Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Behoorlijk stapeltje deze vrijdag weer. Sowieso Paramore (al een beetje beluisterd, klinkt goed!). Maar nog meer:
Yo La Tengo, The Jordan, Amber Arcades, Thomas Azier, Delain, In Flames, Pierce the Veil, Kelela en The Academic. Ook nog een EP'tje van Brian Eno samen met Jon Hopkins (voortzetting van een eerder project, maar daar weet @Black Lies vast meer van gok ik?)
Beide dubbel geboekt, kunnen ze zelf weinig aan doen, denk ik. ACU en De Klinker wel, maar ja. Vind 't zelf ook wel jammer, maar goed, die komen toch wel vaker.
Ik gooi Black Country, New Road er alvast in voor AOTY. Brengen de twintigste een nieuwe single uit, de eerste echte single dus die ook gespeeld gaat worden!
Morgen de nieuwe dEUS - How to replace it. Heel veel zin in. Eerste single vond ik goed, maar niet wauw. Live wel leuk denk ik. 1989 wel echt sterk. En de titelsong is echt vintage dEUS. Recensies lijken ook lovend.