even sorry dat ik bij jullie de oren van de kop zaagde over welke groep speelde ook weer voor Ayreon op graspop 2018? Het was dus toch niet dezelfde groep na opzoekwerk.
Mayhem was op alcatraz.
Watain was op graspop 2018 voor ayreon.
Is er iemand dat me het verschil kan uitleggen tussen deze twee bands? Ik heb enkel de bloederige watain gezien. Dus dat kan ik wel een beetje plaatsen. Oh en 30 seconden van mayhem. Sorry voor de fans.
Ik kijk ernaar uit om ze niet meer door mekaar te halen.
Heel even dacht ik Ihsan maar dat was het zeker niet. Want Ihsan = emperor = geniaal.
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
973
1.004
Weet iemand waar dag 3 staat?

Idd, jammer van de Monkey3 review. Kben verbaasd van de lovende woorden van heilung en dat er inclusief mij zoveel bandshirts van hun waren. Idd unleash the archers slechte geluidskwaliteit. Bij dyscordia viel het geluid toch mee? Het eerste deel heb ik niet gezien. Mss vooral daar. En psychonaut is inderdaad goud.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.534
10.974
Weet iemand waar dag 3 staat?

Idd, jammer van de Monkey3 review. Kben verbaasd van de lovende woorden van heilung en dat er inclusief mij zoveel bandshirts van hun waren. Idd unleash the archers slechte geluidskwaliteit. Bij dyscordia viel het geluid toch mee? Het eerste deel heb ik niet gezien. Mss vooral daar. En psychonaut is inderdaad goud.
Deel drie komt binnenkort.
Heilung, ja, ach, blijft toch een mening van de recensent die ze er naartoe sturen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pauly Robin

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.147
10.439
Weet iemand waar dag 3 staat?

Idd, jammer van de Monkey3 review. Kben verbaasd van de lovende woorden van heilung en dat er inclusief mij zoveel bandshirts van hun waren. Idd unleash the archers slechte geluidskwaliteit. Bij dyscordia viel het geluid toch mee? Het eerste deel heb ik niet gezien. Mss vooral daar. En psychonaut is inderdaad goud.
Dyscordia had in het begin hetzelfde slechte geluid als Unleash the Archers helaas. Trok wel wat bij maar is nooit helemaal ideaal geworden helaas.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pauly Robin

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
973
1.004
Ik citeer uit zware metalen. Haha
Verscheidene fans trachten de cultuurbarbaren aan te manen tot stilte, maar tevergeefs. Boeren zullen altijd en overal wel aanwezig blijven, we bevinden ons tenslotte ook nog steeds in West-Vlaanderen.
Amenra fans als ik zijn veeleisend ja, Maar ik ben dan ook een saaie nuchtere limburger. haha
Voor de rest snap ik niet dat ze ordan ogan zo geweldig vinden en freedom call verschikkelijk bij wijze van spreke. En khoop dat stake nog lang kan meegaan. Want als kenner over hoe zou een mens in zijn leven op een gezonde manier kunnen zingen / screamen, weet ik niet of stake daarin slaagt omdat hij, and I quote: "na het optrede naar't schijnt soms moet kotsen." Oh en russkaja, idd. And I quote: "Je moet het hebben gezien."
Edit: Voor de fans van wiegedood: Ondanks de lange soundcheck zat bij wiegedood het geluid nog altijd niet perfect. Daarom kwam het op graspop nog meer binnen. Wss ook omdat het de eerste keer was toen.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: duck en Joslittel

