Alcatraz Hard Rock & Metal Festival 2021

Goedemorgen Metalheads! Wij zijn bijna gereed om richting Kortrijk te rijden. Voelt, zoals anderen ook al aangaven, echt als een schoolreisje. Kon bijna niet slapen gister en de zenuwen gieren nu door m'n lijf.

Hopelijk ga ik een aantal van jullie dit weekend ook ontmoeten! Lijkt me heel leuk. :)

Hoe dan ook, heel veel plezier allemaal!

Goedemorgen Metalheads! Wij zijn bijna gereed om richting Kortrijk te rijden. Voelt, zoals anderen ook al aangaven, echt als een schoolreisje. Kon bijna niet slapen gister en de zenuwen gieren nu door m'n lijf.

Hopelijk ga ik een aantal van jullie dit weekend ook ontmoeten! Lijkt me heel leuk. :)

Hoe dan ook, heel veel plezier allemaal!
Fijne reis gewenst. Ik zit net in de shuttlebus.

• Leuk
Waarderingen: Sam Timmermans en Jamel
Fijne reis gewenst. Ik zit net in de shuttlebus.
Wow allemachtig datbis op tijd haha. Nog ff slapen in je tent zo?

Hier net wakker geworden in het hotel. Kwam erachter dat je spotify ook al wekker in kan stellen. Alcatraz playlist ingesteld en wakker geworden met Eluveitie. Lekker hoor. Ff wakker worden, douchen en dan een stevig ontbijt hier en we gaan ook richting Xpo. 5 minuten rijden maar. Succes met de reis allemaal en we gaan knallen vandaag!! SLLLLAAAAAAAYYYYYEEEEERRRRRRR

Hoe dan ook, heel veel plezier allemaal
Goeie morgen!
Hier ook een kutnacht en opgestaan met een zalig schoolreisgevoel.

Nu mijn valies aan het maken, straks nog wat bbq vlees halen en dan vertrekken voor een ritje van 20 minuten. Da's het voordeel van dichtbij te wonen.

• Leuk
Waarderingen: Jamel en Joslittel
Maat van ons juist om zijn covid bandje geweest. Blijkbaar krijgen enkel de weekend campinggangers een bandje voor het weekend. Als je niet op de camping slaapt, moet je dagelijks terug naar de expo.
Iemand hier ook al ervaring mee?

Wij zitten nu aan het ontbijt in ons hotel op 20 minuten van de Expo.
Kan nog steeds bijna niet geloven dat we straks echt op een festival staan!!!
Geniet ervan allemaal! ?

Wow allemachtig datbis op tijd haha. Nog ff slapen in je tent zo?

Hier net wakker geworden in het hotel. Kwam erachter dat je spotify ook al wekker in kan stellen. Alcatraz playlist ingesteld en wakker geworden met Eluveitie. Lekker hoor. Ff wakker worden, douchen en dan een stevig ontbijt hier en we gaan ook richting Xpo. 5 minuten rijden maar. Succes met de reis allemaal en we gaan knallen vandaag!! SLLLLAAAAAAAYYYYYEEEEERRRRRRR
Niet meer geslapen. Ben al wakker sinds 10 uur gisterenavond. Geen idee hoe ik er aan toe ben vannacht na Epica

Maat van ons juist om zijn covid bandje geweest. Blijkbaar krijgen enkel de weekend campinggangers een bandje voor het weekend. Als je niet op de camping slaapt, moet je dagelijks terug naar de expo.
Iemand hier ook al ervaring mee?
Dat klinkt klote! Tenzij je toch met de pendelbus gaat natuurlijk... Ik maak mij eigenlijk alleen een beetje zorgen over hoe lang de hele Covid Safe-check gaat duren. Kan mij voorstellen dat je daar niet even doorheen wandelt....

Dat klinkt klote! Tenzij je toch met de pendelbus gaat natuurlijk... Ik maak mij eigenlijk alleen een beetje zorgen over hoe lang de hele Covid Safe-check gaat duren. Kan mij voorstellen dat je daar niet even doorheen wandelt....
Het ging deze ochtend vrij vlot en ik was zeker niet de enige die zo vroeg wakker was.

• Leuk
Waarderingen: Ian
Deze jongen zit gewoon voor zijn tentje op een festivalcamping:cool:

Erg goed geregeld, ging megavlot. Gek genoeg nog nergens een festivalticket hoeven tonen. Dus mocht iemand geen kaartje hebben en echt ff het fedtivalgevoel willen hebben kan je elke dag ff naar de Xpo en 3en rondje met de shuttlebus maken. Gratis tip.

Nog 40 minuten en we mogen het terrein op!

Deze jongen zit gewoon voor zijn tentje op een festivalcamping:cool:

Erg goed geregeld, ging megavlot. Gek genoeg nog nergens een festivalticket hoeven tonen. Dus mocht iemand geen kaartje hebben en echt ff het fedtivalgevoel willen hebben kan je elke dag ff naar de Xpo en 3en rondje met de shuttlebus maken. Gratis tip.

Nog 40 minuten en we mogen het terrein op!
Deze jongen ook! We zitten als je bij het toiletblok staat het eerste pad en dan achterin bijna tegen het hek.

Dj Karli. Wat een podiumbeest! Ace of Spades, For whom the bell tolls, In Waves. Eerste biertje op. I'm back! Helaas is de foto als bewijs te groot om up te loaden.

Te herkennen aan een RaR 2019 shirt en korte broek!

Users who are viewing this thread