Albums van 2023

Bassie78

Dagopener
23 okt 2017
507
291
Morgen de nieuwe dEUS - How to replace it. Heel veel zin in. Eerste single vond ik goed, maar niet wauw. Live wel leuk denk ik. 1989 wel echt sterk. En de titelsong is echt vintage dEUS. Recensies lijken ook lovend.
Hier ben ik ook benieuwd naar! In april voor de allereerste keer naar een live concert van ze!
 
  • Leuk
Waarderingen: randyrw

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.207
3.755
Wat een fantastische releases vandaag:

Polymoon - Chrysalis
Orbital - Optical Delusion
dEUS - How To Replace It

Dat wordt de hele dag plaatjes draaien en vanavond afzien met al die carnavalsmuziek.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.568
569
Heb nu Black Belt Eagle Scout - The Land, The Water, The Sky opstaan. Ook een fijne plaat, alleen af en toe de zang die niet lekker is.

dEUS ook al afgespeeld, maar die gun ik nog wat meer rondjes. Ramkot ook nog ergens tussendoor de kans geven.
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.754
3.692
dEUS ook al afgespeeld, maar die gun ik nog wat meer rondjes. Ramkot ook nog ergens tussendoor de kans geven.

Ik voel hem ook nog niet helemaal door de hele plaat, een aantal echt fijn en sommigen die me niet (meteen) pakken
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.207
3.755
Ik vind het één van de betere dEUS platen van de laatste 20 jaar. Verheug me op hun show in Mestreech binnenkort.
 
  • Leuk
Waarderingen: elo

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.207
3.755
Pelagic levert altijd kwaliteit en bovendien hofleverancier van één mijn favoriete festivals Dunk!festival.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.486
10.505

Nu ook de première van een liveshow op YouTube
Dit is echt stukken beter uit te houden dan wat er tot nu toe op YouTube te vinden is, maar toch is 't het niet helemaal. Hier kom ik nog wel in...! Alleen het mag wel wat steviger.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.326
1.775
Ben nog niet helemaal weggeblazen door de nieuwe dEUS. Prima, degelijk album, maar ook niet meer dan dat eigenlijk. Vraag me af of ik deze over een paar jaar nog wel eens zou draaien. Wat ik met het oude werk van dEUS wel nog steeds doe. Maar goed, aan de andere kant is het wel knap dat ze na al die jaren en albums nog steeds een 7 scoren met een nieuw album. Vleugjes Leonard Cohen en Destroyer die ik erin hoor doen me wel deugd. Maar de echte virtuositeit mis ik wel enigszins. Misschien leg ik de lat ook wel te hoog omdat ik ze zo goed vind.

Nieuwe album van Robin Kester vind ik bijzonder fraai.
 
  • Leuk
Waarderingen: zero

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.403
3.369
Geen verrassing na al die singles maar die van Robin Kester hè, wauw!
Favoriete artiest uit de Benelux, ontzettend veel zin in haar show over een maand!
 
  • Leuk
Waarderingen: DadRock

Gebruikers die dit onderwerp bekijken