duck

Gouden Tip
8 jan 2019
336
582
Ik cite'er uit zware metalen. Haha
Verscheidene fans trachten de cultuurbarbaren aan te manen tot stilte, maar tevergeefs. Boeren zullen altijd en overal wel aanwezig blijven, we bevinden ons tenslotte ook nog steeds in West-Vlaanderen.
Amenra fans als ik zijn veeleisend ja, Maar ik ben dan ook een saaie nuchtere limburger. haha
Voor de rest snap ik niet dat ze ordan ogan zo geweldig vinden en freedom call verschikkelijk bij bij wijze van spreke. En khoop dat stake nog lang kan meegaan. Want als kenner over hoe zou een mens in zijn leven op een gezonde manier kunnen zingen / screamen, weet ik niet of stake daarin slaagt omdat hij, and I quote: "na het optrede naar't schijnt soms moet kotsen." Oh en russkaja, idd. And I quote: "Je moet het hebben gezien."
Edit: Voor de fans van wiegedood: Ondanks de lange soundcheck zat bij wiegedood het geluid nog altijd niet perfect. Daarom kwam het op graspop nog meer binnen. Wss ook omdat het de eerste keer was toen.l

Ik stoorde me ook aan mensen die aan het praten waren tijdens de rustige momenten van Amenra. Maar die zin over boeren / west-Vlaanderen is nergens voor nodig. Hier gaat zware metalen toch serieus in de fout. WTF man ?

Wiegedood’s soundcheck duurde inderdaad lang. Maar het geluid zat erna toch redelijk goed vond ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pauly Robin

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
973
1.004
Ik stoorde me ook aan mensen die aan het praten waren tijdens de rustige momenten van Amenra. Maar die zin over boeren / west-Vlaanderen is nergens voor nodig. Hier gaat zware metalen toch serieus in de fout. WTF man ?

Wiegedood’s soundcheck duurde inderdaad lang. Maar het geluid zat erna toch redelijk goed vond ik.
Tja, zware metalen met leuke feiten maar soms wel inderdaad vreemde meningen. Tja, geen enkele review kan perfect zijn. Alleen ons eigen review voor onszelf.
 
  • Leuk
Waarderingen: duck

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.147
10.439
Tja, zware metalen met leuke feiten maar soms wel inderdaad vreemde meningen. Tja, geen enkele review kan perfect zijn. Alleen ons eigen review voor onszelf.
Mijn review was idd perfect! Maar de stukken die je eruit haalt vielen mij ook op. Wiegedood qas lang wachten maar geluid voor mij was daarna prima. Orden Ogan komt er idd heel mild vanaf terwijp sat gewoon heel veel beter had gekund. Fijn om weer eens recensies te kunnen afkraken!
 

duck

Gouden Tip
8 jan 2019
336
582
Gisteren heb ik de optredens van Brutus en Dark Tranquillity nog eens beluisterd en halvelings bekeken.
Tussen de nummers Fire en Distance (Brutus) is @Pauly Robin te zien. Op de eerste rij tussen een aantal bevallige vrouwen ?

En als ik me niet vergis heb ik @Joslittel gespot (2x) tijdens het begin van ThereIn (DQ). Met ?
 
  • On fire
Waarderingen: Pauly Robin en Joslittel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.147
10.439
Gisteren heb ik de optredens van Brutus en Dark Tranquillity nog eens beluisterd en halvelings bekeken.
Tussen de nummers Fire en Distance (Brutus) is @Pauly Robin te zien. Op de eerste rij tussen een aantal bevallige vrouwen ?

En als ik me niet vergis heb ik @Joslittel gespot (2x) tijdens het begin van ThereIn (DQ). Met ?
Nice, ga ik even terugkijken! Bij Fleddy was ik ook al vaak in beeld inclusief een foto op Facebook midden in de pit.
 
  • On fire
  • Leuk
Waarderingen: Pauly Robin en duck

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.147
10.439
Gisteren heb ik de optredens van Brutus en Dark Tranquillity nog eens beluisterd en halvelings bekeken.
Tussen de nummers Fire en Distance (Brutus) is @Pauly Robin te zien. Op de eerste rij tussen een aantal bevallige vrouwen ?

En als ik me niet vergis heb ik @Joslittel gespot (2x) tijdens het begin van ThereIn (DQ). Met ?
Zo dat heb je goed gezien zeg. Eerst wat van afstand en daarna een schandelig dichte close-up. Nou ja, dat risico loop je nou eenmaal als je vaak vooraan gaat staan ?
 
  • Leuk
Waarderingen: duck

Gebruikers die dit onderwerp bekijken